nee absoluut niet!! het verschil is groot!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat is volgens sommige hier volkomen onzin![]()
Nee joh, heb je die superscherpe 1080p textures niet gezien dan, daar is de singpleplayer niks bij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
nee absoluut niet!! het verschil is groot!
ik ook niet hoor, ik vind het echt al mooi genoegquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef 67Impala het volgende:
Ben ik nou een van de weinige die daar totaal niet van wakker ligt...?
Ofniet, mensen verwachten teveel van een console game. Het ziet er prima uit en het speelt heerlijk. Enjoy the game or gtfo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef 67Impala het volgende:
Ben ik nou een van de weinige die daar totaal niet van wakker ligt...?
Eenschquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ofniet, mensen verwachten teveel van een console game. Het ziet er prima uit en het speelt heerlijk. Enjoy the game or gtfo.
Ghehe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef DrNick het volgende:
Ik helemaal blij toen ik zag dat hij al verscheept was, en toen later dacht ik: Ohja, zavvi.
Ik ben van mening dat Microsoft de Xbox 360 veel teveel aan het uitmelken is. De hardware is gewoon zwaar verouderd. En inplaats dat ze zich volledig op een nieuwe console gaan richten komen ze eerst nog met zo'n wanstaltig product als de Kinect wat de levensduur van deze console met een aantal jaar kon verlengen aldus Microsoftquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik vond de beta al prima. Ik snap ook niet wat er veranderd is in 5 jaar wat ervoor zorgt dat we opeens niet meer zonder fotorealisme kunnen.
Niet dat ik niet uitkijk naar de next-gen maar voor nu is dit ook prima.
Haha vet, aan wie heb je ze verkocht?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ghehe.
Heb wel een topdeal, dus wil wel even wachten.
Heb uiteindelijk 30 euro betaald. En die onderbroekendeal doorverkocht voor 13 euro
.
Aan het internet (marktplaats. Wie dat koopt, ik vraag het me nog steeds af...)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Haha vet, aan wie heb je ze verkocht?
Slim! Ga ik ook proberen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Aan het internet (marktplaats. Wie dat koopt, ik vraag het me nog steeds af...)
Hier niet. Welk merk tv?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef SnakeNL het volgende:
Hebben hier meer mensen last van input lag ?
Zelfs als ik me tv op gamemode zet heb ik er nog steeds last van.
Dit is op de PS3
Op een sony bravia tv MET game mode moet dat echt niet kunnen hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:28 schreef SnakeNL het volgende:
[..]
Sony TV
Op youtube zie ik ook wel wat mensen die last hebben er van.
Kan je servers zien dan? Het is toch gewoon find match?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef Proletariaat het volgende:
Ik zie maar 9 servers op de xdoos?
battlelog.battlefield.com/ daar even in loggen met je origin account, denk dat het dan werkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:04 schreef stoeltafel het volgende:
Speel,voor het eerst dit spel op de PS3. De battlefeed moet k zie zelf activeren of gebeurd dat om 1 uur ?
That should do the job.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:11 schreef Tweek het volgende:
[..]
battlelog.battlefield.com/ daar even in loggen met je origin account, denk dat het dan werkt.
Kan ook, maar daar krijg ik de hele tijd "Lost connection to the server"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan je servers zien dan? Het is toch gewoon find match?
HEEHEE Die zou ik makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een platoon gemaakt als die er nog niet was?
FOK! CONSOLE
Die site is down maar speel nu gewoon online met mijn eigen Nick, heb niks hoeven invullen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:11 schreef Tweek het volgende:
[..]
battlelog.battlefield.com/ daar even in loggen met je origin account, denk dat het dan werkt.
Gewoon console? Maar maak maar even voor de PS3 dan..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
HEEHEE Die zou ik maken![]()
Of doe je voor XBOX?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |