Maak even een opmerking over het VMBO-examen wiskunde, dan kunnen we iig 1 persoon uitsluiten (of niet).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie ben jij en waar bemoei jij je mee?
Hoi php.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:07 schreef cempexo het volgende:
[..]
Waar haal jij toch de tijd vandaan...iedere dag en ieder kwartier wel iets posten ? !
quote:
Nou. Wat een teleurstelling, die man als minister.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:46 schreef De_Nuance het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)o-moet-het-land-uit/
Gelukkig is Leers heel integer...
Mijn voorspellende gave en meesterlijk inzicht heeft wederom niet gefaald.quote:
Omdat die zielig is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom is de Tweede Kamer bezig met eoa. neger waar ik nooit van heb gehoord?
omdat hij op tv kwam met z'n zielige verhaal. Van de rest hoor je niets...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:52 schreef Boze_Appel het volgende:
We zijn gewoon aan het grappen 3-voud.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn voorspellende gave en meesterlijk inzicht heeft wederom niet gefaald.
Kut journalist.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus de meest verstandelijk beperkte user.
Ja, als iemand hier vanaf z'n tiende heeft gewoond wel ja. Dat is net zoiets als Willem van het VMBO plukken en naar Angola sturen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat hij op tv kwam met z'n zielige verhaal. Van de rest hoor je niets...
Het is ook wel schandalig dat je iemand na al die jaren ineens terug gaat sturen...
Verdient de zieligheidsindustrie ook weer wat op onze achterhaalde migratiewetten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Aangezien we eerder behoefte hebben aan hoogopgeleide werknemers zou dat idd een goed plan zijn, i.p.v. geld sturen we dan VMBO'ers als ontwikkelingshulp naar dat soort landen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als iemand hier vanaf z'n tiende heeft gewoond wel ja. Dat is net zoiets als Willem van het VMBO plukken en naar Angola sturen.
Zou Angola goed doen zon onderlegde en harde werker.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als iemand hier vanaf z'n tiende heeft gewoond wel ja. Dat is net zoiets als Willem van het VMBO plukken en naar Angola sturen.
Nee man, Polen doen dat werk veel beter, werken veel meer uren en kosten minder.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:01 schreef De_Nuance het volgende:
Precies en MBO'ers hebben we toch nodig ?
Arbeid enzo.
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:00 schreef remlof het volgende:
Volgens mij kan die Mauro dat besluit trouwens zo aanvechten bij het Europese Hof van Justitie.
De Nederlandse migratiewetten zijn de strengste van Europa en soms op z'n minst dubieus in relatie met het Verdrag van de Rechten van de Mens.
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Die Mauro kan mij dus echt geen ene reet schelen.
Mij ook niet, maar het is wel een interessante casus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
als tegelzetter of stucadoors ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee man, Polen doen dat werk veel beter, werken veel meer uren en kosten minder.
De Nederlandse MBO'er is economisch gezien steeds minder rendabel, derhalve niet meer economisch te verantwoorden.
In Polen kunnen ze ook huizen bouwen, dus het is een kwestie van tijd totdat ze dat hier komen doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als tegelzetter of stucadoors ja.vraag ze niet hoe ze in nederland een huis moeten bouwen want dat weten ze niet.
In zijn brief aan Leers schrijft hij dat hij veel gehuild heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat het me gewoon niet kan boeien. Ken die hele Mauro niet. Van mij is hij van harte welkom om in Nederland te blijven, maar zal er geen seconde minder van slapen als hij het land uit wordt geknikkerd.quote:
Gelukkig hebben we hier regelgeving mtb het bouwen van huizen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Polen kunnen ze ook huizen bouwen, dus het is een kwestie van tijd totdat ze dat hier komen doen.
Alsof een Pool dat niet kan leren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier regelgeving mtb het bouwen van huizen.
Laat hem ook maar op 't vliegtuig naar huis verder huilen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In zijn brief aan Leers schrijft hij dat hij veel gehuild heeft.
Nee, dat kan een pool niet. Zolang ze geen nederlands kunnen lezen of schrijven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof een Pool dat niet kan leren.
Ja en, de gemiddelde VMBO'er kan dat ook niet, dus wat is je punt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat kan een pool niet. Zolang ze geen nederlands kunnen lezen of schrijven.
Wijf!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens heb ik een godskolere hekel aan die tyfus technologie, ik krijg niet eens een fucking HD TV ontvanger fatsoenlijk aangesloten. Kankerzooi.
De trofee voor de grootste digibeet met een kuthumeur.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens heb ik een godskolere hekel aan die tyfus technologie, ik krijg niet eens een fucking HD TV ontvanger fatsoenlijk aangesloten. Kankerzooi.
Ja hoe moeilijk kan je het maken verdomme.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja en, de gemiddelde VMBO'er kan dat ook niet, dus wat is je punt?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat hem ook maar op 't vliegtuig naar huis verder huilen.
Weer zo'n randgeval, zoveelste jurisprudentie zaak die weer meer hopelozen hoop geeft.
Gewoon weg ermee.
In Polen.....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Polen kunnen ze ook huizen bouwen, dus het is een kwestie van tijd totdat ze dat hier komen doen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
Donder maar lekker op ja, beetje Polen discrimineren en als domme nietsnutten neerzetten, schavuit!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Hier ga ik niet op in.
Ik geloof gewoon in regeln sind regeln.quote:
Poolse hoeren zijn al te duur, tegenwoordig komen ze eerder uit Bulgarije, Roemenie, Oekraine etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:14 schreef Drugshond het volgende:
ff een mini tournooitje
[..]
In Polen..... [ afbeelding ] hoef je geen MBO te hebben om geld te verdienen.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:14 schreef Picchia het volgende:
Wel een beetje zonde van het geld om hem acht jaar op te vangen en op te leiden, om hem vervolgens weg te sturen.
Ja.... maar zonder kunstgebit is ook iets waard.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Poolse hoeren zijn al te duur, tegenwoordig komen ze eerder uit Bulgarije, Roemenie, Oekraine etc.
Zie het als ontwikkelingshulp en trek het van dat budget af voor dit jaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:14 schreef Picchia het volgende:
Wel een beetje zonde van het geld om hem acht jaar op te vangen en op te leiden, om hem vervolgens weg te sturen.
Geen idee, ik maak geen gebruik van dergelijke dienstverlening.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja.... maar zonder kunstgebit is ook iets waard.
Als het aan jou lag, haalden we natuurlijk enkel Tarkans binnen, he smeerlap?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie het als ontwikkelingshulp en trek het van dat budget af voor dit jaar.
In plaats van 10.000 euro naar zijn land krijgen ze Mauro.
troll jij altijd zo?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Donder maar lekker op ja, beetje Polen discrimineren en als domme nietsnutten neerzetten, schavuit!
Nee, als het aan mij lag verblijven hier mensen met een VISUM, PASPOORT of VERBLIJFSVERGUNNING.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het aan jou lag, haalden we natuurlijk enkel Tarkans binnen, he smeerlap?
Beetje de concurrent steunen. Nee dank je.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie het als ontwikkelingshulp en trek het van dat budget af voor dit jaar.
In plaats van 30.000 euro naar zijn land krijgen ze Mauro.
Nou nou, zo goed is hij ook weer niet opgeleid.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
Beetje de concurrent steunen. Nee dank je.
Het is simpel handenarbeid, dat kan elke Pool leren. Hell, je zou het zelfs een stel Roemeense zigeuners kunnen leren, alleen dat je dan de helft van je bouwmateriaal mist.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
troll jij altijd zo?je faalt dan jammerlijk.
Polen zijn met hun handen heel goed! ze werken snel en nauwkeurig. Maar je moet ze geen dingen gaan vragen over de nederlandse bouwkunst.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, als het aan mij lag verblijven hier mensen met een VISUM, PASPOORT of VERBLIJFSVERGUNNING.
De rest dus NIET.
In zijn land behoort hij waarschijnlijk tot een hoogopgeleide elite.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nou, zo goed is hij ook weer niet opgeleid.
Als het aan mij lag, haalden we iedereen binnen en kicken we mensen die PVV, VVD of CDA stemmen het land uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, als het aan mij lag verblijven hier mensen met een VISUM, PASPOORT of VERBLIJFSVERGUNNING.
De rest dus NIET.
Het is niet simpel handenarbeid.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is simpel handenarbeid, dat kan elke Pool leren. Hell, je zou het zelfs een stel Roemeense zigeuners kunnen leren, alleen dat je dan de helft van je bouwmateriaal mist.
Dan blijven er alleen maar met werklozen en mensen met kansloze baantjes over.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het aan mij lag, haalden we iedereen binnen en kicken we mensen die PVV, VVD of CDA stemmen het land uit.
Na de volgende verkiezingen wordt Angola het rijkste en meest kapitalistische land ter wereld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het aan mij lag, haalden we iedereen binnen en kicken we mensen die PVV, VVD of CDA stemmen het land uit.
Nou bel Mauro op en stel het voor, wel snel zijn want hij is er niet lang meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lul niet, op het MBO leer je alleen maar simpele handenarbeid, al het andere is qua niveau te hoog voor het volk wat daar zit. Dus is het werk wat ook perfect door goedkopere Oost-Europeanen kan worden gedaan, in Duitsland gebeurd dat al sinds jaren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is niet simpel handenarbeid.Roemenen doen het goed als ijzervlechters. Net als de bulgaren.
je weet niet waar je over praat manquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lul niet, op het MBO leer je alleen maar simpele handenarbeid, al het andere is qua niveau te hoog voor het volk wat daar zit. Dus is het werk wat ook perfect door goedkopere Oost-Europeanen kan worden gedaan, in Duitsland gebeurd dat al sinds jaren.
Jij gaat dan toch juist weg?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan blijven er alleen maar met werklozen en mensen met kansloze baantjes over.
Boze MBO'er zonder argumenten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je weet niet waar je over praat man
Tja, ik ben blij dat ik niet in de schoenen van Leers sta. Ik zou ook zeggen, laat die jongen hier blijven. Maar ja, dan staat morgen de nieuwe Mauro op de stoep die al 7 jaar hier verblijft...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.
In dit geval is de goedkoopste optie de beste optie. Hij spreekt normaal Nederlands en is zo te zien keurig geïntegreerd.
Van mij mogen de immigratiewetten wat versoepeld worden.
Jij bent via het MBO het hoger onderwijs binnen gestroomd?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
Nouja, ik heb ook weinig op met het MBO maar je leert er wel meer dan fysieke arbeid.
Nee, de inhoudsloze opmerkingen van de heer von preussen zijn met valide argumenten gestaafd.quote:
Ik weet dondersgoed hoe het er in Duitsland op de bouw aan toe gaat, daar zitten massa's Oost-Europeanen en alleen nog de leidinggevende functie's aldaar worden door Duitsers uitgeoefend.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je weet niet waar je over praat man
Tja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
Nouja, ik heb ook weinig op met het MBO maar je leert er wel meer dan fysieke arbeid.
Nee ik heb me nooit gewaagd aan het MBO, maar ze hebben er wel marketing opleidingen, design, hotelschool en weet ik wat allemaal geloof ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent via het MBO het hoger onderwijs binnen gestroomd?
Het enige verschil is dat het werk tegenwoordig in Duitsland zélf wordt uitgevoerd, en niet in Polenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed hoe het er in Duitsland op de bouw aan toe gaat, daar zitten massa's Oost-Europeanen en alleen nog de leidinggevende functie's aldaar worden door Duitsers uitgeoefend.
Nee, ik heb niet gestemd omdat ik buitenparlementair ben, derhalve val ik niet in het rijtje wat jij hebt opgenoemd.quote:
Dat klopt, maar de theorie is echt wel droevig en nauwelijks theorie te noemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
Papiertjes zijn juist heel veel waard, zonder papiertje kan je niets meer. Dat het papiertje inhoudelijk niets meer voorstelt is heel wat anders.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja.
Maar HBO is ook niet veel meer. Papiertjes zijn niet zoveel meer waard hoor. Het gaat om anderen dingen blijkbaar.
Mensen die hun documenten opeens "kwijt" zijn hebben iets te verbergen. Mensen die hier gewoon komen voor een beter toekomst en zich daarvoor willen inzetten zijn wat mij betreft welkom en dienen dan ook de weg vrij te hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je voorstander bent van strenge immigratiewetten
Het gaat om de bouw, dus als Polen in Duitsland kunnen bouwen, dan kunnen ze dat ook in Nederland.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat het werk tegenwoordig in Duitsland zélf wordt uitgevoerd, en niet in Polen
Daar heb ik geen weet van, ik ben nooit bij een ROC geweest.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de theorie is echt wel droevig en nauwelijks theorie te noemen.
Mijn school zou zo een sociale werkplaats kunnen zijn
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Welke idioot hier heeft dan MBO gedaan?
Dat zou zo zijn als die procedures prima zouden functioneren, maar dat doen ze niet. Ons migratiebeleid is een zooitje, waar nog veel aan gesleuteld moet worden. En daar is discussie, mede over schrijnende gevallen, voor nodig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:26 schreef Dutchnative het volgende:
Mauro moet gewoon het land uit, dezelfde procedure als wanneer hij níet was gaan huilen op TV.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die hun documenten opeens "kwijt" zijn hebben iets te verbergen. Mensen die hier gewoon komen voor een beter toekomst en zich daarvoor willen inzetten zijn wat mij betreft welkom en dienen dan ook de weg vrij te hebben.
nou, dat bedoel ik dus...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed hoe het er in Duitsland op de bouw aan toe gaat, daar zitten massa's Oost-Europeanen en alleen nog de leidinggevende functie's aldaar worden door Duitsers uitgeoefend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |