WTF is dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vanavond raggen met mijn Splitfish!
[ afbeelding ]
Cheaterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en loopings maken boven aan er uit springen en dan onderaan er weer in en door vliegenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:19 schreef davako het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met BF1942 meereizen op de vleugels van de Bommenwerper. Dat was ook zo totaal onrealistisch maar wel grappig.
Mijn gedachten!quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
Een muis voor de Playstation 3quote:
Keek meteen maar even op YT voor een film review. Maar ze waren er niet echt lovend over. Voornamelijk diagonaal bewegen is kennelijk niet al te best.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een muis voor de Playstation 3
En het is niet cheaten, het is alsnog erg lastig moet ik zeggen.
Met de muis haal ik dezelfde score met Black ops, dan wanneer ik zonder speel
Ik heb er ook nog maar 2 potjes mee gespeeld eigenlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:36 schreef davako het volgende:
[..]
Keek meteen maar even op YT voor een film review. Maar ze waren er niet echt lovend over. Voornamelijk diagonaal bewegen is kennelijk niet al te best.
Hiermee vervaagd de grens tussen console en pc nog meer. Hoe moet je dan relaxed op de bank zitten met zoiets?quote:
IK OOKquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:41 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Ik ga NU nog een keer kijken.
edit: BINNEN!!!!
Ik heb een bank met een grote platte armleuning.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:41 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Hiermee vervaagd de grens tussen console en pc nog meer. Hoe moet je dan relaxed op de bank zitten met zoiets?
Ziet er wel cool uit.
quote:
Tuurlijk wel. Naar de winkel en de preorder terugsturen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:41 schreef Koopsie het volgende:
alle hoop is wegik zal vanavond geen BF3 kunnen spelen.
ik heb hem net binnen gekregen, gelukkigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Naar de winkel en de preorder terugsturen!
BPgames toevallig?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:51 schreef Koopsie het volgende:
[..]
ik heb hem net binnen gekregen, gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |