ik heb hem net binnen gekregen, gelukkigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Naar de winkel en de preorder terugsturen!
BPgames toevallig?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:51 schreef Koopsie het volgende:
[..]
ik heb hem net binnen gekregen, gelukkig
Net even snel gespeeld en het voelt allemaal direct aan. Geen lag oid.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:00 schreef dingoegret het volgende:
Kan iemand iets zeggen over lag, delay en hitdetection in vergelijking met de bèta op consoles? Daar kroop je achter een muur en ging je een seconde later alsnog dood.
http://www.budgetgaming.n(...)203/console-all.htmlquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Weet iemand in welke fysieke winkel (dus niet online) BF3 het goedkoopst is?
De 25e. Volgende week gaat het worden denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:01 schreef dingoegret het volgende:
[..]
Wanneer is je order verzonden?
Ja, was het goedkoopste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat automatischquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:32 schreef zoodan het volgende:
Ik heb bf3 limited edition voor de ps3, hoe installeer je die high textures?
op Xbox kreeg ik een melding nadat ik de cd erin had gedaan. PS3 niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:32 schreef zoodan het volgende:
Ik heb bf3 limited edition voor de ps3, hoe installeer je die high textures?
Behalve dat het map pack nog uit moet komen, moet dat werken, het ligt aan je code, niet aan de dvd/blu-rayquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stel dat ik een LE edition in de PS3 doe en die installeer met de map Packs en vervolgens me eigen standaard Edition in doe, zouden die extra's het doen dan?
Ooh dan koop ik de pack wel op PS store.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Behalve dat het map pack nog uit moet komen, moet dat werken, het ligt aan je code, niet aan de dvd/blu-ray
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |