We kunnen ook vantevoren nog even shoppenquote:
Ik ga niks meer kopenquote:Op zondag 6 november 2011 16:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
We kunnen ook vantevoren nog even shoppen
Noted!quote:Op zondag 6 november 2011 16:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
14u
Hebben tussen half 2 en kwart voor 2 afgesproken op station
Melzquote:Op maandag 7 november 2011 09:40 schreef Joysa het volgende:
Even lijstje van mensen op wie we moeten wachten op station? Vul aan!
Joysa, Space, Mss, Nagelschaartje
Sorryquote:Op maandag 7 november 2011 11:45 schreef Joysa het volgende:
Vul dat lijstje nou even aan
Ik ga niet het hele topic doorspitten om te tellen
Joysa, Space, Mss, Nagelschaartje, Sharana, Princess-a, Milka
Ik om 27quote:Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef Dwyn het volgende:
Joysa, Space, Mss, Nagelschaartje, Sharana, Princess-a, Milka, ijs, Dwyn
Ik kom om 13.28 aan als het goed gaat!
Ik moet wel twee keer overstappen met maar een paar minuten. Dus ik hoop dat ik geen vertraging krijg.quote:
Heb je dan stoptrein die langs Boxtel komt? Dan zit je in mijn treinquote:Op maandag 7 november 2011 14:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook als ik kom en de overstap in Tilburg haal.
je gaat toch geen stoptrein nemen van Tilburg naar Eindhovenquote:Op maandag 7 november 2011 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je dan stoptrein die langs Boxtel komt? Dan zit je in mijn trein
Blijkbaar wel als die trein op precies hetzelfde tijdstip aankomtquote:Op maandag 7 november 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je gaat toch geen stoptrein nemen van Tilburg naar Eindhoven
Mysterie opgelostquote:Op maandag 7 november 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
nee, want de intercity vertrekt later vanuit tillie, komen wel gelijk aan
stoptreinen zijn vaak zo niet-comfiquote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mysterie opgelost
Ik ken trouwens genoeg mensen die wel stoptreinen nemen ipv intercity's omdat ze toch niks te doen hebben![]()
Deed ie vroegah wel, rete irritant was datquote:Op maandag 7 november 2011 16:50 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook een stoptrein. Ze noemen het wel een intercity omdat hij in Helmond niet alle stations pakt
wordt vanzelf duidelijkquote:Op maandag 7 november 2011 19:00 schreef AmNaBa het volgende:
Wacht even, bingomolen, heb ik, moet die mee? Kan hoor. Maar snap het niet helemaal geloof ik...
Ouwe wijvenkoek!quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef princess-a het volgende:
Ik moet nog even bedenken wat ik mee ga nemen, misschien wel allemaal Groninger snoepjes
Ik kom misschien alsnog vanuit Amsterdam, maar daar is nog niet helemaal duidelijkheid overquote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Nemen wij de trein van 11.26 Sjaan? Zijn we er ook om 13.28.
Als jij dat graag wilt hebben, dan neem ik dat voor je meequote:
Zodra bleiblei de vuurkorf aanmaakt staan we toch weer buitenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb geteld, er komen gewoon twintig meiden![]()
![]()
Ik ga vast statafels bestellen denk ik
Gaan we dat nu niet doen dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Met halloween had ik veertien spoken en toen zat de kiet al kenkervolnuja, die moesten ook allemaal schminken en verkleden, dat scheelt...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaan we dat nu niet doen dan?
Met z'n 21 maagdenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zodra bleiblei de vuurkorf aanmaakt staan we toch weer buiten
Het is toch een prinsessen- en piratenfeest?quote:
Prima, arrrr!quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is toch een prinsessen- en piratenfeest?
wel pas nadat ik z'n nieuwe lego heb gezienquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren zei hij ineens: misschien vlucht ik wel!
Gaat ie ergens graafmachines kijken ofzo
Ik las grafmachines.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren zei hij ineens: misschien vlucht ik wel!
Gaat ie ergens graafmachines kijken ofzo
Even opgelost voor Milkaquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:03 schreef milka82 het volgende:
Moet zal ik chocolade meenemen dan? Enne Priem *kijkt naar beneden* aan mij mis je weinig hoor
geeft niet, want princess-a, mss en ik tellen allemaal voor twee!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aan mij mis je ook niks hoor Priem. :p
Ik heb er zin in!
Jaaaa en naar mij mms'en !! Het moetquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:05 schreef Mss het volgende:
We kunnen wel een groeps boobiepic voor Priem maken!
Gaat die van jullie over Den Bosch? Dan stap ik namelijk bij jullie in de trein.quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Nemen wij de trein van 11.26 Sjaan? Zijn we er ook om 13.28.
Ja!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gaat die van jullie over Den Bosch? Dan stap ik namelijk bij jullie in de trein.
Lopen onder leiding van puckzz?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gaan we met de groep vanuit het station met de bus of te voet? Of met de taxi?![]()
En is er iemand die die hele route onthoudt? Dan hoef ik dat niet te doen
Ik ga te voet heurquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gaan we met de groep vanuit het station met de bus of te voet? Of met de taxi?![]()
En is er iemand die die hele route onthoudt? Dan hoef ik dat niet te doen
Van dittem, geen geld vernaaien en dan lopen we alles wat we bij skjoe gaan snaaien er weer afquote:
Zoek de luidkeelse limboquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:40 schreef Joysa het volgende:
Als je ons zoekt op station, zoek de rookwalm
alleen in de keuken met de kap aanquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:40 schreef Dwyn het volgende:
Gemakkelijke schoenen aan doen dus.![]()
Binnen werd er niet gerookt toch?
Nee dat is prima.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen in de keuken met de kap aanmaar keuken is halfopen, dus loopt wel los!
ik de woonkamer ben je geheel safe, in de eetkamer zul je het hoogstens een beetje ruiken. Mijn afzuiger heeft veul power en het gros van de tijd zal er toch buiten worden gerooktquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee dat is prima.Ik kan niet zo goed tegen rook.
Bij de vuurkorf met een peuk en bierquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik de woonkamer ben je geheel safe, in de eetkamer zul je het hoogstens een beetje ruiken. Mijn afzuiger heeft veul power en het gros van de tijd zal er toch buiten worden gerookt
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij de vuurkorf met een peuk en bier
Jep.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gaat die van jullie over Den Bosch? Dan stap ik namelijk bij jullie in de trein.
Stom virus is stom.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef AmNaBa het volgende:
Helaas kan ik niet komen, heb een virus te pakken. Of eigenlijk heeft het virus mij te pakken. :-( dus sorry geen bingomolen. Geen amnaba. Wens jullie veel plezier.
Awh balenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef AmNaBa het volgende:
Helaas kan ik niet komen, heb een virus te pakken. Of eigenlijk heeft het virus mij te pakken. :-( dus sorry geen bingomolen. Geen amnaba. Wens jullie veel plezier.
Jammer! Veel beterschapquote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef AmNaBa het volgende:
Beterschapquote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef AmNaBa het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beterschap
Er namen toch nog meer mensen swaplakjes mee toch?
Nicequote:Op donderdag 10 november 2011 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb al een swapbak klaar staan
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beterschap
Er namen toch nog meer mensen swaplakjes mee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |