maar bij de beta had ik soms dat ik een squad maakte met een vriend. en dat we dan een potje joinde en dat hij dan opeens bij de tegenstander in het team kwam.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:02 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Dat met vrienden spelen gaat prima, je kan gewoon als squad een potje joinen, mocht je nog niet bij elkaar zitten kan je gewoon join session in progress doen en een eigen squad maken
Tot nu toe geen last van gehad en ik heb er toch al wat uurtjes opzittenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
maar bij de beta had ik soms dat ik een squad maakte met een vriend. en dat we dan een potje joinde en dat hij dan opeens bij de tegenstander in het team kwam.
mm okequote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:10 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Tot nu toe geen last van gehad en ik heb er toch al wat uurtjes opzitten
Nee hoor. Zonder reservering heb ik gisteren een LE gehaald bij GM.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij Gamemania krijg je de LE alleen als je gereserveerd hebt.
Mocht ie daar niet meer zijn, bij de Saturn is de LE 49 euro.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
mm okeDan misschien straks even langs de Media markt en kopen mits die 45 euro is. Dan heb ik wat te doen tot mw3.
nee, dr nick had een clan/platoon aangemaakt op battlelog. Waar er een stuk of 15/20 inzaten ps3/xboxquote:
Er is er al een, dus lijkt me niet nodigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:26 schreef RudyCarell het volgende:
Wil er wel aan aanmaken eventueel? http://battlelog.battlefi(...)20/listmembers/True/
Ahahhaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:27 schreef BraveDribbel het volgende:
Vanochtend tijdens het rondbrengen van de post extra opgelet op de bol.com pakketten. Het waren er een stuk meer dan normaal en allemaal mannennamen!![]()
Application send.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:26 schreef RudyCarell het volgende:
Wil er wel aan aanmaken eventueel? http://battlelog.battlefi(...)20/listmembers/True/
Doe eens linkje dan...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Er is er al een, dus lijkt me niet nodig
[..]
Ahahha
Ik kan momenteel niet op battlelog.............. maar het is dit nummer ; 2826550451892730824quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee, dr nick had een clan/platoon aangemaakt op battlelog. Waar er een stuk of 15/20 inzaten ps3/xbox
Ik maak er wel weer een aan als ik hem thuis heb. Ik denk morgen of overmorgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef Rauw. het volgende:
Kan ik niet vinden. Op beschrijving ook niets.
haha ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:49 schreef Koopsie het volgende:
ik wil spelenik loop al om de 20min naar de brievenbus.
je weet maar nooit met die bezorgersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:03 schreef Catkiller het volgende:
Komen vast wel aan de deur toch, had pas allemaal losse cd's die ook makkelijk in de brievenbus pasten maar die brachten ze ook aan de deur
Hbc Helios is mijn Xbox Live trouwens
Ik wil je niet teleurstellen, maar die folder van de c1000 is (zeer waarschijnlijk) bezorgd door de postbode, dus ik denk dat je m vandaag niet meer binnen gaat krijgenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:18 schreef Roces18 het volgende:
goffedomme, hoor ik de brievenbus klepperen ligt er alleen een folder van die tering c1000 in.
nog steeds wachten dus op de postvrouwman
je hebt toch een folder bezorger EN een postbezorger?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:22 schreef BraveDribbel het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen, maar die folder van de c1000 is (zeer waarschijnlijk) bezorgd door de postbode, dus ik denk dat je m vandaag niet meer binnen gaat krijgen
Ik had ooit dat hij niet viel en dat het spel blijkbaar al enkele uren bij de gleuf vast zatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:49 schreef Koopsie het volgende:
ik wil spelenik loop al om de 20min naar de brievenbus.
C1000 wordt meestal door de postberzorger bezorgd!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
je hebt toch een folder bezorger EN een postbezorger?
Ja inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
je hebt toch een folder bezorger EN een postbezorger?
FUCK tering wat handigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik een folder wil zien ga ik wel naar www.folders.nl
nee tochquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:26 schreef davako het volgende:
[..]
C1000 wordt meestal door de postberzorger bezorgd!!
Dus geen BF3 vandaag.
Echt hehquote:
Tenminste in mijn woonplaats weet ik dat een aantal folders vaak mee gaan met de postbode's. Misschien is dat bij jou niet het geval en krijg je hem toch nogquote:
2 KIKLO folders ghehequote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Echt heh
Ik vind het gewoon zonde van die bomen, elke week 2 kilo aan folders in de bus die ik direct weg flikker
En mijn prullenbak zit zo snel vol
wel verdmme.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee toch![]()
![]()
![]()
hele dag niks gepland. En dan komt die niet??????????
nog niksquote:De officiële releasedatum is donderdag 27 oktober.
U ontvangt uw bestelling op de dag van release.
Hoeft niet perse hoor, PostNL laat tegenwoordig bepaalde folders ook bezorgen door de dochteronderneming en het kan ook zijn dat het pakketje in kwestie dusdanig verpakt is dat het niet bij de brievenbuspost zit maar door de chauffeur bezorgt wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee toch![]()
![]()
![]()
hele dag niks gepland. En dan komt die niet??????????
Komt vanzelfquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:58 schreef Laat77 het volgende:
Damn wat ben ik slecht in dit spel zeg... Kan totaal niet aimen.. en moet effe wennen aan het spel... Nooit eerder BF gespeeld..
Als je niet kan aimen gewoon een dikke SMG nemen en keihard sprayen tot je een bipod krijgt en stabiel kan sprayen. Of Engineer en gewoon RPGs in het rond schieten, werkte bij Metro goed in ieder gevalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:58 schreef Laat77 het volgende:
Damn wat ben ik slecht in dit spel zeg... Kan totaal niet aimen.. en moet effe wennen aan het spel... Nooit eerder BF gespeeld..
Beetje hetzelfde als met BF1942 meereizen op de vleugels van de Bommenwerper. Dat was ook zo totaal onrealistisch maar wel grappig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:14 schreef mash_ het volgende:
Weet iemand van jullie of het mogelijk is om bijvoorbeeld van uit een vliegtuig te landen in een tank zonder dood te gaan?Dit was namelijk het leukste van heel bf2
Gewoon lomp rond schieten op hoop van zegen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je niet kan aimen gewoon een dikke SMG nemen en keihard sprayen tot je een bipod krijgt en stabiel kan sprayen. Of Engineer en gewoon RPGs in het rond schieten, werkte bij Metro goed in ieder geval
Even SP gedaan een uurtje, ziet er goed uit, en ze liepen bij mij niet door de deur heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |