Yus!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:44 schreef betyar het volgende:
Ik zo mijn best doen om allemaal verschillende personages te nomineren, mag je gewoon dezelfde personages meerdere malen nomineren.![]()
Ach, je kan altijd nog je post editenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:44 schreef betyar het volgende:
Ik zo mijn best doen om allemaal verschillende personages te nomineren, mag je gewoon dezelfde personages meerdere malen nomineren.![]()
Nee. Ik ben tevreden zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, je kan altijd nog je post editen
Halloootjes.quote:
Aldus de meest verstandelijk beperkte user.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:44 schreef betyar het volgende:
Doe eens normaal Koos!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus de meest verstandelijk beperkte user.
Dat was een grapje.quote:
Af en toe moeten sommigen even hun vermeende autoriteit laten blijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ik dacht we in de SC inmiddels wel redelijk wat gewend waren.
Sorryquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die hun nominaties niet tekstueel hebben onderbouwd moeten trouwens keihard sterven.
En dan nog zit er niet eens een beker tussen voor de grootste klootzak.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:59 schreef Picchia het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er teveel negatieve awards zijn dit jaar.
Waar haal jij toch de tijd vandaan...iedere dag en ieder kwartier wel iets posten ? !quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die hun nominaties niet tekstueel hebben onderbouwd moeten trouwens keihard sterven.
Jij hebt de nominatie voor de Taylor Lautner bokaal voor liefste user.quote:
Wie ben jij en waar bemoei jij je mee?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:07 schreef cempexo het volgende:
[..]
Waar haal jij toch de tijd vandaan...iedere dag en ieder kwartier wel iets posten ? !
Maak even een opmerking over het VMBO-examen wiskunde, dan kunnen we iig 1 persoon uitsluiten (of niet).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie ben jij en waar bemoei jij je mee?
Hoi php.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:07 schreef cempexo het volgende:
[..]
Waar haal jij toch de tijd vandaan...iedere dag en ieder kwartier wel iets posten ? !
quote:
Nou. Wat een teleurstelling, die man als minister.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:46 schreef De_Nuance het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)o-moet-het-land-uit/
Gelukkig is Leers heel integer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |