Ik wilde net zeggen dat wij ws samen kunnen treinen omdat ik denk dat ik vanaf Venlo kom. Ik ga daarna wel door naar Amsterdam denk ik. Zijn er meer mensen die 's avonds teruggaan die kant op?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:25 schreef Joysa het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal wat bijdragen?
En als je iemand nodig hebt vantevoren om wat eet dingen ofzo te regelen mag je het laten weten heur. (ik kom toch vanaf Veldhoven)
Ik kom bijna helemaal zeker van Veldhoven af..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat wij ws samen kunnen treinen omdat ik denk dat ik vanaf Venlo kom. Ik ga daarna wel door naar Amsterdam denk ik. Zijn er meer mensen die 's avonds teruggaan die kant op?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kom bijna helemaal zeker van Veldhoven af..
Ze zijn ook bang voor jouquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef Mss het volgende:
[..]Wie moet mij nou begeleiden tijdens deze treinreis. Ik ben bang voor nieuwe mensen
tuurlijk, gezellie!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mag ik er ook bij op misschien? Ik denk wel dat ik kom maar even kijken hoe het hier thuis gaat.
Waar meet ik (1 van) jullie dan? Want Nieuwegein heeft heel geen treinstation.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef buzzwheedle het volgende:
Ik neem ook swappies mee, al is het niet veel.
Enne bambi, zoals het er nu uitziet kun je wel meerijden hoor. Amnaba rijdt naar nieuwegein, en ik ook en daar gaan we door met 1 auto.
ja, mij zeker!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef Mss het volgende:
Kan ik trouwens dames blij maken met lege nagellakflesjes voor frankenen?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef Mss het volgende:
Kan ik trouwens dames blij maken met lege nagellakflesjes voor frankenen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Of we komen allemaal verkleed
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
@ albino, we zijn nu toch wel te oud voor eindtijden heaagezien ik minstens 3 slapers heb: geen
Hoeveel mannen komen er danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mag, kaartje kost maar 25 euro!
Neeeee joh. Daar doe je jezelf echt te kort aanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wij zijn allemaal erg dik en lelijk, dus bespaar jezelf de moeite
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wij zijn allemaal erg dik en lelijk, dus bespaar jezelf de moeite
nee, hoogstens de wat minder dikke dames.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:33 schreef RBWO het volgende:
[..]
Neeeee joh. Daar doe je jezelf echt te kort aan.
Kan iedereen je iig als pop gebruiken en je nagels doen en make-upperenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:33 schreef RBWO het volgende:
[..]
Neeeee joh. Daar doe je jezelf echt te kort aan.
Veel plezier jullie allemaalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan iedereen je iig als pop gebruiken en je nagels doen en make-upperen
Wie is buiten IJs de andere Bianca?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
Naamplaatjes?
Iedereen heet toch Mirjam, Moniek of Bianca, is lekker makkelijk
Oh ja natuurlijk!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja joh, bieb ook!
En debsterr krijgt een kusje d'r op
ja, ik heb ook een anderhalfzits bank!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:52 schreef Mss het volgende:
Ah ik zie het al
En dikke dame represent. Heb je wel al die extra ruimte voor me ingecalculeerd SQ?
Lijstje maken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Wie is buiten IJs de andere Bianca?
Dwyn is ook Moniek toch?
En Mir en Milka zijn allebei Mirjam toch?
Zie je, ik oefen vast
Of de foknamen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:23 schreef Joysa het volgende:
De vorige keer bij SQ luisterde ook iedereen naar 'eej dinges', zal deze keer ook wel werken
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Wie is buiten IJs de andere Bianca?
Dwyn is ook Moniek toch?
En Mir en Milka zijn allebei Mirjam toch?
Zie je, ik oefen vast
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Ik ben heel slecht in namen onthouden!
Lorrenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:24 schreef Diconnected het volgende:
Ik werd bij de vorige meet ook steeds Dico genoemd dusjaAls ik kom mogen jullie me ook manke noemen ofzo
Kan jou ophalen, ligt op de route, heb je dat liever niet kunnen we ook op centraal in de stad waar je woont afspreken. Mail maar wat je wil.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
En om nog even ergens op terug te komen:
[..]
Waar meet ik (1 van) jullie dan? Want Nieuwegein heeft heel geen treinstation.![]()
Enne, wat is de eindtijd?
Denk ook niet dat namen bij mij blijven hangen..heb 64 nieuwe collega's en 2 groepen kids, weet gelukkig nog wel dat ik ....eh....heet ;-)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vanaf nu heet iedereen "o hai"
Opgelost
Of we doen van die foute naamstickers met "naam, AKA foknaam"(anders weet je nog niks
)
je zou het uit je MyAT kunnen gooien weet jequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef RBWO het volgende:
Nee mijn naam dan.. Wat post ik hier..?
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zou het uit je MyAT kunnen gooien weet je
nee, zo noem je mohameds/mohameddenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]Op mijn werk heet ik MoMo, want Mo en Momo is het bestelprogramma van AH. Momo gaat Momo-en!
Nee, ik was eerst.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, zo noem je mohameds/mohamedden
Nee jonge want dan ben ik weer in de war omdat ik denk dat ze mij roepenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:24 schreef Diconnected het volgende:
Ik werd bij de vorige meet ook steeds Dico genoemd dusjaAls ik kom mogen jullie me ook manke noemen ofzo
Be-ter!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |