Yup connection lost blabla.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:24 schreef Rauw. het volgende:
iemand nog meer problemen met random disconnects met de xbox?
Account management -> transactiegegevens oid, daar opnieuw proberen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm kan iemand me helpen ?
Ik wil zojuist multiplayer doen, wordt gevraagd om de online pass in te voeren, ik voer dat nummer in, staat er even later : Time out error...
Ik reset de PS3, probeer de code nog een keer in te voeren, zegt hij "deze code is fout of al gebruikt"!
Heb het nu even geprobeerd in de Playstation Store zelf, een daar lijkt hij het wel te doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:05 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Account management -> transactiegegevens oid, daar opnieuw proberen.
Inderdaad, alles geinstalleerd op de xbox, origins account gekoppeld, gun club gedaan. kom ik nieteens in een serverquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:15 schreef PureDemon het volgende:
pff kan nog geen eens meer een game inkomen..... connection error...
Moet je eerst een special iets halen voor de tank, die krijg je naarmate dat je meerdere kills met de tank maakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef ikookhier het volgende:
Is het ook mogelijk om uit te zoomen als je in een tank zit ? Net als in BFBC2 ?
Mij heb je nog niet uitgenodigdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke ik heb iedereen uit de PS3 lijst toegevoegd er zijn nu 4 Fokkers in me lijst online.
Munn1k - headset
Vinno0615 - ?
Tauranator - ?
Arijanonline - headset
Mimaaa (ikzelf - headset)
Potje doen?
Jawel man, check je inbox.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mij heb je nog niet uitgenodigd
PSN: Larsiee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |