Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
TheGreatHooD - The_Great_HooD
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
XBLA:
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
TheGreatHooD - The Great HooD
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 27-10-2011 19:38:34 ]If not now, then when.
Ik denk dat we gelijktijdig waren... Hij ging echt auto naar de volgende.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist niet dat er al 1 open was, hij heeft zeker open nieuw topic gedaan in plaats van open nieuw deel. Dus i dont know.
Nog geen MP gespeeld hoor, maar is het niet zo dat als je het niet kunt je het beter aan een ander over kunt laten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:56 schreef Vinno het volgende:
Ik heb nog wel echt moeite met die jets hoor.
Heb nu 30 min vliegtijd (niet veel weet ik), maar ik heb 1 keer een tank disabled en iets geraakt ofzo, 115 punten heb ik pas
Ja na een tijdje had ik er inderdaad ook genoeg van, dus toen ben ik maar gewoon weer op Assault gaan concentreren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nog geen MP gespeeld hoor, maar is het niet zo dat als je het niet kunt je het beter aan een ander over kunt laten?
In BF2 wist ik altijd dat ik met een Humvee of APC best overweg kon, vliegen liet ik altijd maar aan de pro's.
ik heb nog nooit kunnen vliegen in die helicopter van bfbc2quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:56 schreef Vinno het volgende:
Ik heb nog wel echt moeite met die jets hoor.
Heb nu 30 min vliegtijd (niet veel weet ik), maar ik heb 1 keer een tank disabled en iets geraakt ofzo, 115 punten heb ik pas
Kan niet splitscreen helaasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:58 schreef RBWO het volgende:
Kan je CO-OP splitscreen spelen of is dat gewoon met een vriend die de game ook heeft?
Echt eeuwig zondequote:
Ik zag je net spelen als enige online friend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:28 schreef Mister_T het volgende:
Xbox Anormius
Lvl 5 nu in de nog, de engineer class is briljant. Super doet je nu ook met een rpg en mines kan rondlopen.
Vliegen in zowel jets als helicopters is een stuk lastiger dan voorgaande delen.
Maps zijn goed gebalanceerd en spelen lekker vlot.
Nog niet veel friends online dus nu de sp eens proberen.
Mp is briljant, ziet er super uit, goed gebalanceerd, geluid is wauw, speelt lekker, volle servers, vette vihicles en zo kan ik wel ff door gaan : Pquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:38 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik zag je net spelen als enige online friend.Bevalt ie?
Die wordt automatisch geinstalleerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:17 schreef RBWO het volgende:
Waar is die high-res texture pack voor de ps3 eigenlijk?
Wordt automatisch op de PS3 gezetquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:17 schreef RBWO het volgende:
Waar is die high-res texture pack voor de ps3 eigenlijk?
past wel bij je naamquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:21 schreef -CRASH- het volgende:
En toen............... Liep Battlefield vast
quote:
Zoals het hoort eigenlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef DrNick het volgende:
Topic mag dicht. Andere topic is geopend door de LaPo.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:24 schreef mash_ het volgende:
Weet iemand hoe duur die bij de media markt is?
En nog wat, kan je nou al beetje normaal met vrienden spelen? bij de beta sloeg het nergens op dat je niet eens bij elkaar in het team komt als je wilt.
Op de xbox schijnt hij niet super mooi te zijn qua graphics, op ps3 is hij prachtig iig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:57 schreef davako het volgende:
Ik las net dat iemand niet helemaal tevreden was over hoe BF3 eruit ziet, hij vergeleek het met BFBC2. Klopt dat of valt dat wel mee?
Dat met vrienden spelen gaat prima, je kan gewoon als squad een potje joinen, mocht je nog niet bij elkaar zitten kan je gewoon join session in progress doen en een eigen squad makenquote:
maar bij de beta had ik soms dat ik een squad maakte met een vriend. en dat we dan een potje joinde en dat hij dan opeens bij de tegenstander in het team kwam.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:02 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Dat met vrienden spelen gaat prima, je kan gewoon als squad een potje joinen, mocht je nog niet bij elkaar zitten kan je gewoon join session in progress doen en een eigen squad maken
Tot nu toe geen last van gehad en ik heb er toch al wat uurtjes opzittenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
maar bij de beta had ik soms dat ik een squad maakte met een vriend. en dat we dan een potje joinde en dat hij dan opeens bij de tegenstander in het team kwam.
mm okequote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:10 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Tot nu toe geen last van gehad en ik heb er toch al wat uurtjes opzitten
Nee hoor. Zonder reservering heb ik gisteren een LE gehaald bij GM.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij Gamemania krijg je de LE alleen als je gereserveerd hebt.
Mocht ie daar niet meer zijn, bij de Saturn is de LE 49 euro.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
mm okeDan misschien straks even langs de Media markt en kopen mits die 45 euro is. Dan heb ik wat te doen tot mw3.
nee, dr nick had een clan/platoon aangemaakt op battlelog. Waar er een stuk of 15/20 inzaten ps3/xboxquote:
Er is er al een, dus lijkt me niet nodigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:26 schreef RudyCarell het volgende:
Wil er wel aan aanmaken eventueel? http://battlelog.battlefi(...)20/listmembers/True/
Ahahhaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:27 schreef BraveDribbel het volgende:
Vanochtend tijdens het rondbrengen van de post extra opgelet op de bol.com pakketten. Het waren er een stuk meer dan normaal en allemaal mannennamen!![]()
Application send.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:26 schreef RudyCarell het volgende:
Wil er wel aan aanmaken eventueel? http://battlelog.battlefi(...)20/listmembers/True/
Doe eens linkje dan...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Er is er al een, dus lijkt me niet nodig
[..]
Ahahha
Ik kan momenteel niet op battlelog.............. maar het is dit nummer ; 2826550451892730824quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee, dr nick had een clan/platoon aangemaakt op battlelog. Waar er een stuk of 15/20 inzaten ps3/xbox
Ik maak er wel weer een aan als ik hem thuis heb. Ik denk morgen of overmorgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef Rauw. het volgende:
Kan ik niet vinden. Op beschrijving ook niets.
haha ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:49 schreef Koopsie het volgende:
ik wil spelenik loop al om de 20min naar de brievenbus.
je weet maar nooit met die bezorgersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:03 schreef Catkiller het volgende:
Komen vast wel aan de deur toch, had pas allemaal losse cd's die ook makkelijk in de brievenbus pasten maar die brachten ze ook aan de deur
Hbc Helios is mijn Xbox Live trouwens
Ik wil je niet teleurstellen, maar die folder van de c1000 is (zeer waarschijnlijk) bezorgd door de postbode, dus ik denk dat je m vandaag niet meer binnen gaat krijgenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:18 schreef Roces18 het volgende:
goffedomme, hoor ik de brievenbus klepperen ligt er alleen een folder van die tering c1000 in.
nog steeds wachten dus op de postvrouwman
je hebt toch een folder bezorger EN een postbezorger?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:22 schreef BraveDribbel het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen, maar die folder van de c1000 is (zeer waarschijnlijk) bezorgd door de postbode, dus ik denk dat je m vandaag niet meer binnen gaat krijgen
Ik had ooit dat hij niet viel en dat het spel blijkbaar al enkele uren bij de gleuf vast zatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:49 schreef Koopsie het volgende:
ik wil spelenik loop al om de 20min naar de brievenbus.
C1000 wordt meestal door de postberzorger bezorgd!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
je hebt toch een folder bezorger EN een postbezorger?
Ja inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
je hebt toch een folder bezorger EN een postbezorger?
FUCK tering wat handigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik een folder wil zien ga ik wel naar www.folders.nl
nee tochquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:26 schreef davako het volgende:
[..]
C1000 wordt meestal door de postberzorger bezorgd!!
Dus geen BF3 vandaag.
Echt hehquote:
Tenminste in mijn woonplaats weet ik dat een aantal folders vaak mee gaan met de postbode's. Misschien is dat bij jou niet het geval en krijg je hem toch nogquote:
2 KIKLO folders ghehequote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Echt heh
Ik vind het gewoon zonde van die bomen, elke week 2 kilo aan folders in de bus die ik direct weg flikker
En mijn prullenbak zit zo snel vol
wel verdmme.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee toch![]()
![]()
![]()
hele dag niks gepland. En dan komt die niet??????????
nog niksquote:De officiële releasedatum is donderdag 27 oktober.
U ontvangt uw bestelling op de dag van release.
Hoeft niet perse hoor, PostNL laat tegenwoordig bepaalde folders ook bezorgen door de dochteronderneming en het kan ook zijn dat het pakketje in kwestie dusdanig verpakt is dat het niet bij de brievenbuspost zit maar door de chauffeur bezorgt wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee toch![]()
![]()
![]()
hele dag niks gepland. En dan komt die niet??????????
Komt vanzelfquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:58 schreef Laat77 het volgende:
Damn wat ben ik slecht in dit spel zeg... Kan totaal niet aimen.. en moet effe wennen aan het spel... Nooit eerder BF gespeeld..
Als je niet kan aimen gewoon een dikke SMG nemen en keihard sprayen tot je een bipod krijgt en stabiel kan sprayen. Of Engineer en gewoon RPGs in het rond schieten, werkte bij Metro goed in ieder gevalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:58 schreef Laat77 het volgende:
Damn wat ben ik slecht in dit spel zeg... Kan totaal niet aimen.. en moet effe wennen aan het spel... Nooit eerder BF gespeeld..
Beetje hetzelfde als met BF1942 meereizen op de vleugels van de Bommenwerper. Dat was ook zo totaal onrealistisch maar wel grappig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:14 schreef mash_ het volgende:
Weet iemand van jullie of het mogelijk is om bijvoorbeeld van uit een vliegtuig te landen in een tank zonder dood te gaan?Dit was namelijk het leukste van heel bf2
Gewoon lomp rond schieten op hoop van zegen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je niet kan aimen gewoon een dikke SMG nemen en keihard sprayen tot je een bipod krijgt en stabiel kan sprayen. Of Engineer en gewoon RPGs in het rond schieten, werkte bij Metro goed in ieder geval
Even SP gedaan een uurtje, ziet er goed uit, en ze liepen bij mij niet door de deur heen
WTF is dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vanavond raggen met mijn Splitfish!
[ afbeelding ]
Cheaterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en loopings maken boven aan er uit springen en dan onderaan er weer in en door vliegenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:19 schreef davako het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met BF1942 meereizen op de vleugels van de Bommenwerper. Dat was ook zo totaal onrealistisch maar wel grappig.
Mijn gedachten!quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
Een muis voor de Playstation 3quote:
Keek meteen maar even op YT voor een film review. Maar ze waren er niet echt lovend over. Voornamelijk diagonaal bewegen is kennelijk niet al te best.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een muis voor de Playstation 3
En het is niet cheaten, het is alsnog erg lastig moet ik zeggen.
Met de muis haal ik dezelfde score met Black ops, dan wanneer ik zonder speel
Ik heb er ook nog maar 2 potjes mee gespeeld eigenlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:36 schreef davako het volgende:
[..]
Keek meteen maar even op YT voor een film review. Maar ze waren er niet echt lovend over. Voornamelijk diagonaal bewegen is kennelijk niet al te best.
Hiermee vervaagd de grens tussen console en pc nog meer. Hoe moet je dan relaxed op de bank zitten met zoiets?quote:
IK OOKquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:41 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Ik ga NU nog een keer kijken.
edit: BINNEN!!!!
Ik heb een bank met een grote platte armleuning.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:41 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Hiermee vervaagd de grens tussen console en pc nog meer. Hoe moet je dan relaxed op de bank zitten met zoiets?
Ziet er wel cool uit.
quote:
Tuurlijk wel. Naar de winkel en de preorder terugsturen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:41 schreef Koopsie het volgende:
alle hoop is wegik zal vanavond geen BF3 kunnen spelen.
ik heb hem net binnen gekregen, gelukkigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Naar de winkel en de preorder terugsturen!
BPgames toevallig?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:51 schreef Koopsie het volgende:
[..]
ik heb hem net binnen gekregen, gelukkig
Net even snel gespeeld en het voelt allemaal direct aan. Geen lag oid.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:00 schreef dingoegret het volgende:
Kan iemand iets zeggen over lag, delay en hitdetection in vergelijking met de bèta op consoles? Daar kroop je achter een muur en ging je een seconde later alsnog dood.
http://www.budgetgaming.n(...)203/console-all.htmlquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Weet iemand in welke fysieke winkel (dus niet online) BF3 het goedkoopst is?
De 25e. Volgende week gaat het worden denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:01 schreef dingoegret het volgende:
[..]
Wanneer is je order verzonden?
Ja, was het goedkoopste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat automatischquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:32 schreef zoodan het volgende:
Ik heb bf3 limited edition voor de ps3, hoe installeer je die high textures?
op Xbox kreeg ik een melding nadat ik de cd erin had gedaan. PS3 niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:32 schreef zoodan het volgende:
Ik heb bf3 limited edition voor de ps3, hoe installeer je die high textures?
Behalve dat het map pack nog uit moet komen, moet dat werken, het ligt aan je code, niet aan de dvd/blu-rayquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stel dat ik een LE edition in de PS3 doe en die installeer met de map Packs en vervolgens me eigen standaard Edition in doe, zouden die extra's het doen dan?
Ooh dan koop ik de pack wel op PS store.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Behalve dat het map pack nog uit moet komen, moet dat werken, het ligt aan je code, niet aan de dvd/blu-ray
Yup connection lost blabla.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:24 schreef Rauw. het volgende:
iemand nog meer problemen met random disconnects met de xbox?
Account management -> transactiegegevens oid, daar opnieuw proberen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm kan iemand me helpen ?
Ik wil zojuist multiplayer doen, wordt gevraagd om de online pass in te voeren, ik voer dat nummer in, staat er even later : Time out error...
Ik reset de PS3, probeer de code nog een keer in te voeren, zegt hij "deze code is fout of al gebruikt"!
Heb het nu even geprobeerd in de Playstation Store zelf, een daar lijkt hij het wel te doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:05 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Account management -> transactiegegevens oid, daar opnieuw proberen.
Inderdaad, alles geinstalleerd op de xbox, origins account gekoppeld, gun club gedaan. kom ik nieteens in een serverquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:15 schreef PureDemon het volgende:
pff kan nog geen eens meer een game inkomen..... connection error...
Moet je eerst een special iets halen voor de tank, die krijg je naarmate dat je meerdere kills met de tank maakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef ikookhier het volgende:
Is het ook mogelijk om uit te zoomen als je in een tank zit ? Net als in BFBC2 ?
Mij heb je nog niet uitgenodigdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke ik heb iedereen uit de PS3 lijst toegevoegd er zijn nu 4 Fokkers in me lijst online.
Munn1k - headset
Vinno0615 - ?
Tauranator - ?
Arijanonline - headset
Mimaaa (ikzelf - headset)
Potje doen?
Jawel man, check je inbox.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mij heb je nog niet uitgenodigd
PSN: Larsiee
Ik had jou al, Mimaaa ben ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:00 schreef ikookhier het volgende:
Ik bedoel dat je je tank van boven af ziet !?
Je mag mij ook toevoegen> PSN in sub
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had jou al, Mimaaa ben ik.
R3.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:00 schreef ikookhier het volgende:
Ik bedoel dat je je tank van boven af ziet !?
Je mag mij ook toevoegen> PSN in sub
Wist niet eens dat TDM bestond..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:03 schreef Nuchterheid het volgende:
Waarom hebben ze in vredesnaam bijna alle servers op team deathmatch gezet in europa? Om al die cod kleuters aan te trekken of zo? Draaien om dit moment maar 3 servers conquest
Helaas wel. Teamplay is op dit moment echt heel erg ver te zoeken met al die ex cod nerds.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wist niet eens dat TDM bestond..
Mooi toch, dan zitten hun daar en kunnen wij serieus spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Helaas wel. Teamplay is op dit moment echt heel erg ver te zoeken met al die ex cod nerds.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:25 schreef fyah het volgende:
Ik heb de single player nog niet uit maar volgens mij heeft die neger het gedaan
Nu weer welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoor alleen mensen in me squad niet praten en ze horen mij ook niet volgens mij..
Het stand by lampje brand ook niet meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn PS3 is er mee genokt![]()
![]()
![]()
Sprong spontaan uit en gaat nu niet meer aan
Aan knop en eject knop inhouden ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het stand by lampje brand ook niet meer.
Vorige keer was dit ook, maar weet niet meer hoe ik het opgelost heb...
Mijn zwager had het ook, maar hij antwoordt op whatsapp niet hoe hij het opgelost had!
Hmm denk dat het aan de verdeel box lag van de stekkers...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aan knop en eject knop inhouden ofzo?
Wat is hier irritant aan? Je legt je hoofd toch niet op je PS3 tijdens het spelen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:01 schreef delano.888 het volgende:
Mijn PS3 word wel heel heet door BF3.
Had dit ook bij L.A.Noire, heel irritant.
Hij gaat heeeeeeeel hard blazen (bijna zo hard als een 360) en ik heb het gevoel dat dat niet goed kan zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is hier irritant aan? Je legt je hoofd toch niet op je PS3 tijdens het spelen?
Dat wordt even geen BF3 voor jou!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm de Playstation 3 valt alsnog gewoon weer uit
Ben bang dat het aan de voeding ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon een brak spel. Maar de marketing machine van EA heeft z'n werk wel prima gedaan. Een hoop beloften en het dan achteraf niet waar maken. Een HD texture pack die alleen in de singleplayer lijkt te werken, dat soort dingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm de Playstation 3 valt alsnog gewoon weer uit
Ben bang dat het aan de voeding ligt
Jij kraamt altijd de grootste onzin uit, weet je dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het is gewoon een brak spel. Maar de marketing machine van EA heeft z'n werk wel prima gedaan. Een hoop beloften en het dan achteraf niet waar maken. Een HD texture pack die alleen in de singleplayer lijkt te werken, dat soort dingen.
Wat lul je allemaal manquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het is gewoon een brak spel. Maar de marketing machine van EA heeft z'n werk wel prima gedaan. Een hoop beloften en het dan achteraf niet waar maken. Een HD texture pack die alleen in de singleplayer lijkt te werken, dat soort dingen.
Nee dat doe ik niet. Wees eens eerlijk, als je de singleplayer en de multiplayer naast elkaar zet dan zie je toch dat die laatste er wel heel matig uitziet. Zo niet, dan heb je echt stront in je ogen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Jij kraamt altijd de grootste onzin uit, weet je dat?
Als je hem niet kan maken ben je hem 3 weken kwijt..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, hoe kan ik die Plahystation maken?!
En wat is de standaard garantie op een Playstation 3?
Denk niet dat dat het is eigenlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je hem niet kan maken ben je hem 3 weken kwijt..
Maar probeer hem is rechtstreeks in het stopcontact te doen.
De garantie is officieel 3 jaar volgens de Nederlandse wet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Denk niet dat dat het is eigenlijk.
Ik heb de PS3 op 25/11-2009 gekocht
Of is de garantie maar 1 jaar?
Ooh en de winkel, de Gamestore E-plaza hier in Hoorn is ook failliet
Je hebt via de wet alleen recht op garantie via de verkoper. Alles wat de fabrikant aanbiedt is een leuke extra, daartoe zijn ze niet verplicht, en dit kan je ook niet afdwingen buiten die toegezegde garantie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
2 jaar juist jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De garantie is officieel 3 jaar volgens de Nederlandse wet.
Nee, ze zeggen altijd 2 jaar maar volgens de wet heb je langer recht op garantie vanuit de fabrikant.. ik weet het niet zeker maar heb dit op school gehad.quote:
Als je het zo gaat doen moet je sony aanklagen ofzo voor je 3e jaar garantie en dan ben je meer dan 150 euro kwijtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
2 jaar is overigens niet de vaste termijn, die kan best langer zijn.
Het gaat erom wat je mag verwachten van een product. Dus helaas is geen pasklaar antwoord te geven, maar ik denk dat je van een PS3 wel mag verwachten dat die meer dan 2 jaar mee moet gaan zonder problemen.
Alleen is het lastig om de verkoper daarvan te overtuigen, en naar de rechter gaan is ook niet ideaal.
Bron: Ikzelf, 3e jaars Rechten student
Ik ben iig al door 26 mensen toegevoegdquote:
Je hebt op grond van de wet nooit recht op garantie van de fabrikant.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen altijd 2 jaar maar volgens de wet heb je langer recht op garantie vanuit de fabrikant.. ik weet het niet zeker maar heb dit op school gehad.
Btw, hoe gebruik je de raketten op de straaljager?
Je hebt nog garantie tot 25/11 dus slimmerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sony heeft niets met jou te maken, en zal ook nooit voor meer garantie dan zij zelf willen geven aansprakelijk zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je het zo gaat doen moet je sony aanklagen ofzo voor je 3e jaar garantie en dan ben je meer dan 150 euro kwijt
Ja maar hoe de fuck moet ik dat doen als de E-plaza in Hoorn weg is ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt nog garantie tot 25/11 dus slimmerd.
Unlockenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke, maar hoe gebruik je raketten in de straaljager?
Als ze aparte rechtspersoonlijkheid hebben dan kan je niet bij de Bart Smit terecht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar hoe de fuck moet ik dat doen als de E-plaza in Hoorn weg is ?
Is E-plaza toevallig geen dochter onderneming van Bart Smit ?
Heldquote:
Ging lekker iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heerlijk potje!
32 kills 7 keer dood en het is ook fijn om je wapen te laten rusten op een raam of op de straat.
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef 67Impala het volgende:
De FOK! Platoon is overigens weggaan we nog een nieuwe maken?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef 67Impala het volgende:
De FOK! Platoon is overigens weggaan we nog een nieuwe maken?
Ik maak wel een nieuwe. Vorige keer, bij de beta had ik hem ook gemaakt.quote:
Haha ik zie de link wel weer verschijnenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef DrNick het volgende:
Ik had toen heel veel tijd gestoken ik het maken van een emblem.
Ja, komt weer in de signature. En in het topique natuurlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha ik zie de link wel weer verschijnen
Jij ook wachtende?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik krijg altijd spijt van mijn Zavvi preorders.
Duurt zo lang.
Sony bellen, krijg je een adres waar je hem heen kan sturen. Wel (KOPIE!!!) bon mee sturen anders doen ze niks.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar hoe de fuck moet ik dat doen als de E-plaza in Hoorn weg is ?
Is E-plaza toevallig geen dochter onderneming van Bart Smit ?
Primaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Ik maak wel een nieuwe. Vorige keer, bij de beta had ik hem ook gemaakt.
Was hij bij jou ook de 25e verstuurd? Ik hoop ddat hij morgen komt, als de post een beetje opschiet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Jup.
Komt opzich niet slecht uit, want ik heb volgende week tentamens.
Jup.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Was hij bij jou ook de 25e verstuurd? Ik hoop ddat hij morgen komt, als de post een beetje opschiet.
Dat is volgens sommige hier volkomen onzinquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef CecilBDemented het volgende:
Die hd texturen zitten niet in de multiplayer! want het ziet er gewoon als stront uit vergeleken met de singleplayer
nee absoluut niet!! het verschil is groot!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat is volgens sommige hier volkomen onzin![]()
Nee joh, heb je die superscherpe 1080p textures niet gezien dan, daar is de singpleplayer niks bij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
nee absoluut niet!! het verschil is groot!
ik ook niet hoor, ik vind het echt al mooi genoegquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef 67Impala het volgende:
Ben ik nou een van de weinige die daar totaal niet van wakker ligt...?
Ofniet, mensen verwachten teveel van een console game. Het ziet er prima uit en het speelt heerlijk. Enjoy the game or gtfo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef 67Impala het volgende:
Ben ik nou een van de weinige die daar totaal niet van wakker ligt...?
Eenschquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ofniet, mensen verwachten teveel van een console game. Het ziet er prima uit en het speelt heerlijk. Enjoy the game or gtfo.
Ghehe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef DrNick het volgende:
Ik helemaal blij toen ik zag dat hij al verscheept was, en toen later dacht ik: Ohja, zavvi.
Ik ben van mening dat Microsoft de Xbox 360 veel teveel aan het uitmelken is. De hardware is gewoon zwaar verouderd. En inplaats dat ze zich volledig op een nieuwe console gaan richten komen ze eerst nog met zo'n wanstaltig product als de Kinect wat de levensduur van deze console met een aantal jaar kon verlengen aldus Microsoftquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik vond de beta al prima. Ik snap ook niet wat er veranderd is in 5 jaar wat ervoor zorgt dat we opeens niet meer zonder fotorealisme kunnen.
Niet dat ik niet uitkijk naar de next-gen maar voor nu is dit ook prima.
Haha vet, aan wie heb je ze verkocht?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ghehe.
Heb wel een topdeal, dus wil wel even wachten.
Heb uiteindelijk 30 euro betaald. En die onderbroekendeal doorverkocht voor 13 euro
.
Aan het internet (marktplaats. Wie dat koopt, ik vraag het me nog steeds af...)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Haha vet, aan wie heb je ze verkocht?
Slim! Ga ik ook proberen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Aan het internet (marktplaats. Wie dat koopt, ik vraag het me nog steeds af...)
Hier niet. Welk merk tv?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef SnakeNL het volgende:
Hebben hier meer mensen last van input lag ?
Zelfs als ik me tv op gamemode zet heb ik er nog steeds last van.
Dit is op de PS3
Op een sony bravia tv MET game mode moet dat echt niet kunnen hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:28 schreef SnakeNL het volgende:
[..]
Sony TV
Op youtube zie ik ook wel wat mensen die last hebben er van.
Kan je servers zien dan? Het is toch gewoon find match?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef Proletariaat het volgende:
Ik zie maar 9 servers op de xdoos?
battlelog.battlefield.com/ daar even in loggen met je origin account, denk dat het dan werkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:04 schreef stoeltafel het volgende:
Speel,voor het eerst dit spel op de PS3. De battlefeed moet k zie zelf activeren of gebeurd dat om 1 uur ?
That should do the job.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:11 schreef Tweek het volgende:
[..]
battlelog.battlefield.com/ daar even in loggen met je origin account, denk dat het dan werkt.
Kan ook, maar daar krijg ik de hele tijd "Lost connection to the server"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan je servers zien dan? Het is toch gewoon find match?
HEEHEE Die zou ik makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een platoon gemaakt als die er nog niet was?
FOK! CONSOLE
Die site is down maar speel nu gewoon online met mijn eigen Nick, heb niks hoeven invullen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:11 schreef Tweek het volgende:
[..]
battlelog.battlefield.com/ daar even in loggen met je origin account, denk dat het dan werkt.
Gewoon console? Maar maak maar even voor de PS3 dan..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
HEEHEE Die zou ik maken![]()
Of doe je voor XBOX?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |