Dat is eigenlijk ook wel een goeiequote:
Dit was de 2e poging. De eerste poging haalde ik die 2e 7 minuten al niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:47 schreef kruidkoekje het volgende:
Succes mazaru! Hoe vaak heb je hem al gedaan?
Zou ik ook in het lijstje mogen!?
Ik zit te denken om ook bij de kruidvat de hardloop kleding aan te schaffen nu! Is wel handig en even voor tijdelijk niet zo duur! Moet ik alleen 12 km voor fietsen
Dan zit je op de goede weg tochquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit was de 2e poging. De eerste poging haalde ik die 2e 7 minuten al niet.
Haarband! iemand in dit topic gaf mij deze geniale tip en het is echt fijn!quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef kruidkoekje het volgende:
Het is hier nog 16 graden buiten dan ga ik echt niet in lange broek , shirt met lange mouwen lopen. vind dat echt veel te warm daarvoor.
Korte broekje of 3 kwarts, maar langer echt nog niet.
Hoe doen jullie dat trouwens met mp3 oortjes? Bij mij vliegen ze snel uit mijn oren!
Sport oordopjes kun je bij de Kijkshop al voor 9,95 halen..zitten perfect!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:01 schreef kruidkoekje het volgende:
Bedankt lotje! Als dat werkt is dat een veel goedkopere oplossing!
Grrr de actie van kruidvat is al voor bij zie ik op internet. Nu baal ik wel een beetje want had zon goede moed om er even voor te gaan kijken en morgen in nieuwe kleding lekker te gaan hard lopen!
Ik vond het vandaag ook zo belachelijk druk!quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:52 schreef Wiehoe het volgende:
Nou ja, iig gefeliciteerd met je record. Loop je vrij snel? Miss is het dan verstandig om iets rustiger aan te doen.
Mijn oren zijn te kleinquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:04 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Sport oordopjes kun je bij de Kijkshop al voor 9,95 halen..zitten perfect!!
Same here. Al denk ik wel over een flesgordel, want ik moet nu best wel richting de langere afstandenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:12 schreef E.T. het volgende:
ik al m'n tights heb ik een klein zakje met rits op m'n rug. Prima voor een sleutel![]()
En m'n iPhone heb ik in een armband-ding
Verder wil ik niets meenemen, alleen maar ballast
Je was zo pissig dat je na je 5.7.7.3 alsnog nog een keer 5 hebt gelopen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:45 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Ik ben trots en teleurgesteld.
Trots omdat ik nog nooit zo lang achter elkaar heb gelopen als dat ik vandaag heb gedaan.
Teleurgesteld omdat ik weer die freaking les 16 niet in 1 keer kan lopen.
Les 16 is 5.7.7.5
Ik haalde vandaag 5.7.7.3 en toen was ik zo pissig dat ik daarna toch nog een keer 5 heb gelopen.
Dinsdag ga ik weer! En dan ga ik hem wel in 1 keer halen.
Oh nais!quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:11 schreef kruidkoekje het volgende:
Lotje, de actie geld nog wel.! Vriend had een andere link gevonden waar de folder van de kruidvat nog wel op staat en daar staat dat de actie geld tot 6 november!
http://www.foldersenkrant(...)reclamefolder/607-3/ Pagina 48 (mag ik dat zeggen? Wil niet spammen)
Dus ik ga denk ik wel eventjes kijken en hopen dat er nog wat ligt.
Ja ik ben ook blij en ik duim echt dat er nog iets is. En dat het uiteindelijk ook de goede maat is wat ik dan aan heb. Weet iemand of ze groot uitvallen of niet? Heb eigenlijk altijd maat M, maar ik ben niet zo lang ( 1.62 en wil niet dat het uiteindelijk te lang valt, want dat is ook niet echt goed lijkt me.. )quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nais!
Dan ga ik even kijken dadelijk! maar eerst even omkleden en een lesje lopen. Ik denk dat ik les 8 ga lopen want ik heb zeker een maand niet gelopen![]()
Sinds vorige week weer begonnen met sporten na een maagontsteking (daar kwamen achteraf de rugklachten van waardoor ik eerder niet kon lopen)
Dus ik ben benieuwd, helemaal omdat ik gisteren getraind heb in de sportschool en een beetje spierpijn heb
Dat doe ik ook allemaalquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:19 schreef Aventura het volgende:
Zo, ik ben weer terug. 30 minuten gelopen. Ben toch maar niet met Evy gaan trainen, maar met RunKupper icm de c25k-schema's. Die bevielen me de vorige keer goed. Bovendien ben ik zo'n nerd die achteraf haar training op FB wil posten en via Runkeeper.com haar route nog eens wil bekijken
Dit dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat doe ik ook allemaalMaar dan met Endomondo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |