quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef 67Impala het volgende:
De FOK! Platoon is overigens weggaan we nog een nieuwe maken?
Ik maak wel een nieuwe. Vorige keer, bij de beta had ik hem ook gemaakt.quote:
Haha ik zie de link wel weer verschijnenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef DrNick het volgende:
Ik had toen heel veel tijd gestoken ik het maken van een emblem.
Ja, komt weer in de signature. En in het topique natuurlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha ik zie de link wel weer verschijnen
Jij ook wachtende?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik krijg altijd spijt van mijn Zavvi preorders.
Duurt zo lang.
Sony bellen, krijg je een adres waar je hem heen kan sturen. Wel (KOPIE!!!) bon mee sturen anders doen ze niks.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar hoe de fuck moet ik dat doen als de E-plaza in Hoorn weg is ?
Is E-plaza toevallig geen dochter onderneming van Bart Smit ?
Primaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Ik maak wel een nieuwe. Vorige keer, bij de beta had ik hem ook gemaakt.
Was hij bij jou ook de 25e verstuurd? Ik hoop ddat hij morgen komt, als de post een beetje opschiet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Jup.
Komt opzich niet slecht uit, want ik heb volgende week tentamens.
Jup.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Was hij bij jou ook de 25e verstuurd? Ik hoop ddat hij morgen komt, als de post een beetje opschiet.
Dat is volgens sommige hier volkomen onzinquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef CecilBDemented het volgende:
Die hd texturen zitten niet in de multiplayer! want het ziet er gewoon als stront uit vergeleken met de singleplayer
nee absoluut niet!! het verschil is groot!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat is volgens sommige hier volkomen onzin![]()
Nee joh, heb je die superscherpe 1080p textures niet gezien dan, daar is de singpleplayer niks bij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
nee absoluut niet!! het verschil is groot!
ik ook niet hoor, ik vind het echt al mooi genoegquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef 67Impala het volgende:
Ben ik nou een van de weinige die daar totaal niet van wakker ligt...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |