Ik geloof gewoon in regeln sind regeln.quote:
Poolse hoeren zijn al te duur, tegenwoordig komen ze eerder uit Bulgarije, Roemenie, Oekraine etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:14 schreef Drugshond het volgende:
ff een mini tournooitje
[..]
In Polen..... [ afbeelding ] hoef je geen MBO te hebben om geld te verdienen.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:14 schreef Picchia het volgende:
Wel een beetje zonde van het geld om hem acht jaar op te vangen en op te leiden, om hem vervolgens weg te sturen.
Ja.... maar zonder kunstgebit is ook iets waard.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Poolse hoeren zijn al te duur, tegenwoordig komen ze eerder uit Bulgarije, Roemenie, Oekraine etc.
Zie het als ontwikkelingshulp en trek het van dat budget af voor dit jaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:14 schreef Picchia het volgende:
Wel een beetje zonde van het geld om hem acht jaar op te vangen en op te leiden, om hem vervolgens weg te sturen.
Geen idee, ik maak geen gebruik van dergelijke dienstverlening.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja.... maar zonder kunstgebit is ook iets waard.
Als het aan jou lag, haalden we natuurlijk enkel Tarkans binnen, he smeerlap?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie het als ontwikkelingshulp en trek het van dat budget af voor dit jaar.
In plaats van 10.000 euro naar zijn land krijgen ze Mauro.
troll jij altijd zo?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Donder maar lekker op ja, beetje Polen discrimineren en als domme nietsnutten neerzetten, schavuit!
Nee, als het aan mij lag verblijven hier mensen met een VISUM, PASPOORT of VERBLIJFSVERGUNNING.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het aan jou lag, haalden we natuurlijk enkel Tarkans binnen, he smeerlap?
Beetje de concurrent steunen. Nee dank je.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie het als ontwikkelingshulp en trek het van dat budget af voor dit jaar.
In plaats van 30.000 euro naar zijn land krijgen ze Mauro.
Nou nou, zo goed is hij ook weer niet opgeleid.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
Beetje de concurrent steunen. Nee dank je.
Het is simpel handenarbeid, dat kan elke Pool leren. Hell, je zou het zelfs een stel Roemeense zigeuners kunnen leren, alleen dat je dan de helft van je bouwmateriaal mist.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
troll jij altijd zo?je faalt dan jammerlijk.
Polen zijn met hun handen heel goed! ze werken snel en nauwkeurig. Maar je moet ze geen dingen gaan vragen over de nederlandse bouwkunst.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, als het aan mij lag verblijven hier mensen met een VISUM, PASPOORT of VERBLIJFSVERGUNNING.
De rest dus NIET.
In zijn land behoort hij waarschijnlijk tot een hoogopgeleide elite.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nou, zo goed is hij ook weer niet opgeleid.
Als het aan mij lag, haalden we iedereen binnen en kicken we mensen die PVV, VVD of CDA stemmen het land uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, als het aan mij lag verblijven hier mensen met een VISUM, PASPOORT of VERBLIJFSVERGUNNING.
De rest dus NIET.
Het is niet simpel handenarbeid.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is simpel handenarbeid, dat kan elke Pool leren. Hell, je zou het zelfs een stel Roemeense zigeuners kunnen leren, alleen dat je dan de helft van je bouwmateriaal mist.
Dan blijven er alleen maar met werklozen en mensen met kansloze baantjes over.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het aan mij lag, haalden we iedereen binnen en kicken we mensen die PVV, VVD of CDA stemmen het land uit.
Na de volgende verkiezingen wordt Angola het rijkste en meest kapitalistische land ter wereld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het aan mij lag, haalden we iedereen binnen en kicken we mensen die PVV, VVD of CDA stemmen het land uit.
Nou bel Mauro op en stel het voor, wel snel zijn want hij is er niet lang meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lul niet, op het MBO leer je alleen maar simpele handenarbeid, al het andere is qua niveau te hoog voor het volk wat daar zit. Dus is het werk wat ook perfect door goedkopere Oost-Europeanen kan worden gedaan, in Duitsland gebeurd dat al sinds jaren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is niet simpel handenarbeid.Roemenen doen het goed als ijzervlechters. Net als de bulgaren.
je weet niet waar je over praat manquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lul niet, op het MBO leer je alleen maar simpele handenarbeid, al het andere is qua niveau te hoog voor het volk wat daar zit. Dus is het werk wat ook perfect door goedkopere Oost-Europeanen kan worden gedaan, in Duitsland gebeurd dat al sinds jaren.
Jij gaat dan toch juist weg?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan blijven er alleen maar met werklozen en mensen met kansloze baantjes over.
Boze MBO'er zonder argumenten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je weet niet waar je over praat man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |