Ik om 27quote:Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef Dwyn het volgende:
Joysa, Space, Mss, Nagelschaartje, Sharana, Princess-a, Milka, ijs, Dwyn
Ik kom om 13.28 aan als het goed gaat!
Ik moet wel twee keer overstappen met maar een paar minuten. Dus ik hoop dat ik geen vertraging krijg.quote:
Heb je dan stoptrein die langs Boxtel komt? Dan zit je in mijn treinquote:Op maandag 7 november 2011 14:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook als ik kom en de overstap in Tilburg haal.
je gaat toch geen stoptrein nemen van Tilburg naar Eindhovenquote:Op maandag 7 november 2011 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je dan stoptrein die langs Boxtel komt? Dan zit je in mijn trein
Blijkbaar wel als die trein op precies hetzelfde tijdstip aankomtquote:Op maandag 7 november 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je gaat toch geen stoptrein nemen van Tilburg naar Eindhoven
Mysterie opgelostquote:Op maandag 7 november 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
nee, want de intercity vertrekt later vanuit tillie, komen wel gelijk aan
stoptreinen zijn vaak zo niet-comfiquote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mysterie opgelost
Ik ken trouwens genoeg mensen die wel stoptreinen nemen ipv intercity's omdat ze toch niks te doen hebben![]()
Deed ie vroegah wel, rete irritant was datquote:Op maandag 7 november 2011 16:50 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook een stoptrein. Ze noemen het wel een intercity omdat hij in Helmond niet alle stations pakt
wordt vanzelf duidelijkquote:Op maandag 7 november 2011 19:00 schreef AmNaBa het volgende:
Wacht even, bingomolen, heb ik, moet die mee? Kan hoor. Maar snap het niet helemaal geloof ik...
Ouwe wijvenkoek!quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef princess-a het volgende:
Ik moet nog even bedenken wat ik mee ga nemen, misschien wel allemaal Groninger snoepjes
Ik kom misschien alsnog vanuit Amsterdam, maar daar is nog niet helemaal duidelijkheid overquote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Nemen wij de trein van 11.26 Sjaan? Zijn we er ook om 13.28.
Als jij dat graag wilt hebben, dan neem ik dat voor je meequote:
Zodra bleiblei de vuurkorf aanmaakt staan we toch weer buitenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb geteld, er komen gewoon twintig meiden![]()
![]()
Ik ga vast statafels bestellen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |