wordt vanzelf duidelijkquote:Op maandag 7 november 2011 19:00 schreef AmNaBa het volgende:
Wacht even, bingomolen, heb ik, moet die mee? Kan hoor. Maar snap het niet helemaal geloof ik...
Ouwe wijvenkoek!quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef princess-a het volgende:
Ik moet nog even bedenken wat ik mee ga nemen, misschien wel allemaal Groninger snoepjes
Ik kom misschien alsnog vanuit Amsterdam, maar daar is nog niet helemaal duidelijkheid overquote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Nemen wij de trein van 11.26 Sjaan? Zijn we er ook om 13.28.
Als jij dat graag wilt hebben, dan neem ik dat voor je meequote:
Zodra bleiblei de vuurkorf aanmaakt staan we toch weer buitenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb geteld, er komen gewoon twintig meiden![]()
![]()
Ik ga vast statafels bestellen denk ik
Gaan we dat nu niet doen dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Met halloween had ik veertien spoken en toen zat de kiet al kenkervolnuja, die moesten ook allemaal schminken en verkleden, dat scheelt...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaan we dat nu niet doen dan?
Met z'n 21 maagdenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zodra bleiblei de vuurkorf aanmaakt staan we toch weer buiten
Het is toch een prinsessen- en piratenfeest?quote:
Prima, arrrr!quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is toch een prinsessen- en piratenfeest?
wel pas nadat ik z'n nieuwe lego heb gezienquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren zei hij ineens: misschien vlucht ik wel!
Gaat ie ergens graafmachines kijken ofzo
Ik las grafmachines.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren zei hij ineens: misschien vlucht ik wel!
Gaat ie ergens graafmachines kijken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |