Ik kom met de auto denk ik... dus ik kan wel slaapspullen meenemenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Puckz en Lin, hoe gaan we het met slapen verdelen?
(Kan ik me eventueel vast mentaal voorbereiden op slaapmeuk meeslepen.)
Zou fijn zijn, scheelt mij zwaar spul in de trein.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kom met de auto denk ik... dus ik kan wel slaapspullen meenemen
Gutes Plan.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef Joysa het volgende:
Dames die met trein of bus ofzo komen, zullen we op het station afspreken tussen half 2 en kwart voor 2?
Aan de kant van het centrum (trappen af vanaf trein naar LINKS)
Ik maak wel een bordje met FOK!
Geen probleemquote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, scheelt mij zwaar spul in de trein.
Mijn trein zou om half 2 aan moeten komen, dus dat moet lukken.quote:
Zo, miss eisenlijst komt ook hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss: geen eetwensen, drinkt bier
Lindy drinkt bier en neemt een krat bier en worstenbroodjes mee
IJs: Eten: bijna alles; Drinken: vooral bier.
Joysa; BIER BIER BIER , wat ik mee neem kijk ik volgende week wel, waar nog niet veel van is
mirjam: coca cola, lekker koud verder maakt het me niks uit
Nagelschaartje: Eet vegetarisch, drinkt kieskeurig, neem denk ik zelf wat mee (als ik meer dan twee glazen alcohol drink kom ik niet meer thuis).
Ik lijk wel een wijf
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo, miss eisenlijst komt ook hoor
Wil je je M&M's gesorteerd op kleur?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik makkelijk ben![]()
Alleen bruin, daar zitten geen kleurstoffen in.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wil je je M&M's gesorteerd op kleur?
Doe maarquote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik het nog leuker maken?
Ik ben vegetarisch, maar lust geen olijven, eieren, franse kaas en geitenkaas.
Ik drink eigenlijk alleen maar suikervrije limonade, koffie met zoetjes, thee, water, af en toe 7up light en crystal clear.
Ik neem m'n eigen broodtrommeltje wel mee
Ja hoi. Maar zolang kat niet op m'n hoofd gaat slapen is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
En voor mensen met kattenallergie: ik zal goed schoonmaken en de katten boven zetten, maar neem een allerfree mee.
Is er van de slapers iemand met kattenallergie?
Ja, maar dan moet je er zelf ook ff op letten, ze slapen namelijk op de voorzolder (komen dus niet op de zolderkamer zelf) maar staan wel altijd te popelen om vliegensvlug achter je aan de kamer in te schietenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoi. Maar zolang kat niet op m'n hoofd gaat slapen is er niets aan de hand.
No problemo. Maar er gebeurt niks ernstigs ofzo, hoogstens een dichte neus.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je er zelf ook ff op letten, ze slapen namelijk op de voorzolder (komen dus niet op de zolderkamer zelf) maar staan wel altijd te popelen om vliegensvlug achter je aan de kamer in te schietenen krijg ze dan nog maar eens weg!
Ja, heel erg!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
En voor mensen met kattenallergie: ik zal goed schoonmaken en de katten boven zetten, maar neem een allerfree mee.
Is er van de slapers iemand met kattenallergie?
En de deur goed dicht doenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, heel erg!
Maar ik snurk toch al ws door het bier enzo, en een beetje snot kan ik voor een dag wel handlen
Gezelligquote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En de deur goed dicht doenanders liggen ze er binnen een minuut bij
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gezellig
Ik vind ze namelijk wel heul lief!!! Ik kan er alleen zo slecht tegen
Citroencake?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:09 schreef Mirjam het volgende:
ik laat btw nog weten wat ik meeneem, ff over nadenken nog
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:27 schreef bibi het volgende:
[..]
Citroencake?![]()
Ik drink thee en koffie, en crystal clear maar dat neem ik zelf wel mee. Ik kijk wel wat ik mee neem, zelf heb ik niet echt behoefte aan iets.
JA JOUW BROWNIESquote:Op donderdag 3 november 2011 12:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik dacht meer aan brownies, ik ga morgen eens mijn nieuwe bakblik uitproberen
en nog iets, wat laat ik nog weten
Nagel jij woon in Delft he? Ga jij met auto of ov?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alleen bruin, daar zitten geen kleurstoffen in.![]()
Spannendquote:Op donderdag 3 november 2011 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
nogmaals, voor de dames die niet in de sc hebben gelezen:
het is GEEN verplichting om iets mee te nemen!! MAAR ik zal wellicht een kleine vergoeding vragen voor eten en drinken.
Straks meer hierover
Met het ov, heb m'n rijbewijs bijna, maar nog niet helemaalquote:Op donderdag 3 november 2011 12:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nagel jij woon in Delft he? Ga jij met auto of ov?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |