Je hebt mazzel dat ik dronken was.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt mij twee keer genomineerd. Boeyaa!
Dialect is ook gewoon voor tokkies.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mensen veronderstellen ook dat zij die in dialect spreken dommer zijn dan zij die dat niet doen.
Behalve het Amsterdams omdat iedereen weet dat we eigenlijk allemaal zo horen te praten.
Yus!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:44 schreef betyar het volgende:
Ik zo mijn best doen om allemaal verschillende personages te nomineren, mag je gewoon dezelfde personages meerdere malen nomineren.![]()
Ach, je kan altijd nog je post editenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:44 schreef betyar het volgende:
Ik zo mijn best doen om allemaal verschillende personages te nomineren, mag je gewoon dezelfde personages meerdere malen nomineren.![]()
Nee. Ik ben tevreden zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, je kan altijd nog je post editen
Halloootjes.quote:
Aldus de meest verstandelijk beperkte user.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:44 schreef betyar het volgende:
Doe eens normaal Koos!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus de meest verstandelijk beperkte user.
Dat was een grapje.quote:
Af en toe moeten sommigen even hun vermeende autoriteit laten blijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ik dacht we in de SC inmiddels wel redelijk wat gewend waren.
Sorryquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die hun nominaties niet tekstueel hebben onderbouwd moeten trouwens keihard sterven.
En dan nog zit er niet eens een beker tussen voor de grootste klootzak.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:59 schreef Picchia het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er teveel negatieve awards zijn dit jaar.
Waar haal jij toch de tijd vandaan...iedere dag en ieder kwartier wel iets posten ? !quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die hun nominaties niet tekstueel hebben onderbouwd moeten trouwens keihard sterven.
Jij hebt de nominatie voor de Taylor Lautner bokaal voor liefste user.quote:
Wie ben jij en waar bemoei jij je mee?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:07 schreef cempexo het volgende:
[..]
Waar haal jij toch de tijd vandaan...iedere dag en ieder kwartier wel iets posten ? !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |