Je bent dan ook niet zo heel vaak van de partij, heb ik het ideequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben zo onopvallend dat ik geen eens kans maak op een nominatie.
Dacht je dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef Friek_ het volgende:
Als er de categorie 'meest irritante user' wordt aangemaakt zie ik mijn kans schoon.
Of je naam is te lastig om uit het hoofd te typen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Als ik de mijn mede-users goed begrijp kom jij in aanmerking voor de trofee voor user met het minste hoofdhaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef Friek_ het volgende:
Als er de categorie 'meest irritante user' wordt aangemaakt zie ik mijn kans schoon.
Ik mis de categorie 'meest genuanceerde user', daar zou jij ook wel in passen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef Friek_ het volgende:
Meest Arische user, dat ben jij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dacht je dat?
Daar ga ik met de eer strijken, als is het om mijn liefde voor wapens, anti-EU en anti-democratische dogma's en verliefdheid op luxe Duitse auto's waar ik iedereen tot op de grond toe verveel.
Ik heb ook nul nominaties; ik ben net zo onopvallend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zeg eens, hoe lang kom jij hier eigenlijk al?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik mis de categorie 'meest genuanceerde user', daar zou jij ook wel in passen.
Waarschijnlijk zit ik veel in specifieke topics zoals het PVV-topic. In de SC ben ik inderdaad niet vaak te vinden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
Je bent dan ook niet zo heel vaak van de partij, heb ik het idee
PVV-topic kom ik tegenwoordig niet vaak mee. Heb daar gediscussieerd tot ik een ons woog. Werd het gewoon zat op een gegeven moment. Dat het topic ergens onderaan de pagina hangt, helpt ook niet echt, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ik veel in specifieke topics zoals het PVV-topic. In de SC ben ik inderdaad niet vaak te vinden.
Is er geen categorie voor meest onopvallende parlementariër?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:58 schreef Picchia het volgende:
Ik heb ook nul nominaties; ik ben net zo onopvallend.
De Boris v/d Hamtrofee eindelijk in mijn kast.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik de mijn mede-users goed begrijp kom jij in aanmerking voor de trofee voor user met het minste hoofdhaar.
Ik denk niet dat de meest onopvallende parlementariër in die categorie genomineerd zou worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Is er geen categorie voor meest onopvallende parlementariër?
Of de Eric Lucassentrofee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De Boris v/d Hamtrofee eindelijk in mijn kast.
Met m'n besneden lul, grote neus, bruine ogen en donkere haren......heel geloofwaardige Arier ben ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meest Arische user, dat ben jij.
Oke, meest zelfhatende user dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met m'n besneden lul, grote neus, bruine ogen en donkere haren......heel geloofwaardige Arier ben ik.
quote:3-voud
And the nominees are...
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder. - php
Al die aspecten, behalve de neus wellicht, hebben niet per se iets met het ariërschap te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met m'n besneden lul, grote neus, bruine ogen en donkere haren......heel geloofwaardige Arier ben ik.
Leg dat eens nader uit, volgens mij heb ik geen uur geleden hier nog een hele lofzang over de Joodse indentiteit gepost, inclusief de helden Ariel Sharon en Moshe Dayan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, meest zelfhatende user dus.
Ik kom in aanmerking voor de zuiplaptrofee. Driewerf hoera.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oppassen Koosje, ik kan altijd nog mijn stem wijzigen.
Jij bent omdat ik zeg, zoon van Abraham.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leg dat eens nader uit, volgens mij heb ik geen uur geleden hier nog een hele lofzang over de Joodse indentiteit gepost, inclusief de helden Ariel Sharon en Moshe Dayan.
[POLCAFE #2539] Waar we de POL-oscars uit beginnen te reiken
Ik plas door je brievenbus hoor, dan zie je opeens zo'n lul zonder voorhuid verschijnen waar een grote straal geel, onwelriekende urine uitgespoten komt en alles bevuild.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent omdat ik zeg, zoon van Abraham.
Welke rotzooi? Je bedoelt toch niet de Israelische heldenmuziek?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:08 schreef Picchia het volgende:
Ik ga von_Preussen in ieder geval nomineren voor slechtste muzieksmaak, met zijn studentenmuziek en nu weer deze rotzooi. Daar kan geen 80s muziek tegenop.
Stiekem ben je er trots op.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kom in aanmerking voor de zuiplaptrofee. Driewerf hoera.
Jawel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke rotzooi? Je bedoelt toch niet de Israelische heldenmuziek?
Ik heb geen brievenbus in mn deur.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik plas door je brievenbus hoor, dan zie je opeens zo'n lul zonder voorhuid verschijnen waar een grote straal geel, onwelriekende urine uitgespoten komt en alles bevuild.
Kloptquote:
quote:
Dan vind ik wel een andere opening om door naar binnen te pissen, vergeet niet, wij Joden zijn net kakkerlakken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen brievenbus in mn deur.
quote:De Nederlandse reactie op de eenwording en het Nederlandse beleid
Nederland was, net als Groot-Brittannië, tegen de Duitse eenwording. Premier Lubbers had dat duidelijk verwoord in zijn toespraak aan de Katholieke Universiteit te Tilburg op 15 januari 1990. Met woorden als expansiedrift, angst en nieuw opkomende repressie zette hij zijn toespraak kracht bij.
Dat is te lezen jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 03:14 schreef Voorschrift het volgende:
Godver wat een ramp om die nominaties te typen met drank op, krijg allemaal maar de kolere ik ga slapen.
Ik ga daar niet over in discussie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:35 schreef du_ke het volgende:
Bij een flink aantal categorieën stemmen veel linkse en rechtse users heel erg vergelijkbaar hoor. Een aantal figuren komt hier gewoon niet om een echte discussie te voeren, jammer maar helaas
Inhoudelijk ben je een dweil.. iets anders dan SC is te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:15 schreef du_ke het volgende:
Ik ben sinds ik mod ben vooral nog in de SC te vinden, dat is te merken aan het aantal nominaties
Sorry.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:35 schreef du_ke het volgende:
Bij een flink aantal categorieën stemmen veel linkse en rechtse users heel erg vergelijkbaar hoor. Een aantal figuren komt hier gewoon niet om een echte discussie te voeren, jammer maar helaas
Graaier!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
4 uurtjes geslapen.....moet mijn koffer nog bij elkaar graaien.
Owke.... dan nu een verplichte les Brabants voor beginners.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 | agge denkt des goed als je denkt het is goed als je maar plezier hebt agge mar leut het Als je maar plezier hebt agget mar luuk eet ben je boos en beledigd? Zijde geraokt? Ben je vanavond alleen Hegge 't oavend bèssem? beter een kort en goed leven dan een lang en slecht beter un kort en goei leven as un lang en slecht bijt hij als ik hem aai bet ie ek um aai dag meisje psst wilde gij un snoepske Dat ga je toch niet menen? Dè minne gai nie war? dat gaat gemakkelijk da gaot as un flutje van ne cent Dat is een mooie damen Des ún lekker wééf dat is heel ver weg das kei weite weg / Weeg Dat is kwaliteit meneer Das kwaoliteit baas van den bovenste plaank! Dat is lekker Da gaot dr goe in! Dat is lekker eten Das goei voeier dat is lekker gebak da zen goei botterhammen dat is toch wat?! dè is toch wè?! Dat is veel te ver! Dès vuste wait weg! Dat je bedankt bent dat weet je toch Da ge bedankt zèt dè witte war! Dat kan gebeuren Da hedde wellus dat kan niemand weten da witte nie, kunde nie wete Dat meen je niet Dè minde nie Dat meen je niet Ge lieg ut Dat snapt toch iedereen Dè snapt unnen boer mee éénen errem nog wel Dat was een leuk idee! Dat zou ook een leuk idee geweest kunnen zijn! dat weet ik nog niet rare da wit ik tog ok nie gek! de koe liep en ze viel de koei lupte en ze viel um de warmte hangt binnen de heit hangt binne die auto verbruikt veel brandstof dieën auto rai schailijk die jongelui hebben een rotzooi van gemaakt die gasten hebben ut wir begaaid die kerel is niet goed bij z'n verstand die vent die spoort nie doe geen gevaarlijke dingen lop nie in zeuven slooten tegelijk doei Later bomba een borrel gaan drinken dur eene gaon vatten een brutaal persoon een strant menneke een buil op het hoofd hebben unne bult op oewe kop hebben een dutje doen un toerke maffen een gekke meid un zotte spol een hele zware risicovolle taak verrichten deur de kordons gaon een kopje koffie un tas koffie er een rotzooi van maken ut begaaien er flink van langs krijgen ze goed uitgemeten krijgen erg zout zo zout as brem ergens over piekeren mee iets in oewe kop zitten ergens rap bij zijn, bv eten of een nieuwtje hij vliegt dur op es unne haon op unne kroeselbos ga maar niet aan de kant ik rij ouw zo omverre heej Geen zin om opnieuw te trouwen van een weduwe ge kunt vur un eindje worst gin heel verreke in huis hoale Goirle, daar komt niets goeds vandaan Gôôl, daor komt gin goei gèèt vandaon! hard en tactloos zijn mening zeggen met ut botte bijltje hakken hardcore stampuh jonge Heb je ''HET'' al gedaan ? Is ut perd al gewasse en de waai al gemaaid ? Heb je dat gezegd? Meen je dat echt? Hoe doe je dat? Hoe doe je dat? Hoe heb je dat gedaan? Hedde gij da gezeet ghad? Mende da werklik woar? Hoe doede gij da? Hoe doede gij da? Hoe hedde gij da gedoan? Heb jij dat gezegt, meen jij dat werkelijk, hoe doe jij dat, hoe doe jij dat, hoe heb je dat gedaan? Hedde ge da gezeet gehad, minde da werkelijk woar hoede de ge da hoe de gij da, hoe hedde ge da gedan? heel erg (heel erg goed) kei (kai ) Het enige goede dat uit Rotterdam komt, is de trein naar Eindhoven 't innigste goeie dah uit Rotterdam komt, is d'n trein naor Eindhoven Het is is erg onwaarschijnlijk. Da is ok! het is moeilijk zoenen met een stenen bakkes werd door een brabantse tante gebezigd het is nu of nooit 't is nu of tenooi het leven van een brabander gaat niet over rozen Tis Wa het met tegenzin doen het nooi doen het tegenovergestelde doen van wat men van je verwacht tegen den draod in gaan het zit me niet mee godnondeju nou hiernaast hierneffe hij had het zich vast voorgenomen hij had ut zun eigen in zunne kop gezet hij had last van zijn maag zen maog speulde op Hij is voor de duivel niet bang He is vôr d'n duvel nie bang Hij vertelde me dat hij dat wilde da zittie da tie da wou hij werd paars van woede hij wier pers van kwaaiigheid hij zat in zijn rats hij zaat um goed te rijen Hij zei niets Hij zee ter ginne ene Hij zei niets hij zee dur ginnen ene Hij zweeg erover hij hieuw dur zunne kop over hoe heb je dat gezegd, hoe heb je dat gedaan, hoe doe jij dat, hoe doe jij dat, hoe heb jij dat gedaan hoe hedde gij da gezeed gehad hoe hedde gij da gedoan, hoe doedde gijda, hoe doedde ge da, hoe hedde ge da gedoan Hoe ver moet ik nog? Oe waai môk nog? hoeveel kan ik daarmee verdienen wè schuft dà ieder ogenblik ontslag kunnen krijgen op den schupstoel zitten iemand eruit gooien iemand duruit bossen ik ga ik pak de biezem ik geef er niks om 't zal me verrekke ik heb er geen zin in ik suk het nie Ik heb geen zin k zuuk da nie ik hoef niet weg 'k zit nie op unne skupstoel ik hou van je i'kou van oe Ik hou van jou Ik hoe van oe Ik kwam laatst Joke nog tegen, ze zei dat ik moest zeggen dat het zondag geen mis is. Kiek kwaam lest Jokes nog tegen, ze ed mij toen gezeejen da'k moes zeggen da't zondag ginne mis is. ik moet van mijn moeder naar bed ik moy van ons mama na bed ik snap er niets van ksnap er de balle niej van Ik stap maar weer eens op Ik goa zuutjes aon op haus af ik word het zat ik heb er voorts een beetje tabak van in verband met in vergelijking met Is dat lekker? Kende ge da êten? je bent heel aardiage je bent heel aardige je hebt het of je hebt het niet Gé het ut of gé het ut nie je kan de groeten uit brabant krijgen ge ken de groete uit broabant kreége je moet niet zeuren Ge mot nie maauwe je weet het niet ge wittut nie. kweet ut nie je weet nooit ge wit oit noit nie Je zoekt het zelf maar uit! Witte wè gai kan... Je zoekt het zelf maar uit! Gai moogt verrekkuh jij bent een rare gij zijt nun aorige jij krijgt nog geld van mij toch? gij kreed nog geld van mij ofnie? kat kat ken je dit kende gij et klappen uitdelen dur us goed onder maaien kopje koffie of thee un baksku koffie of thee Krijg toch de rambam schét toch un end umhoog Kun je me niet verstaan? Bende gij doof ofzo? Kunt u even op mijn kinderen letten? Kunde gij ekkes op menne keinder lette? liever een carlijn in je hand dan honderd manonnen in het land matenaaaier liever een Karlijn in je hand dan honderd Manonnen in het land poep Lig niet zo te klieren Lig nie zo te muiken Linda de Mol is op tv. Da Schaop is wir aon't blèèten. mijn echtgenoot menne mens mijn echtgenote ons vrouw mijn vrouw / vriendin die van ons / Oos vrouw moeder willen worden ne kleine willen hebben Moet je klappen Motte gij butsen Naast de Aldi Neffe den Naldi niets van gemerkt Niks geleje Ó, Een grasmaaitractor Ohhh, Unne zitmeiier onkuisheid begeren vuulikke op andermans kosten leven ge bent unne schaafloper Opschieten Apperentie moake Precies wat ik wilde en nu heb ik het. Krek wà'k wou en nou hè'k ut sla met ei met ui met aardappels slaai meej ajuin meej aai meej êrêpel Sla met ei, ui en aardappelen Slaoi meej aai meej juin meej èèrepel Tilburgs proberen te praten, maar het lukt niet Die proat stads meej heikaants vergeet je jasje niet vergitte gij oew jaske nie Vlooien op je hoofd Pietjes op oew tebbes Vlooien op je zak Pietjes op oew tas voortijdig vertrekken bij ut kruske de kerk uitgaon wat de boer niet kent dat eet hij niet wa dun boer niej kent da vreêttie nie wat denk jij hoeist nou Wat een boer niet kent, dat eet hij niet Weh unne boer nie kent, deh vret ie nie Wat een lomperik wanne klippel Wat een onzin Wanne kwats wat heb jij daar wa hedde gai doar Wat voor baan heb jij? Wa sjouwde gij? Wat voor een auto heb jij? Wavvurre n' woage hedde gij? wat voor een auto rijd jij we veur une plate kar rijde gij wat wil je hebben? wa motte hebbe? wat zeg je? wa lulde? Wat zegt u /jij? wa zeede gij? Wat zei je? Wè zeejde gij? weinig levensrijd meer hebben hij zee: tis kort dag aon ut worre weinig levenstijd meer hebben weinig levenstijd meer hebben weinig levenstijd meer hebben hij zee: tis kort dag aon ut worre Wie lachend slaapt, is de volgende morgen ook blij As ge slaopt de ge lacht, dan ben de mergevruug blij wil je vanavond iets gaan doen wilde ge vanoavond iets goan doen Wortelgeraai Op het pleintje v/d Bottelroosstraat in Boakel ze hebben het vernield ullie hebben ut vurballemont ze wou moeder worden ze wou ne kleine zeer dom zo lomp as ut achterend van un varreku zie hem er plezier om hebben kekt um leut hebbe zo scherp als een mes zo scharp as un vlimmeke zou dat zo zoet genoeg zijn? zò da zò zuut zat zen zou je die vreemdgaande man/vrouw van je niet op de stoep zetten schup da vuol ding den heg in |
Het is sowieberso lastig aangezien iedereen hier zo'n beetje een trofee verdient.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:35 schreef du_ke het volgende:
Slijmbal. Gadverdamme.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is sowieberso lastig aangezien iedereen hier zo'n beetje een trofee verdient.
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:36 schreef von_Preussen het volgende:
Dialect is nou eenmaal vreselijk, welk dialect het ook is.
Ja jij verdient er dus geen, lijer.quote:
Ach kan er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Uit onderzoek is ook gebleken dat je minder kansen op de arbeidsmarkt hebt met dialect.
En uit hetzelfde onderzoek bleek dat mensen met een dialect ook gewoon lelijker zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Uit onderzoek is ook gebleken dat je minder kansen op de arbeidsmarkt hebt met dialect.
Praise Jesus!quote:
Zeker gedaan door klimaatwetenschappers van het IPCCquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En uit hetzelfde onderzoek bleek dat mensen met een dialect ook gewoon lelijker zijn.
Je hebt mij twee keer genomineerd. Boeyaa!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja jij verdient er dus geen, lijer.
Je hebt mazzel dat ik dronken was.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt mij twee keer genomineerd. Boeyaa!
Dialect is ook gewoon voor tokkies.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mensen veronderstellen ook dat zij die in dialect spreken dommer zijn dan zij die dat niet doen.
Behalve het Amsterdams omdat iedereen weet dat we eigenlijk allemaal zo horen te praten.
Yus!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:44 schreef betyar het volgende:
Ik zo mijn best doen om allemaal verschillende personages te nomineren, mag je gewoon dezelfde personages meerdere malen nomineren.![]()
Ach, je kan altijd nog je post editenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:44 schreef betyar het volgende:
Ik zo mijn best doen om allemaal verschillende personages te nomineren, mag je gewoon dezelfde personages meerdere malen nomineren.![]()
Nee. Ik ben tevreden zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, je kan altijd nog je post editen
Halloootjes.quote:
Aldus de meest verstandelijk beperkte user.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:44 schreef betyar het volgende:
Doe eens normaal Koos!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus de meest verstandelijk beperkte user.
Dat was een grapje.quote:
Af en toe moeten sommigen even hun vermeende autoriteit laten blijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ik dacht we in de SC inmiddels wel redelijk wat gewend waren.
Sorryquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die hun nominaties niet tekstueel hebben onderbouwd moeten trouwens keihard sterven.
En dan nog zit er niet eens een beker tussen voor de grootste klootzak.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:59 schreef Picchia het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er teveel negatieve awards zijn dit jaar.
Waar haal jij toch de tijd vandaan...iedere dag en ieder kwartier wel iets posten ? !quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die hun nominaties niet tekstueel hebben onderbouwd moeten trouwens keihard sterven.
Jij hebt de nominatie voor de Taylor Lautner bokaal voor liefste user.quote:
Wie ben jij en waar bemoei jij je mee?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:07 schreef cempexo het volgende:
[..]
Waar haal jij toch de tijd vandaan...iedere dag en ieder kwartier wel iets posten ? !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |