Nee, ze zeggen altijd 2 jaar maar volgens de wet heb je langer recht op garantie vanuit de fabrikant.. ik weet het niet zeker maar heb dit op school gehad.quote:
Als je het zo gaat doen moet je sony aanklagen ofzo voor je 3e jaar garantie en dan ben je meer dan 150 euro kwijtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
2 jaar is overigens niet de vaste termijn, die kan best langer zijn.
Het gaat erom wat je mag verwachten van een product. Dus helaas is geen pasklaar antwoord te geven, maar ik denk dat je van een PS3 wel mag verwachten dat die meer dan 2 jaar mee moet gaan zonder problemen.
Alleen is het lastig om de verkoper daarvan te overtuigen, en naar de rechter gaan is ook niet ideaal.
Bron: Ikzelf, 3e jaars Rechten student
Ik ben iig al door 26 mensen toegevoegdquote:
Je hebt op grond van de wet nooit recht op garantie van de fabrikant.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen altijd 2 jaar maar volgens de wet heb je langer recht op garantie vanuit de fabrikant.. ik weet het niet zeker maar heb dit op school gehad.
Btw, hoe gebruik je de raketten op de straaljager?
Je hebt nog garantie tot 25/11 dus slimmerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Denk niet dat dat het is eigenlijk.
Ik heb de PS3 op 25/11-2009 gekocht
Of is de garantie maar 1 jaar?
Ooh en de winkel, de Gamestore E-plaza hier in Hoorn is ook failliet
Sony heeft niets met jou te maken, en zal ook nooit voor meer garantie dan zij zelf willen geven aansprakelijk zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je het zo gaat doen moet je sony aanklagen ofzo voor je 3e jaar garantie en dan ben je meer dan 150 euro kwijt
Ja maar hoe de fuck moet ik dat doen als de E-plaza in Hoorn weg is ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt nog garantie tot 25/11 dus slimmerd.
Unlockenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke, maar hoe gebruik je raketten in de straaljager?
Als ze aparte rechtspersoonlijkheid hebben dan kan je niet bij de Bart Smit terecht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar hoe de fuck moet ik dat doen als de E-plaza in Hoorn weg is ?
Is E-plaza toevallig geen dochter onderneming van Bart Smit ?
Heldquote:
Ging lekker iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heerlijk potje!
32 kills 7 keer dood en het is ook fijn om je wapen te laten rusten op een raam of op de straat.
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef 67Impala het volgende:
De FOK! Platoon is overigens weggaan we nog een nieuwe maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |