Ik wilde net zeggen dat wij ws samen kunnen treinen omdat ik denk dat ik vanaf Venlo kom. Ik ga daarna wel door naar Amsterdam denk ik. Zijn er meer mensen die 's avonds teruggaan die kant op?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:25 schreef Joysa het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal wat bijdragen?
En als je iemand nodig hebt vantevoren om wat eet dingen ofzo te regelen mag je het laten weten heur. (ik kom toch vanaf Veldhoven)
Ik kom bijna helemaal zeker van Veldhoven af..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat wij ws samen kunnen treinen omdat ik denk dat ik vanaf Venlo kom. Ik ga daarna wel door naar Amsterdam denk ik. Zijn er meer mensen die 's avonds teruggaan die kant op?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kom bijna helemaal zeker van Veldhoven af..
Ze zijn ook bang voor jouquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef Mss het volgende:
[..]Wie moet mij nou begeleiden tijdens deze treinreis. Ik ben bang voor nieuwe mensen
tuurlijk, gezellie!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mag ik er ook bij op misschien? Ik denk wel dat ik kom maar even kijken hoe het hier thuis gaat.
Waar meet ik (1 van) jullie dan? Want Nieuwegein heeft heel geen treinstation.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef buzzwheedle het volgende:
Ik neem ook swappies mee, al is het niet veel.
Enne bambi, zoals het er nu uitziet kun je wel meerijden hoor. Amnaba rijdt naar nieuwegein, en ik ook en daar gaan we door met 1 auto.
ja, mij zeker!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef Mss het volgende:
Kan ik trouwens dames blij maken met lege nagellakflesjes voor frankenen?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef Mss het volgende:
Kan ik trouwens dames blij maken met lege nagellakflesjes voor frankenen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Of we komen allemaal verkleed
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
@ albino, we zijn nu toch wel te oud voor eindtijden heaagezien ik minstens 3 slapers heb: geen
Hoeveel mannen komen er danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mag, kaartje kost maar 25 euro!
Neeeee joh. Daar doe je jezelf echt te kort aanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wij zijn allemaal erg dik en lelijk, dus bespaar jezelf de moeite
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wij zijn allemaal erg dik en lelijk, dus bespaar jezelf de moeite
nee, hoogstens de wat minder dikke dames.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:33 schreef RBWO het volgende:
[..]
Neeeee joh. Daar doe je jezelf echt te kort aan.
Kan iedereen je iig als pop gebruiken en je nagels doen en make-upperenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:33 schreef RBWO het volgende:
[..]
Neeeee joh. Daar doe je jezelf echt te kort aan.
Veel plezier jullie allemaalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan iedereen je iig als pop gebruiken en je nagels doen en make-upperen
Wie is buiten IJs de andere Bianca?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
Naamplaatjes?
Iedereen heet toch Mirjam, Moniek of Bianca, is lekker makkelijk
Oh ja natuurlijk!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja joh, bieb ook!
En debsterr krijgt een kusje d'r op
ja, ik heb ook een anderhalfzits bank!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:52 schreef Mss het volgende:
Ah ik zie het al
En dikke dame represent. Heb je wel al die extra ruimte voor me ingecalculeerd SQ?
Lijstje maken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Wie is buiten IJs de andere Bianca?
Dwyn is ook Moniek toch?
En Mir en Milka zijn allebei Mirjam toch?
Zie je, ik oefen vast
Of de foknamen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:23 schreef Joysa het volgende:
De vorige keer bij SQ luisterde ook iedereen naar 'eej dinges', zal deze keer ook wel werken
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Wie is buiten IJs de andere Bianca?
Dwyn is ook Moniek toch?
En Mir en Milka zijn allebei Mirjam toch?
Zie je, ik oefen vast
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Ik ben heel slecht in namen onthouden!
Lorrenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:24 schreef Diconnected het volgende:
Ik werd bij de vorige meet ook steeds Dico genoemd dusjaAls ik kom mogen jullie me ook manke noemen ofzo
Kan jou ophalen, ligt op de route, heb je dat liever niet kunnen we ook op centraal in de stad waar je woont afspreken. Mail maar wat je wil.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
En om nog even ergens op terug te komen:
[..]
Waar meet ik (1 van) jullie dan? Want Nieuwegein heeft heel geen treinstation.![]()
Enne, wat is de eindtijd?
Denk ook niet dat namen bij mij blijven hangen..heb 64 nieuwe collega's en 2 groepen kids, weet gelukkig nog wel dat ik ....eh....heet ;-)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vanaf nu heet iedereen "o hai"
Opgelost
Of we doen van die foute naamstickers met "naam, AKA foknaam"(anders weet je nog niks
)
je zou het uit je MyAT kunnen gooien weet jequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef RBWO het volgende:
Nee mijn naam dan.. Wat post ik hier..?
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zou het uit je MyAT kunnen gooien weet je
nee, zo noem je mohameds/mohameddenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]Op mijn werk heet ik MoMo, want Mo en Momo is het bestelprogramma van AH. Momo gaat Momo-en!
Nee, ik was eerst.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, zo noem je mohameds/mohamedden
Nee jonge want dan ben ik weer in de war omdat ik denk dat ze mij roepenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:24 schreef Diconnected het volgende:
Ik werd bij de vorige meet ook steeds Dico genoemd dusjaAls ik kom mogen jullie me ook manke noemen ofzo
Be-ter!quote:
Ik kom met de auto denk ik... dus ik kan wel slaapspullen meenemenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Puckz en Lin, hoe gaan we het met slapen verdelen?
(Kan ik me eventueel vast mentaal voorbereiden op slaapmeuk meeslepen.)
Zou fijn zijn, scheelt mij zwaar spul in de trein.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kom met de auto denk ik... dus ik kan wel slaapspullen meenemen
Gutes Plan.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef Joysa het volgende:
Dames die met trein of bus ofzo komen, zullen we op het station afspreken tussen half 2 en kwart voor 2?
Aan de kant van het centrum (trappen af vanaf trein naar LINKS)
Ik maak wel een bordje met FOK!
Geen probleemquote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, scheelt mij zwaar spul in de trein.
Mijn trein zou om half 2 aan moeten komen, dus dat moet lukken.quote:
Zo, miss eisenlijst komt ook hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss: geen eetwensen, drinkt bier
Lindy drinkt bier en neemt een krat bier en worstenbroodjes mee
IJs: Eten: bijna alles; Drinken: vooral bier.
Joysa; BIER BIER BIER , wat ik mee neem kijk ik volgende week wel, waar nog niet veel van is
mirjam: coca cola, lekker koud verder maakt het me niks uit
Nagelschaartje: Eet vegetarisch, drinkt kieskeurig, neem denk ik zelf wat mee (als ik meer dan twee glazen alcohol drink kom ik niet meer thuis).
Ik lijk wel een wijf
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo, miss eisenlijst komt ook hoor
Wil je je M&M's gesorteerd op kleur?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik makkelijk ben![]()
Alleen bruin, daar zitten geen kleurstoffen in.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wil je je M&M's gesorteerd op kleur?
Doe maarquote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik het nog leuker maken?
Ik ben vegetarisch, maar lust geen olijven, eieren, franse kaas en geitenkaas.
Ik drink eigenlijk alleen maar suikervrije limonade, koffie met zoetjes, thee, water, af en toe 7up light en crystal clear.
Ik neem m'n eigen broodtrommeltje wel mee
Ja hoi. Maar zolang kat niet op m'n hoofd gaat slapen is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
En voor mensen met kattenallergie: ik zal goed schoonmaken en de katten boven zetten, maar neem een allerfree mee.
Is er van de slapers iemand met kattenallergie?
Ja, maar dan moet je er zelf ook ff op letten, ze slapen namelijk op de voorzolder (komen dus niet op de zolderkamer zelf) maar staan wel altijd te popelen om vliegensvlug achter je aan de kamer in te schietenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoi. Maar zolang kat niet op m'n hoofd gaat slapen is er niets aan de hand.
No problemo. Maar er gebeurt niks ernstigs ofzo, hoogstens een dichte neus.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je er zelf ook ff op letten, ze slapen namelijk op de voorzolder (komen dus niet op de zolderkamer zelf) maar staan wel altijd te popelen om vliegensvlug achter je aan de kamer in te schietenen krijg ze dan nog maar eens weg!
Ja, heel erg!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
En voor mensen met kattenallergie: ik zal goed schoonmaken en de katten boven zetten, maar neem een allerfree mee.
Is er van de slapers iemand met kattenallergie?
En de deur goed dicht doenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, heel erg!
Maar ik snurk toch al ws door het bier enzo, en een beetje snot kan ik voor een dag wel handlen
Gezelligquote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En de deur goed dicht doenanders liggen ze er binnen een minuut bij
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gezellig
Ik vind ze namelijk wel heul lief!!! Ik kan er alleen zo slecht tegen
Citroencake?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:09 schreef Mirjam het volgende:
ik laat btw nog weten wat ik meeneem, ff over nadenken nog
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:27 schreef bibi het volgende:
[..]
Citroencake?![]()
Ik drink thee en koffie, en crystal clear maar dat neem ik zelf wel mee. Ik kijk wel wat ik mee neem, zelf heb ik niet echt behoefte aan iets.
JA JOUW BROWNIESquote:Op donderdag 3 november 2011 12:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik dacht meer aan brownies, ik ga morgen eens mijn nieuwe bakblik uitproberen
en nog iets, wat laat ik nog weten
Nagel jij woon in Delft he? Ga jij met auto of ov?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alleen bruin, daar zitten geen kleurstoffen in.![]()
Spannendquote:Op donderdag 3 november 2011 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
nogmaals, voor de dames die niet in de sc hebben gelezen:
het is GEEN verplichting om iets mee te nemen!! MAAR ik zal wellicht een kleine vergoeding vragen voor eten en drinken.
Straks meer hierover
Met het ov, heb m'n rijbewijs bijna, maar nog niet helemaalquote:Op donderdag 3 november 2011 12:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nagel jij woon in Delft he? Ga jij met auto of ov?
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het kostenissue bedacht, ik zet een fooienpot neer waar iedereen naar eigen inzicht in kan bijdragen. Goed plan?
Jah!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik lust een hoop qua zowel eten als drinken. Dus dat komt wel goed.
Moet even kijken of ik eventueel iets mee kan nemen. Lusten jullie boterkoek?
Datquote:
quote:
quote:
quote:
Ook water drink ik hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
drinken alles... Mooi, hoef ik alleen de kraan open te zetten
Het is maar goed dat je ver weg woontquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:39 schreef Mirjam het volgende:
ik ben m'n nieuwe brownie bakblik alvast aan het testen
nou, vooralsnog lukt het niet hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je ver weg woont
Bingoën voor de miranniedoos?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
wie had er ook al weer een bingomolen? Was dat buzzwheedle?
ja, ik brainstorm maar watquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
BingoÃĢn voor de miranniedoos?
Oh, ik vind 'm wel leuk gevonden hoor.quote:
ik gok zomaar dat bleiblei zijn avond bij de vuurkorf doorbrengtquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:19 schreef Loqi het volgende:
mn vriend zegt: misschien voelt Bleiblei zich geroepen om de bugles te vullen
![]()
![]()
daar kunnen we ook zijn nagels lakkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat bleiblei zijn avond bij de vuurkorf doorbrengt
dan krijg je waaschijnlijk ZoÃĢ in je nek gegooidquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
daar kunnen we ook zijn nagels lakken
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan krijg je waaschijnlijk ZoÃĢ in je nek gegooid
De vuurkorfquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat bleiblei zijn avond bij de vuurkorf doorbrengt
Ja!! Wel af en toe ook met je rug er naar toe staan, anders word je eenzijdig koudquote:
Dat jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
zo'n diepvriesreet en gloeiende tetten
Oh, verrek ja!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
toen had jij mijn sneakers aan omdat je hakken kut zaten, dat was echt sexy
Dat wel jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:09 schreef Diconnected het volgende:
Maar ze heeft nu wel hele mooie nikies
14uquote:Op zondag 6 november 2011 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanaf hoe laat begint het feest eigenlijk?
Okeuj, dan ben ik er om halfquote:Op zondag 6 november 2011 16:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
14u
Hebben tussen half 2 en kwart voor 2 afgesproken op station
We kunnen ook vantevoren nog even shoppenquote:
Ik ga niks meer kopenquote:Op zondag 6 november 2011 16:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
We kunnen ook vantevoren nog even shoppen
Noted!quote:Op zondag 6 november 2011 16:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
14u
Hebben tussen half 2 en kwart voor 2 afgesproken op station
Melzquote:Op maandag 7 november 2011 09:40 schreef Joysa het volgende:
Even lijstje van mensen op wie we moeten wachten op station? Vul aan!
Joysa, Space, Mss, Nagelschaartje
Sorryquote:Op maandag 7 november 2011 11:45 schreef Joysa het volgende:
Vul dat lijstje nou even aan
Ik ga niet het hele topic doorspitten om te tellen
Joysa, Space, Mss, Nagelschaartje, Sharana, Princess-a, Milka
Ik om 27quote:Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef Dwyn het volgende:
Joysa, Space, Mss, Nagelschaartje, Sharana, Princess-a, Milka, ijs, Dwyn
Ik kom om 13.28 aan als het goed gaat!
Ik moet wel twee keer overstappen met maar een paar minuten. Dus ik hoop dat ik geen vertraging krijg.quote:
Heb je dan stoptrein die langs Boxtel komt? Dan zit je in mijn treinquote:Op maandag 7 november 2011 14:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook als ik kom en de overstap in Tilburg haal.
je gaat toch geen stoptrein nemen van Tilburg naar Eindhovenquote:Op maandag 7 november 2011 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je dan stoptrein die langs Boxtel komt? Dan zit je in mijn trein
Blijkbaar wel als die trein op precies hetzelfde tijdstip aankomtquote:Op maandag 7 november 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je gaat toch geen stoptrein nemen van Tilburg naar Eindhoven
Mysterie opgelostquote:Op maandag 7 november 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
nee, want de intercity vertrekt later vanuit tillie, komen wel gelijk aan
stoptreinen zijn vaak zo niet-comfiquote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mysterie opgelost
Ik ken trouwens genoeg mensen die wel stoptreinen nemen ipv intercity's omdat ze toch niks te doen hebben![]()
Deed ie vroegah wel, rete irritant was datquote:Op maandag 7 november 2011 16:50 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook een stoptrein. Ze noemen het wel een intercity omdat hij in Helmond niet alle stations pakt
wordt vanzelf duidelijkquote:Op maandag 7 november 2011 19:00 schreef AmNaBa het volgende:
Wacht even, bingomolen, heb ik, moet die mee? Kan hoor. Maar snap het niet helemaal geloof ik...
Ouwe wijvenkoek!quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef princess-a het volgende:
Ik moet nog even bedenken wat ik mee ga nemen, misschien wel allemaal Groninger snoepjes
Ik kom misschien alsnog vanuit Amsterdam, maar daar is nog niet helemaal duidelijkheid overquote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Nemen wij de trein van 11.26 Sjaan? Zijn we er ook om 13.28.
Als jij dat graag wilt hebben, dan neem ik dat voor je meequote:
Zodra bleiblei de vuurkorf aanmaakt staan we toch weer buitenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb geteld, er komen gewoon twintig meiden![]()
![]()
Ik ga vast statafels bestellen denk ik
Gaan we dat nu niet doen dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Met halloween had ik veertien spoken en toen zat de kiet al kenkervolnuja, die moesten ook allemaal schminken en verkleden, dat scheelt...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaan we dat nu niet doen dan?
Met z'n 21 maagdenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zodra bleiblei de vuurkorf aanmaakt staan we toch weer buiten
Het is toch een prinsessen- en piratenfeest?quote:
Prima, arrrr!quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is toch een prinsessen- en piratenfeest?
wel pas nadat ik z'n nieuwe lego heb gezienquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren zei hij ineens: misschien vlucht ik wel!
Gaat ie ergens graafmachines kijken ofzo
Ik las grafmachines.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren zei hij ineens: misschien vlucht ik wel!
Gaat ie ergens graafmachines kijken ofzo
Even opgelost voor Milkaquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:03 schreef milka82 het volgende:
Moet zal ik chocolade meenemen dan? Enne Priem *kijkt naar beneden* aan mij mis je weinig hoor
geeft niet, want princess-a, mss en ik tellen allemaal voor twee!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aan mij mis je ook niks hoor Priem. :p
Ik heb er zin in!
Jaaaa en naar mij mms'en !! Het moetquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:05 schreef Mss het volgende:
We kunnen wel een groeps boobiepic voor Priem maken!
Gaat die van jullie over Den Bosch? Dan stap ik namelijk bij jullie in de trein.quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Nemen wij de trein van 11.26 Sjaan? Zijn we er ook om 13.28.
Ja!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gaat die van jullie over Den Bosch? Dan stap ik namelijk bij jullie in de trein.
Lopen onder leiding van puckzz?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gaan we met de groep vanuit het station met de bus of te voet? Of met de taxi?![]()
En is er iemand die die hele route onthoudt? Dan hoef ik dat niet te doen
Ik ga te voet heurquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gaan we met de groep vanuit het station met de bus of te voet? Of met de taxi?![]()
En is er iemand die die hele route onthoudt? Dan hoef ik dat niet te doen
Van dittem, geen geld vernaaien en dan lopen we alles wat we bij skjoe gaan snaaien er weer afquote:
Zoek de luidkeelse limboquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:40 schreef Joysa het volgende:
Als je ons zoekt op station, zoek de rookwalm
alleen in de keuken met de kap aanquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:40 schreef Dwyn het volgende:
Gemakkelijke schoenen aan doen dus.![]()
Binnen werd er niet gerookt toch?
Nee dat is prima.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen in de keuken met de kap aanmaar keuken is halfopen, dus loopt wel los!
ik de woonkamer ben je geheel safe, in de eetkamer zul je het hoogstens een beetje ruiken. Mijn afzuiger heeft veul power en het gros van de tijd zal er toch buiten worden gerooktquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee dat is prima.Ik kan niet zo goed tegen rook.
Bij de vuurkorf met een peuk en bierquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik de woonkamer ben je geheel safe, in de eetkamer zul je het hoogstens een beetje ruiken. Mijn afzuiger heeft veul power en het gros van de tijd zal er toch buiten worden gerookt
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij de vuurkorf met een peuk en bier
Jep.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gaat die van jullie over Den Bosch? Dan stap ik namelijk bij jullie in de trein.
Stom virus is stom.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef AmNaBa het volgende:
Helaas kan ik niet komen, heb een virus te pakken. Of eigenlijk heeft het virus mij te pakken. :-( dus sorry geen bingomolen. Geen amnaba. Wens jullie veel plezier.
Awh balenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef AmNaBa het volgende:
Helaas kan ik niet komen, heb een virus te pakken. Of eigenlijk heeft het virus mij te pakken. :-( dus sorry geen bingomolen. Geen amnaba. Wens jullie veel plezier.
Jammer! Veel beterschapquote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef AmNaBa het volgende:
Beterschapquote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef AmNaBa het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beterschap
Er namen toch nog meer mensen swaplakjes mee toch?
Nicequote:Op donderdag 10 november 2011 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb al een swapbak klaar staan
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beterschap
Er namen toch nog meer mensen swaplakjes mee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |