Waarom niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Die Mauro kan mij dus echt geen ene reet schelen.
Mij ook niet, maar het is wel een interessante casus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
als tegelzetter of stucadoors ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee man, Polen doen dat werk veel beter, werken veel meer uren en kosten minder.
De Nederlandse MBO'er is economisch gezien steeds minder rendabel, derhalve niet meer economisch te verantwoorden.
In Polen kunnen ze ook huizen bouwen, dus het is een kwestie van tijd totdat ze dat hier komen doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als tegelzetter of stucadoors ja.vraag ze niet hoe ze in nederland een huis moeten bouwen want dat weten ze niet.
In zijn brief aan Leers schrijft hij dat hij veel gehuild heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat het me gewoon niet kan boeien. Ken die hele Mauro niet. Van mij is hij van harte welkom om in Nederland te blijven, maar zal er geen seconde minder van slapen als hij het land uit wordt geknikkerd.quote:
Gelukkig hebben we hier regelgeving mtb het bouwen van huizen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Polen kunnen ze ook huizen bouwen, dus het is een kwestie van tijd totdat ze dat hier komen doen.
Alsof een Pool dat niet kan leren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier regelgeving mtb het bouwen van huizen.
Laat hem ook maar op 't vliegtuig naar huis verder huilen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In zijn brief aan Leers schrijft hij dat hij veel gehuild heeft.
Nee, dat kan een pool niet. Zolang ze geen nederlands kunnen lezen of schrijven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof een Pool dat niet kan leren.
Ja en, de gemiddelde VMBO'er kan dat ook niet, dus wat is je punt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat kan een pool niet. Zolang ze geen nederlands kunnen lezen of schrijven.
Wijf!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens heb ik een godskolere hekel aan die tyfus technologie, ik krijg niet eens een fucking HD TV ontvanger fatsoenlijk aangesloten. Kankerzooi.
De trofee voor de grootste digibeet met een kuthumeur.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens heb ik een godskolere hekel aan die tyfus technologie, ik krijg niet eens een fucking HD TV ontvanger fatsoenlijk aangesloten. Kankerzooi.
Ja hoe moeilijk kan je het maken verdomme.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja en, de gemiddelde VMBO'er kan dat ook niet, dus wat is je punt?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat hem ook maar op 't vliegtuig naar huis verder huilen.
Weer zo'n randgeval, zoveelste jurisprudentie zaak die weer meer hopelozen hoop geeft.
Gewoon weg ermee.
In Polen.....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Polen kunnen ze ook huizen bouwen, dus het is een kwestie van tijd totdat ze dat hier komen doen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
Donder maar lekker op ja, beetje Polen discrimineren en als domme nietsnutten neerzetten, schavuit!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Hier ga ik niet op in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |