Moet je eerst een special iets halen voor de tank, die krijg je naarmate dat je meerdere kills met de tank maakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef ikookhier het volgende:
Is het ook mogelijk om uit te zoomen als je in een tank zit ? Net als in BFBC2 ?
Mij heb je nog niet uitgenodigdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke ik heb iedereen uit de PS3 lijst toegevoegd er zijn nu 4 Fokkers in me lijst online.
Munn1k - headset
Vinno0615 - ?
Tauranator - ?
Arijanonline - headset
Mimaaa (ikzelf - headset)
Potje doen?
Jawel man, check je inbox.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mij heb je nog niet uitgenodigd
PSN: Larsiee
Ik had jou al, Mimaaa ben ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:00 schreef ikookhier het volgende:
Ik bedoel dat je je tank van boven af ziet !?
Je mag mij ook toevoegen> PSN in sub
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had jou al, Mimaaa ben ik.
R3.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:00 schreef ikookhier het volgende:
Ik bedoel dat je je tank van boven af ziet !?
Je mag mij ook toevoegen> PSN in sub
Wist niet eens dat TDM bestond..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:03 schreef Nuchterheid het volgende:
Waarom hebben ze in vredesnaam bijna alle servers op team deathmatch gezet in europa? Om al die cod kleuters aan te trekken of zo? Draaien om dit moment maar 3 servers conquest
Helaas wel. Teamplay is op dit moment echt heel erg ver te zoeken met al die ex cod nerds.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wist niet eens dat TDM bestond..
Mooi toch, dan zitten hun daar en kunnen wij serieus spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Helaas wel. Teamplay is op dit moment echt heel erg ver te zoeken met al die ex cod nerds.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:25 schreef fyah het volgende:
Ik heb de single player nog niet uit maar volgens mij heeft die neger het gedaan
Nu weer welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoor alleen mensen in me squad niet praten en ze horen mij ook niet volgens mij..
Het stand by lampje brand ook niet meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn PS3 is er mee genokt![]()
![]()
![]()
Sprong spontaan uit en gaat nu niet meer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |