alleen in de keuken met de kap aanquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:40 schreef Dwyn het volgende:
Gemakkelijke schoenen aan doen dus.![]()
Binnen werd er niet gerookt toch?
Nee dat is prima.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen in de keuken met de kap aanmaar keuken is halfopen, dus loopt wel los!
ik de woonkamer ben je geheel safe, in de eetkamer zul je het hoogstens een beetje ruiken. Mijn afzuiger heeft veul power en het gros van de tijd zal er toch buiten worden gerooktquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee dat is prima.Ik kan niet zo goed tegen rook.
Bij de vuurkorf met een peuk en bierquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik de woonkamer ben je geheel safe, in de eetkamer zul je het hoogstens een beetje ruiken. Mijn afzuiger heeft veul power en het gros van de tijd zal er toch buiten worden gerookt
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij de vuurkorf met een peuk en bier
Jep.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gaat die van jullie over Den Bosch? Dan stap ik namelijk bij jullie in de trein.
Stom virus is stom.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef AmNaBa het volgende:
Helaas kan ik niet komen, heb een virus te pakken. Of eigenlijk heeft het virus mij te pakken. :-( dus sorry geen bingomolen. Geen amnaba. Wens jullie veel plezier.
Awh balenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef AmNaBa het volgende:
Helaas kan ik niet komen, heb een virus te pakken. Of eigenlijk heeft het virus mij te pakken. :-( dus sorry geen bingomolen. Geen amnaba. Wens jullie veel plezier.
Jammer! Veel beterschapquote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef AmNaBa het volgende:
Beterschapquote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef AmNaBa het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beterschap
Er namen toch nog meer mensen swaplakjes mee toch?
Nicequote:Op donderdag 10 november 2011 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb al een swapbak klaar staan
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beterschap
Er namen toch nog meer mensen swaplakjes mee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |