Nou bel Mauro op en stel het voor, wel snel zijn want hij is er niet lang meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het aan mij lag, haalden we iedereen binnen en kicken we mensen die PVV, VVD of CDA stemmen het land uit.
Lul niet, op het MBO leer je alleen maar simpele handenarbeid, al het andere is qua niveau te hoog voor het volk wat daar zit. Dus is het werk wat ook perfect door goedkopere Oost-Europeanen kan worden gedaan, in Duitsland gebeurd dat al sinds jaren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is niet simpel handenarbeid.Roemenen doen het goed als ijzervlechters. Net als de bulgaren.
je weet niet waar je over praat manquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lul niet, op het MBO leer je alleen maar simpele handenarbeid, al het andere is qua niveau te hoog voor het volk wat daar zit. Dus is het werk wat ook perfect door goedkopere Oost-Europeanen kan worden gedaan, in Duitsland gebeurd dat al sinds jaren.
Jij gaat dan toch juist weg?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan blijven er alleen maar met werklozen en mensen met kansloze baantjes over.
Boze MBO'er zonder argumenten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je weet niet waar je over praat man
Tja, ik ben blij dat ik niet in de schoenen van Leers sta. Ik zou ook zeggen, laat die jongen hier blijven. Maar ja, dan staat morgen de nieuwe Mauro op de stoep die al 7 jaar hier verblijft...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.
In dit geval is de goedkoopste optie de beste optie. Hij spreekt normaal Nederlands en is zo te zien keurig geïntegreerd.
Van mij mogen de immigratiewetten wat versoepeld worden.
Jij bent via het MBO het hoger onderwijs binnen gestroomd?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
Nouja, ik heb ook weinig op met het MBO maar je leert er wel meer dan fysieke arbeid.
Nee, de inhoudsloze opmerkingen van de heer von preussen zijn met valide argumenten gestaafd.quote:
Ik weet dondersgoed hoe het er in Duitsland op de bouw aan toe gaat, daar zitten massa's Oost-Europeanen en alleen nog de leidinggevende functie's aldaar worden door Duitsers uitgeoefend.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je weet niet waar je over praat man
Tja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
Nouja, ik heb ook weinig op met het MBO maar je leert er wel meer dan fysieke arbeid.
Nee ik heb me nooit gewaagd aan het MBO, maar ze hebben er wel marketing opleidingen, design, hotelschool en weet ik wat allemaal geloof ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent via het MBO het hoger onderwijs binnen gestroomd?
Het enige verschil is dat het werk tegenwoordig in Duitsland zélf wordt uitgevoerd, en niet in Polenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed hoe het er in Duitsland op de bouw aan toe gaat, daar zitten massa's Oost-Europeanen en alleen nog de leidinggevende functie's aldaar worden door Duitsers uitgeoefend.
Nee, ik heb niet gestemd omdat ik buitenparlementair ben, derhalve val ik niet in het rijtje wat jij hebt opgenoemd.quote:
Dat klopt, maar de theorie is echt wel droevig en nauwelijks theorie te noemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
Papiertjes zijn juist heel veel waard, zonder papiertje kan je niets meer. Dat het papiertje inhoudelijk niets meer voorstelt is heel wat anders.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja.
Maar HBO is ook niet veel meer. Papiertjes zijn niet zoveel meer waard hoor. Het gaat om anderen dingen blijkbaar.
Mensen die hun documenten opeens "kwijt" zijn hebben iets te verbergen. Mensen die hier gewoon komen voor een beter toekomst en zich daarvoor willen inzetten zijn wat mij betreft welkom en dienen dan ook de weg vrij te hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je voorstander bent van strenge immigratiewetten
Het gaat om de bouw, dus als Polen in Duitsland kunnen bouwen, dan kunnen ze dat ook in Nederland.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat het werk tegenwoordig in Duitsland zélf wordt uitgevoerd, en niet in Polen
Daar heb ik geen weet van, ik ben nooit bij een ROC geweest.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de theorie is echt wel droevig en nauwelijks theorie te noemen.
Mijn school zou zo een sociale werkplaats kunnen zijn
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Welke idioot hier heeft dan MBO gedaan?
Dat zou zo zijn als die procedures prima zouden functioneren, maar dat doen ze niet. Ons migratiebeleid is een zooitje, waar nog veel aan gesleuteld moet worden. En daar is discussie, mede over schrijnende gevallen, voor nodig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:26 schreef Dutchnative het volgende:
Mauro moet gewoon het land uit, dezelfde procedure als wanneer hij níet was gaan huilen op TV.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die hun documenten opeens "kwijt" zijn hebben iets te verbergen. Mensen die hier gewoon komen voor een beter toekomst en zich daarvoor willen inzetten zijn wat mij betreft welkom en dienen dan ook de weg vrij te hebben.
nou, dat bedoel ik dus...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed hoe het er in Duitsland op de bouw aan toe gaat, daar zitten massa's Oost-Europeanen en alleen nog de leidinggevende functie's aldaar worden door Duitsers uitgeoefend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |