Echt eeuwig zondequote:
Ik zag je net spelen als enige online friend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:28 schreef Mister_T het volgende:
Xbox Anormius
Lvl 5 nu in de nog, de engineer class is briljant. Super doet je nu ook met een rpg en mines kan rondlopen.
Vliegen in zowel jets als helicopters is een stuk lastiger dan voorgaande delen.
Maps zijn goed gebalanceerd en spelen lekker vlot.
Nog niet veel friends online dus nu de sp eens proberen.
Mp is briljant, ziet er super uit, goed gebalanceerd, geluid is wauw, speelt lekker, volle servers, vette vihicles en zo kan ik wel ff door gaan : Pquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:38 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik zag je net spelen als enige online friend.Bevalt ie?
Die wordt automatisch geinstalleerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:17 schreef RBWO het volgende:
Waar is die high-res texture pack voor de ps3 eigenlijk?
Wordt automatisch op de PS3 gezetquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:17 schreef RBWO het volgende:
Waar is die high-res texture pack voor de ps3 eigenlijk?
past wel bij je naamquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:21 schreef -CRASH- het volgende:
En toen............... Liep Battlefield vast
quote:
Zoals het hoort eigenlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef DrNick het volgende:
Topic mag dicht. Andere topic is geopend door de LaPo.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:24 schreef mash_ het volgende:
Weet iemand hoe duur die bij de media markt is?
En nog wat, kan je nou al beetje normaal met vrienden spelen? bij de beta sloeg het nergens op dat je niet eens bij elkaar in het team komt als je wilt.
Op de xbox schijnt hij niet super mooi te zijn qua graphics, op ps3 is hij prachtig iig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:57 schreef davako het volgende:
Ik las net dat iemand niet helemaal tevreden was over hoe BF3 eruit ziet, hij vergeleek het met BFBC2. Klopt dat of valt dat wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |