Even opgelost voor Milkaquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:03 schreef milka82 het volgende:
Moet zal ik chocolade meenemen dan? Enne Priem *kijkt naar beneden* aan mij mis je weinig hoor
geeft niet, want princess-a, mss en ik tellen allemaal voor twee!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aan mij mis je ook niks hoor Priem. :p
Ik heb er zin in!
Jaaaa en naar mij mms'en !! Het moetquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:05 schreef Mss het volgende:
We kunnen wel een groeps boobiepic voor Priem maken!
Gaat die van jullie over Den Bosch? Dan stap ik namelijk bij jullie in de trein.quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Nemen wij de trein van 11.26 Sjaan? Zijn we er ook om 13.28.
Ja!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gaat die van jullie over Den Bosch? Dan stap ik namelijk bij jullie in de trein.
Lopen onder leiding van puckzz?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gaan we met de groep vanuit het station met de bus of te voet? Of met de taxi?![]()
En is er iemand die die hele route onthoudt? Dan hoef ik dat niet te doen
Ik ga te voet heurquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gaan we met de groep vanuit het station met de bus of te voet? Of met de taxi?![]()
En is er iemand die die hele route onthoudt? Dan hoef ik dat niet te doen
Van dittem, geen geld vernaaien en dan lopen we alles wat we bij skjoe gaan snaaien er weer afquote:
Zoek de luidkeelse limboquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:40 schreef Joysa het volgende:
Als je ons zoekt op station, zoek de rookwalm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |