Ik wilde net zeggen dat wij ws samen kunnen treinen omdat ik denk dat ik vanaf Venlo kom. Ik ga daarna wel door naar Amsterdam denk ik. Zijn er meer mensen die 's avonds teruggaan die kant op?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:25 schreef Joysa het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal wat bijdragen?
En als je iemand nodig hebt vantevoren om wat eet dingen ofzo te regelen mag je het laten weten heur. (ik kom toch vanaf Veldhoven)
Ik kom bijna helemaal zeker van Veldhoven af..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat wij ws samen kunnen treinen omdat ik denk dat ik vanaf Venlo kom. Ik ga daarna wel door naar Amsterdam denk ik. Zijn er meer mensen die 's avonds teruggaan die kant op?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kom bijna helemaal zeker van Veldhoven af..
Ze zijn ook bang voor jouquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef Mss het volgende:
[..]Wie moet mij nou begeleiden tijdens deze treinreis. Ik ben bang voor nieuwe mensen
tuurlijk, gezellie!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mag ik er ook bij op misschien? Ik denk wel dat ik kom maar even kijken hoe het hier thuis gaat.
Waar meet ik (1 van) jullie dan? Want Nieuwegein heeft heel geen treinstation.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef buzzwheedle het volgende:
Ik neem ook swappies mee, al is het niet veel.
Enne bambi, zoals het er nu uitziet kun je wel meerijden hoor. Amnaba rijdt naar nieuwegein, en ik ook en daar gaan we door met 1 auto.
ja, mij zeker!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef Mss het volgende:
Kan ik trouwens dames blij maken met lege nagellakflesjes voor frankenen?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef Mss het volgende:
Kan ik trouwens dames blij maken met lege nagellakflesjes voor frankenen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Of we komen allemaal verkleed
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
@ albino, we zijn nu toch wel te oud voor eindtijden heaagezien ik minstens 3 slapers heb: geen
Hoeveel mannen komen er danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mag, kaartje kost maar 25 euro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |