Ik zou graag willen, maar ik kan gewoon niet swappen op wat voor manier dan ook. /hoarder.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik kan gewoon niet swappen op wat voor manier dan ook. /hoarder.
QFT. Heb tot nu toe 1 lakje af kunnen staan, want Essence en dupe. Voor de rest niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik kan gewoon niet swappen op wat voor manier dan ook. /hoarder.
Ik kan het dus ook niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja!quote:
Ah ok, jullie komen uit Leiden enzo.quote:
waar mowet je vandaan komen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah ok, jullie komen uit Leiden enzo.
Ik ga maar eens kijken of Sjaan ook gaat, dan kan ik evt ook nog een auto regelen enzeu. Ik zit dan met m'n knie namelijk
Vlaardingenquote:
LEUK!!quote:
De heenreis gaat wat lastig, maar ik wil je best terug brengen. Alleen zijn Mir en ik niet echte doorzakers. Dus je zult wel vroeger thuis zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah ok, jullie komen uit Leiden enzo.
Ik ga maar eens kijken of Sjaan ook gaat, dan kan ik evt ook nog een auto regelen enzeu. Ik zit dan met m'n knie namelijk
Da wazzal! Vanaf 14:00 toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef AmNaBa het volgende:
Klopt, Buzz, ik heb al contact gehad met bambi.
Swappies, goed plan. Ga maar een beschaafd beetje meenemen deze keer.
Mijn auto is ook gekrompen dus.....
Is er al een "vanaf" tijd bedacht inmiddels? en moest er nog wat meegenomen worden??
Als ik uurtje eerder moet komen i.v.m. dingen regelen roep maar he. Zo ver weg woon je toch nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da wazzal! Vanaf 14:00 toch?
En ik zou het wel tof vinden als iedereen iets te happen meeneemt, dat scheelt mij heel veel euro's(en ja, ik weet dat veel mensen kosten kwijt zijn aan reizen enzo, maar dat weegt bij lange na niet op tegen de kosten van eten en drinken voor 20 mensen
) hoeft dus niet veel, maar alle beetjes helpen
en ik had idd eerder ook gezegd dat ik alles zou regelen qua eten en drinken maar de opkomst loopt wel een beetje hard op inmiddels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |