Je bent dan ook niet zo heel vaak van de partij, heb ik het ideequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben zo onopvallend dat ik geen eens kans maak op een nominatie.
Dacht je dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef Friek_ het volgende:
Als er de categorie 'meest irritante user' wordt aangemaakt zie ik mijn kans schoon.
Of je naam is te lastig om uit het hoofd te typen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Als ik de mijn mede-users goed begrijp kom jij in aanmerking voor de trofee voor user met het minste hoofdhaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef Friek_ het volgende:
Als er de categorie 'meest irritante user' wordt aangemaakt zie ik mijn kans schoon.
Ik mis de categorie 'meest genuanceerde user', daar zou jij ook wel in passen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef Friek_ het volgende:
Meest Arische user, dat ben jij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dacht je dat?
Daar ga ik met de eer strijken, als is het om mijn liefde voor wapens, anti-EU en anti-democratische dogma's en verliefdheid op luxe Duitse auto's waar ik iedereen tot op de grond toe verveel.
Ik heb ook nul nominaties; ik ben net zo onopvallend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zeg eens, hoe lang kom jij hier eigenlijk al?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik mis de categorie 'meest genuanceerde user', daar zou jij ook wel in passen.
Waarschijnlijk zit ik veel in specifieke topics zoals het PVV-topic. In de SC ben ik inderdaad niet vaak te vinden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
Je bent dan ook niet zo heel vaak van de partij, heb ik het idee
PVV-topic kom ik tegenwoordig niet vaak mee. Heb daar gediscussieerd tot ik een ons woog. Werd het gewoon zat op een gegeven moment. Dat het topic ergens onderaan de pagina hangt, helpt ook niet echt, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ik veel in specifieke topics zoals het PVV-topic. In de SC ben ik inderdaad niet vaak te vinden.
Is er geen categorie voor meest onopvallende parlementariër?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:58 schreef Picchia het volgende:
Ik heb ook nul nominaties; ik ben net zo onopvallend.
De Boris v/d Hamtrofee eindelijk in mijn kast.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik de mijn mede-users goed begrijp kom jij in aanmerking voor de trofee voor user met het minste hoofdhaar.
Ik denk niet dat de meest onopvallende parlementariër in die categorie genomineerd zou worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Is er geen categorie voor meest onopvallende parlementariër?
Of de Eric Lucassentrofee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De Boris v/d Hamtrofee eindelijk in mijn kast.
Met m'n besneden lul, grote neus, bruine ogen en donkere haren......heel geloofwaardige Arier ben ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meest Arische user, dat ben jij.
Oke, meest zelfhatende user dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met m'n besneden lul, grote neus, bruine ogen en donkere haren......heel geloofwaardige Arier ben ik.
quote:3-voud
And the nominees are...
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder. - php
Al die aspecten, behalve de neus wellicht, hebben niet per se iets met het ariërschap te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met m'n besneden lul, grote neus, bruine ogen en donkere haren......heel geloofwaardige Arier ben ik.
Leg dat eens nader uit, volgens mij heb ik geen uur geleden hier nog een hele lofzang over de Joodse indentiteit gepost, inclusief de helden Ariel Sharon en Moshe Dayan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, meest zelfhatende user dus.
Ik kom in aanmerking voor de zuiplaptrofee. Driewerf hoera.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oppassen Koosje, ik kan altijd nog mijn stem wijzigen.
Jij bent omdat ik zeg, zoon van Abraham.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leg dat eens nader uit, volgens mij heb ik geen uur geleden hier nog een hele lofzang over de Joodse indentiteit gepost, inclusief de helden Ariel Sharon en Moshe Dayan.
[POLCAFE #2539] Waar we de POL-oscars uit beginnen te reiken
Ik plas door je brievenbus hoor, dan zie je opeens zo'n lul zonder voorhuid verschijnen waar een grote straal geel, onwelriekende urine uitgespoten komt en alles bevuild.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent omdat ik zeg, zoon van Abraham.
Welke rotzooi? Je bedoelt toch niet de Israelische heldenmuziek?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:08 schreef Picchia het volgende:
Ik ga von_Preussen in ieder geval nomineren voor slechtste muzieksmaak, met zijn studentenmuziek en nu weer deze rotzooi. Daar kan geen 80s muziek tegenop.
Stiekem ben je er trots op.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kom in aanmerking voor de zuiplaptrofee. Driewerf hoera.
Jawel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke rotzooi? Je bedoelt toch niet de Israelische heldenmuziek?
Ik heb geen brievenbus in mn deur.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik plas door je brievenbus hoor, dan zie je opeens zo'n lul zonder voorhuid verschijnen waar een grote straal geel, onwelriekende urine uitgespoten komt en alles bevuild.
Kloptquote:
quote:
Dan vind ik wel een andere opening om door naar binnen te pissen, vergeet niet, wij Joden zijn net kakkerlakken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen brievenbus in mn deur.
quote:De Nederlandse reactie op de eenwording en het Nederlandse beleid
Nederland was, net als Groot-Brittannië, tegen de Duitse eenwording. Premier Lubbers had dat duidelijk verwoord in zijn toespraak aan de Katholieke Universiteit te Tilburg op 15 januari 1990. Met woorden als expansiedrift, angst en nieuw opkomende repressie zette hij zijn toespraak kracht bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |