maar bij de beta had ik soms dat ik een squad maakte met een vriend. en dat we dan een potje joinde en dat hij dan opeens bij de tegenstander in het team kwam.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:02 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Dat met vrienden spelen gaat prima, je kan gewoon als squad een potje joinen, mocht je nog niet bij elkaar zitten kan je gewoon join session in progress doen en een eigen squad maken
Tot nu toe geen last van gehad en ik heb er toch al wat uurtjes opzittenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
maar bij de beta had ik soms dat ik een squad maakte met een vriend. en dat we dan een potje joinde en dat hij dan opeens bij de tegenstander in het team kwam.
mm okequote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:10 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Tot nu toe geen last van gehad en ik heb er toch al wat uurtjes opzitten
Nee hoor. Zonder reservering heb ik gisteren een LE gehaald bij GM.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij Gamemania krijg je de LE alleen als je gereserveerd hebt.
Mocht ie daar niet meer zijn, bij de Saturn is de LE 49 euro.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
mm okeDan misschien straks even langs de Media markt en kopen mits die 45 euro is. Dan heb ik wat te doen tot mw3.
nee, dr nick had een clan/platoon aangemaakt op battlelog. Waar er een stuk of 15/20 inzaten ps3/xboxquote:
Er is er al een, dus lijkt me niet nodigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:26 schreef RudyCarell het volgende:
Wil er wel aan aanmaken eventueel? http://battlelog.battlefi(...)20/listmembers/True/
Ahahhaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:27 schreef BraveDribbel het volgende:
Vanochtend tijdens het rondbrengen van de post extra opgelet op de bol.com pakketten. Het waren er een stuk meer dan normaal en allemaal mannennamen!![]()
Application send.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:26 schreef RudyCarell het volgende:
Wil er wel aan aanmaken eventueel? http://battlelog.battlefi(...)20/listmembers/True/
Doe eens linkje dan...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Er is er al een, dus lijkt me niet nodig
[..]
Ahahha
Ik kan momenteel niet op battlelog.............. maar het is dit nummer ; 2826550451892730824quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee, dr nick had een clan/platoon aangemaakt op battlelog. Waar er een stuk of 15/20 inzaten ps3/xbox
Ik maak er wel weer een aan als ik hem thuis heb. Ik denk morgen of overmorgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef Rauw. het volgende:
Kan ik niet vinden. Op beschrijving ook niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |