Maak even een opmerking over het VMBO-examen wiskunde, dan kunnen we iig 1 persoon uitsluiten (of niet).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie ben jij en waar bemoei jij je mee?
Hoi php.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:07 schreef cempexo het volgende:
[..]
Waar haal jij toch de tijd vandaan...iedere dag en ieder kwartier wel iets posten ? !
quote:
Nou. Wat een teleurstelling, die man als minister.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:46 schreef De_Nuance het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)o-moet-het-land-uit/
Gelukkig is Leers heel integer...
Mijn voorspellende gave en meesterlijk inzicht heeft wederom niet gefaald.quote:
Omdat die zielig is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom is de Tweede Kamer bezig met eoa. neger waar ik nooit van heb gehoord?
omdat hij op tv kwam met z'n zielige verhaal. Van de rest hoor je niets...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:52 schreef Boze_Appel het volgende:
We zijn gewoon aan het grappen 3-voud.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn voorspellende gave en meesterlijk inzicht heeft wederom niet gefaald.
Kut journalist.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus de meest verstandelijk beperkte user.
Ja, als iemand hier vanaf z'n tiende heeft gewoond wel ja. Dat is net zoiets als Willem van het VMBO plukken en naar Angola sturen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat hij op tv kwam met z'n zielige verhaal. Van de rest hoor je niets...
Het is ook wel schandalig dat je iemand na al die jaren ineens terug gaat sturen...
Verdient de zieligheidsindustrie ook weer wat op onze achterhaalde migratiewetten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Aangezien we eerder behoefte hebben aan hoogopgeleide werknemers zou dat idd een goed plan zijn, i.p.v. geld sturen we dan VMBO'ers als ontwikkelingshulp naar dat soort landen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als iemand hier vanaf z'n tiende heeft gewoond wel ja. Dat is net zoiets als Willem van het VMBO plukken en naar Angola sturen.
Zou Angola goed doen zon onderlegde en harde werker.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als iemand hier vanaf z'n tiende heeft gewoond wel ja. Dat is net zoiets als Willem van het VMBO plukken en naar Angola sturen.
Nee man, Polen doen dat werk veel beter, werken veel meer uren en kosten minder.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:01 schreef De_Nuance het volgende:
Precies en MBO'ers hebben we toch nodig ?
Arbeid enzo.
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:00 schreef remlof het volgende:
Volgens mij kan die Mauro dat besluit trouwens zo aanvechten bij het Europese Hof van Justitie.
De Nederlandse migratiewetten zijn de strengste van Europa en soms op z'n minst dubieus in relatie met het Verdrag van de Rechten van de Mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |