quote:
quote:Your musical compatibility with Soundfile is Very High
Music you have in common includes Radiohead, Queens Of The Stone Age, The Doors, Gorillaz and The Jimi Hendrix Experience.
Ik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:33 schreef Juminelle het volgende:
Ik verveel me doooodZelfs Comedy Central is saai nu.
Je favoriete topic.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:33 schreef Juminelle het volgende:
Ik verveel me doooodZelfs Comedy Central is saai nu.
quote:Your musical compatibility with JumineIIe is Very High
Music you have in common includes Skrillex, The Prodigy, CunninLynguists, Gorillaz and Daft Punk.
Studieontwijkend gedrag, ik ken het.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ookIk moet leren dus mag niet slapen maar leer ook niet
Je boek voor je neus hebben en alleen de dingen lezen die je interessant vindt. Maar die dus niet bij de stof horen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ookIk moet leren dus mag niet slapen maar leer ook niet
HAHA dat is echt precies wat ik aan het doen benquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je boek voor je neus hebben en alleen de dingen lezen die je interessant vindt. Maar die dus niet bij de stof horen.
Hoe later het wordt hoe mooier jouw UI is. Hij zit nu opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:53 schreef Gridlok het volgende:
Ut is wat het is, ik neem het zoals het komt.
It's zé Åcid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe later het wordt hoe mooier jouw UI is. Hij zit nu op-niveau.
quote:
Natural Highquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Net op Schiphol bij het aanmaken van mijn Schipholpas, tijdens het maken van de irisfoto: "Hmmmm het gaat een beetje lastig, je pupillen zijn nogal verwijdt!"![]()
![]()
Ik las het ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:49 schreef Masterboy het volgende:
Voor de GTA liefhebbers komt er in 2012 GTA V uit
[ afbeelding ]
quote:
quote:Your musical compatibility with Soundfile is SUPER
Music you have in common includes Opgezwolle, Fakkelbrigade, Fresku, Zwart Licht and Mos Def.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:49 schreef Masterboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat die toffer is dan GTA IV.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:49 schreef Masterboy het volgende:
[ afbeelding ]
GTA Vice City was tot nu toe de beste deel voor mij en daarna San Andreas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat die toffer is dan GTA IV.
Oh? wat ben je allemaal voor lekkers aan het maken Axia?quote:
Who loves orange sodaaaaaaaa?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
The hell, ene deel vliegt voorbij deze loopt stroef. What do we need? Chicken? Orange soda?
Who loves orange soda???quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
The hell, ene deel vliegt voorbij deze loopt stroef. What do we need? Chicken? Orange soda?
Ik eet vandaag erwtensoep btw, sowieso met Hema rookworst. Misschien moeten de Fernandes-chicks een photoshoot fixen voor in de nieuw te fixen OP
.
Grote geesten denken hetzelfde.quote:
True dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Grote geesten denken hetzelfde.
Nee!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
True dat.
Word dat eigenlijk nog uitgezonden?
Die neger is Donald Glover!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En wie is dat dan? En wie is nou die dude uit de OP? Y'all random!
Lijkt op een mix tussen Humerto Tan en Walequote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die neger is Donald Glover!
Ik had spaghetti.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik eet vandaag erwtensoep btw, sowieso met Hema rookworst. Misschien moeten de Fernandes-chicks een photoshoot fixen voor in de nieuw te fixen OP
.
SPOILER: ziet er niet heel aantrekkelijk uit :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goed idee voor de OP ja!Grote fles Fernandes bedoel je natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:56 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom de chicks hm? Van mij mogen de Fernandesheren wel een fotoshoot doen, met alleen een blikje Fernandes ervoor--->
.
full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt op een mix tussen Humerto Tan en Wale.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:30 schreef krioro het volgende:
Mijne ook niet bepaald, maar was het wel degelijkSPOILER: ziet er niet heel aantrekkelijk uit :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gevuld met aardappel en wortel
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou het niet zeggen hèquote:Grote fles Fernandes bedoel je natuurlijk.!
Whehe, goeiequote:.
Held!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:30 schreef krioro het volgende:
Grote fles Fernandes bedoel je natuurlijk.
Jep.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijne ook niet bepaald, maar was het wel degelijk. Gevuld met aardappel en wortel
.
SnertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Community kende ik niet, ziet er wel grappig uit.Eens gaan kieken.
full stops and exclamation marks
Wodka mixt met alles prima.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef Sinji het volgende:
Iemand hier tips met wat voor sterke drank je het beste Fernandes mee kan mixen?
De man van de schoenen has arrived.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef Sinji het volgende:
Iemand hier tips met wat voor sterke drank je het beste Fernandes mee kan mixen?
Hoe weet ge daquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
De man van de schoenen has arrived.
ff testenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wodka mixt met alles prima.
Oei, wat nu?quote:
Wanneer post jij dan iets krullebol?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik lurk in het topic in LIF over wat je nu aan hebt enzulks.
Ik heb oooooooit wel eens iets gepost daar. Maar ik post tegenwoordig helemaal niet zoveel meer op FOK!. Misschien ooit nog wel eens een foto.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wanneer post jij dan iets krullebol?
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Jij bent keihard, serieus
.
Als m'n Bentley in Forza 4.
[ afbeelding ]
Klaar je 'm 1-mans ja?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]Bazenauto wel.
Hier gaat m'n dieet
Chick, deel die shit!quote:
Die bucket wel, voor zover ik 'm op krijg. De restjes doneer ik aan julliequote:
Gat in de markt: Fernandes Wodka ijslollys.quote:
Is voor m'n hondquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Trouwens, als niemand die wrap ernaast claimt wil ik die wel.
Laatmaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die bucket wel, voor zover ik 'm op krijg. De restjes doneer ik aan jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Laatma
Cookie doughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Was Ryan Renolds!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En wie is dat dan? En wie is nou die dude uit de OP? Y'all random!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:30 schreef krioro het volgende:
Grote fles Fernandes bedoel je natuurlijk.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I got a large house, a dog house in my backyard
And even my dog house got a backyard
Ahumquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef Axia het volgende:
Zo...vandaag roti gegeten met kousenband/aardappel en pompoen. Zelfgemaakt natuurlijk
Ik begrijp je even niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
AhumWie vroeg wat? Ik niet in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Voor ons is het ook best lastig, wij houden van vlees! Mijn man is nu al aan het genieten van de vleesworst die hij morgen kan gaan halenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:37 schreef krioro het volgende:
Tsja, niet iedereen kan zo goed op de hoogte zijn van de Divali-gebruiken als ik hè.
Vegetarisch zou echt moeilijk voor me zijn, al was het maar voor een paar dagen.
Desalniettemin klinkt het goed Axia.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga jullie harten doen smelten.
En wel zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is die van jou?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
En wel zo.Ahhhhhh....ondanks dat ik geen hondenliefhebber ben, is het wel een schatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes mam, deze baas en bazin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
En wel zo.Wat een bazen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijne:![]()
En wel zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schattig!!!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Yes mam, deze baas en bazin.Aah, die kleineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Die is mooi!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat een bazen!![]()
Mijne:
[ afbeelding ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Baas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat een bazen!![]()
Mijne:
[ afbeelding ]
Die kleine is één zieke ladykiller.quote:
Ik ben ook geen hondenliefhebber, maar soms zijn ze wel leuk ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef Axia het volgende:
[..]
Ahhhhhh....ondanks dat ik geen hondenliefhebber ben, is het wel een schatje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die kleine is één zieke ladykiller.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben ook geen hondenliefhebber, maar soms zijn ze wel leuk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
That's it, ik wil een puppy![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*not mine
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:57 schreef Sinji het volgende:
Grootste kleine baas ooit:Nu wil ik nog een hondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*not mineWat een schatjes.
Games, muziek, fashion.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Veelzijdige SC dit. Drinken, eten, dieren.
Ik propte haar laatst in mijn jas, haar hoofdje bij mijn nek er uit stekende. Ik moest mijzelf in de supermarkt verdedigen met een stok.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik propte haar laatst in mijn jas, haar hoofdje bij mijn nek er uit stekende. Ik moest mijzelf in de supermarkt verdedigen met een stok.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik propte haar laatst in mijn jas, haar hoofdje bij mijn nek er uit stekende. Ik moest mijzelf in de supermarkt verdedigen met een stok.
Jij weetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Yes mam, deze baas en bazin.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:23 schreef Juminelle het volgende:
Een slimme manier om chicks te fixen inderdaad.
Ik wil dezeRuilen zodra je er eentje hebt? Dan voel ik me een stuk mannelijker wanneer ik mijn honden uit laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ruilen zodra je er eentje hebt? Dan voel ik me een stuk mannelijker wanneer ik mijn honden uit laat.
Creepy dit. Dit luisterde ik gewoon toen ik dit lasquote:
Gwen Stefaniquote:
Ojoo, hoe ken je dat nummer? Mad propsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:29 schreef Juminelle het volgende:
Nu we toch allemaal bazentracks posten
GZA is altijdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ojoo, hoe ken je dat nummer? Mad props
I raise with Mass Appeal
Nooit van gehoord. Gast heeft goeie flow tho! En hele toffe dubstep beatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:34 schreef Juminelle het volgende:
Oh en ik presenteer jullie mijn nieuwe liefde:
940 views![]()
Waarvan 939 van mij![]()
Ja klopt! Kromestarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Gast heeft goeie flow tho! En hele toffe dubstep beat
Waarom wonen hier niet meer vrouwen met jouw muzieksmaak?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
GZA is altijd![]()
Die track is ook tof trouwens. Guru
Of jij valt op de verkeerde chicks.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom wonen hier niet meer vrouwen met jouw muzieksmaak?
Dat wordt verhuizen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Ze bestaan hier simpelweg niet.
En opgescheept zitten met een vrouw met Uggs, Vespa en een liefde voor Lil' Wayne? No thanks.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of je standards verlagen natuurlijk.
Hé hallo, ik draag Uggsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En opgescheept zitten met een vrouw met Uggs, Vespa en een liefde voor Lil' Wayne? No thanks.
Amstelveen.
Het gaat meer om het type vrouwen hier, allemaal exacte kopieën van elkaar, het lijkt wel of hier ergens een fabriek zit waar ze worden gekloond.quote:
Dit, ik kan gelijk een heel beeld van je vormen danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het gaat meer het type vrouwen hier, allemaal exacte kopieën van elkaar, het lijkt wel of hier ergens een fabriek zit waar ze worden gekloond.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit, ik kan gelijk een heel beeld van je vormen dan. Maar dat is mijn fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manpurse, so so Gquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:58 schreef Juminelle het volgende:
Of een combinatie van beide![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:58 schreef Sinji het volgende:
En alle Vietnamezen vouwen loempia'sMaar dat mag, want loempia'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap goed!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:05 schreef Sinji het volgende:
^![]()
Ik ga mijn donzige nest in y'all. Ik zie jullie, Choco en Jumi
Greetings and salutations
Gucci pet, Gucci nektasje, bling in zijn oren, spiegelfoto EN gemaakt in de badkamer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:58 schreef Juminelle het volgende:
Of een combinatie van beide![]()
[ afbeelding ]
Goodnight!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:05 schreef Sinji het volgende:
^![]()
Ik ga mijn donzige nest in y'all. Ik zie jullie, Choco en Jumi
Greetings and salutations
liquid sworrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:29 schreef Juminelle het volgende:
Nu we toch allemaal bazentracks posten
Deze man weet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:44 schreef Posucice het volgende:
[..]
liquid sworrrrrrrrrrrrrrrrrrrrds
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben op het moment helemaal into Dwele
Wat is er mis met hem? De rest van Young Money is wel homo ja. Baby (Birdman) en Brisco enz. daarentegenquote:
Zijn flow, zijn lyrics en last but most definitely not least zijn stemgeluid. Het hele pakketje is bagger naar mijn mening.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is er mis met hem? De rest van Young Money is wel homo ja. Baby (Birdman) en Brisco enz. daarentegen.
Ik snap mensen die haten op Lil Wayne serieus niet, why the hell would you. Die man heeft minstens 1000 nummers, alsof die allemaal bagger/rock/whatever zijn.
Burgeroorlog beginnen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:08 schreef krioro het volgende:
Liefhebbers van twee verschillende soorten hip hop, what are you gonna do? [ afbeelding ]
Hij spit de ziekste punchlines en metaphores, voor mij zijn dat soort lyrics de shit. Intellectuele bullshit haal ik niet uit muziekquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zijn flow, zijn lyrics en last but most definitely not least zijn stemgeluid. Het hele pakketje is bagger naar mijn mening.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:19 schreef Sinji het volgende:
Co-sign
Juminelle in outfit van Rihanna
Muziek hoeft voor mij niet per se maatschappijkritisch te zijn, maar zijn teksten doen het gewoon echt niet voor mij. En zijn beats kunnen dan wel hard zijn, maar daar heeft hij een producer voor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij spit de ziekste punchlines en metaphores, voor mij zijn dat soort lyrics de shit. Intellectuele bullshit haal ik niet uit muziek. Ik wil harde beats en teksten, entertainment, hij brengt dat
. Flow is ook gewoon getalenteerd, muzikaal gezien klopt alles en blabla. Stemgeluid is kenmerkend, is z'n eigen stem + fuckery door tappen & smoken.
WUT?!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:25 schreef Sinji het volgende:
^Classic.
Mos Def heet tegenwoordig Yasiin
Whehe, dat hoor ik nu voor het eerst. Yasiin Bey ja, zie ik nu op facebook en twitter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:25 schreef Sinji het volgende:
^Classic.
Mos Def heet tegenwoordig Yasiin
Ik vind dat juist vers, niet omdat 'ie het zo goed kan (quote:
Givin' up his slave name enzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:30 schreef Sinji het volgende:
http://www.rollingstone.c(...)ame-mos-def-20110907
Hij pretendeert een "multi-getalenteerde" artiest te zijn door een rock album te maken terwijl hij er geen ruk van snapt. Ik heb er niks op tegen dat hij gitaar wilt spelen in zijn nummers maar werk aan je skills vóór je die shit in je clips dropt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind dat juist vers, niet omdat 'ie het zo goed kan (), maar juist omdat 'ie er schijt aan heeft.
Hij doet het puur om te posenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die gelovig zijn hier eigenlijk? Ik ben iig atheïst in hart en nieren.
[..]
Ik vind dat juist vers, niet omdat 'ie het zo goed kan (), maar juist omdat 'ie er schijt aan heeft. Heb 'm wel eens proberen te zien skaten in sommige filmpjes, zegt 'ie ook van dat 'ie het doet omdat hij er zin in heeft. Mensen willen nog betalen om het te zien ook.
Sowieso zijn Lil Wayne en Birdman bazen omdat ze ook kankersteenrijk zijn.
Als ik $100.000 voor een avondvullende show kreeg om wat met een gitaar te jengelen terwijl backstage m'n hele click voor pampus ligt door alle wiet & drank in de tourbus om daarna door te gaan naar de after party in de club waar ze wél echte rap en clubtracks enz. draaien zou ik het wel wetenquote:
Tuurlijk, maar wat heeft dat te maken met de artistieke waarde van Weezy?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik $100.000 voor een avondvullende show kreeg om wat met een gitaar te jengelen terwijl backstage m'n hele click voor pampus ligt door alle wiet & drank in de tourbus om daarna door te gaan naar de after party in de club waar ze wél echte rap en clubtracks enz. draaien zou ik het wel weten.
Veel geluisterd diequote:
quote:
Artistieke waarde? Ik zie/zag 't gewoon als proberen een nieuwe markt aan te boren/empire uitbreiden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat heeft dat te maken met de artistieke waarde van Weezy?
Geloof, mwoah, ik doe iig niet aan religie. Luister wel naar redelijk wat moslim-MCs.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die gelovig zijn hier eigenlijk? Ik ben iig atheïst in hart en nieren.
True.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:40 schreef Maisnon het volgende:
Maar dat youtube linkjes spammen kan nog wel pagina's doorgaansnel put a cork in it
Ik wist het van geen van allen. Ook niet dat Loon nog leefde verder, ken ik alleen van dat Diddy nummer I Need A Girl.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Busta Rhymes, Snoop Dogg en Loon schijnen ook moslim MC's te zijn. Wist het alleen van die laatste. Wauw.
I need a girl pt. 2 was veel beterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:49 schreef krioro het volgende:
Ik wist het van geen van allen. Ook niet dat Loon nog leefde verder, ken ik alleen van dat Diddy nummer I Need A Girl.
quote:winti
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:51 schreef Juminelle het volgende:
Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Tjendol. Is eigenlijk gewoon hetzelfde als dawet (als je dat kentquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:55 schreef krioro het volgende:
! Nation Of Islam was toch meer Black Supremacy? Of misschien bepaalde takken.
En oh ja dWc, die met Toni ken ik ook, en pt. 2 was toffer idd.
[..]
Wat is het?
Het leek op melk met groene jelly beansquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tjendol. Is eigenlijk gewoon hetzelfde als dawet (als je dat kent).
Ah, ja daar heb ik van gehoord maar heb het zelf nog nooit gehad. Dawet welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tjendol. Is eigenlijk gewoon hetzelfde als dawet (als je dat kent).
Kokosquote:
Kokosthee? Waarom ken ik dat nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moest gister denken aan kokosthee dat ik wel 's dronk vroeger, volgens mij van Xenos dacht ik. Héérlijk.
Eens. Nu tijd om te gaan koken en vooral eten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Dat hele album is ook keihard.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:44 schreef Juminelle het volgende:
Ik zou 's nachts wel hard wegrennen voor die gast met die baard tho.
Mooi overhemd ook.quote:
What dey name is shawty?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:50 schreef Maisnon het volgende:
"This sets black culture back at least 150 years"
"For two black dudes decorating, that's the whitest fucking house I've ever seen"
Wanneer een neger allemaal witte dingen bezit betekent het dat hij rijk is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:50 schreef Maisnon het volgende:
"For two black dudes decorating, that's the whitest fucking house I've ever seen"
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Aan begin van middelbare school droeg ik van die manga-shirts![]()
Whehe, ik kwam laatst een foto tegen van een vriend van me, hij had inderdaad in groep 8 zo een shirt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hahaha echt? Ik had ook hetzelfde soort shirts in die periode, maar wel met swag alsnog. Met vlammen. Of eentje witte met een tijger. Of blauw met palmbomenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zou niet weten waar je ze kan vinden. Maar dope pettenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Whehe, ik kwam laatst een foto tegen van een vriend van me, hij had inderdaad in groep 8 zo een shirt.
Even iets heel anders, wie deze voor mij in Nederland kan vinden zal ik voor eeuwig aanbidden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme, dit is gewoon een hip-hop topic gewordenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:14 schreef krioro het volgende:
Goede pokoes hier. [ afbeelding ]
[..]
Dilla op de beat, alles.
Bestel ze uit Amerika dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Whehe, ik kwam laatst een foto tegen van een vriend van me, hij had inderdaad in groep 8 zo een shirt.
Even iets heel anders, wie deze voor mij in Nederland kan vinden zal ik voor eeuwig aanbidden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drakenswag yo:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha echt? Ik had ook hetzelfde soort shirts in die periode, maar wel met swag alsnog. Met vlammen. Of eentje witte met een tijger. Of blauw met palmbomen!
Ik begin nu te twijfelen of ik misschien een gen mis om dat soort muziek hard te vindenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:56 schreef Posucice het volgende:
[..]
Godverdomme, dit is gewoon een hip-hop topic geworden![]()
Ga je niet in Nederland vinden denk ik. Er is trouwens zo'n gast uit Rotterdam die allerlei caps/snapbacks mee naar Nederland neemt vanuit de USA. Misschien doet hij iets op aanvraag ofzo. Ik zal die site zoeken voor je.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het spijt me zeer. Het stond je heel mooiquote:
Gewoon doorzettenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik begin nu te twijfelen of ik misschien een gen mis om dat soort muziek hard te vinden.
Welke maat eigenlijk? Is een fitted neem ik aanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7 3/8quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Welke maat eigenlijk? Is een fitted neem ik aan
Gewoon wekelijks de top 100 hiphop checken en er zit vast wel iets bij wat je dope vindt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik begin nu te twijfelen of ik misschien een gen mis om dat soort muziek hard te vinden.
Trey Songz op 2!? Watquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:03 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Gewoon wekelijks de top 100 hiphop checken en er zit vast wel iets bij wat je dope vindt.
Top 100 van de nieuwste tracks per dag eigenlijk en R&B hoort daar dus ook bijquote:
Dan nog zou Trey Songz niet eens in de top 100 thuishoren imoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:08 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Top 100 van de nieuwste tracks per dag eigenlijk en R&B hoort daar dus ook bij
Graag!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ga je niet in Nederland vinden denk ik. Er is trouwens zo'n gast uit Rotterdam die allerlei caps/snapbacks mee naar Nederland neemt vanuit de USA. Misschien doet hij iets op aanvraag ofzo. Ik zal die site zoeken voor je.
Thanksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Andere kleur
7 3/8
Houdt Ebay in de gaten. In NL zul je ze niet krijgen
Moest ineens denken aan m'n shoe-game toentertijdquote:
Die laatste, populair bij antilianenclickquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moest ineens denken aan m'n shoe-game toentertijd. 10 Jaar geleden gewoon
.
[ afbeelding ]
Deze was baas. Omin propz voor gehad.
[ afbeelding ]
En deze ongeveer, alleen zonder strepen en nog een tikkie mooier qua vorm.
Ik zit dus meer hier: http://www.datpiff.com/ Gratis nieuwste mixtapes uit USAquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:03 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Gewoon wekelijks de top 100 hiphop checken en er zit vast wel iets bij wat je dope vindt.
Mijne waren veel meer swagged out dan die, kan alleen geen pic vinden. Echt één van m'n mooiste ooitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die laatste, populair bij antilianenclick
Klopt, ze kunnen beter Hip-Hop en R&B gescheiden houden maar dat gebeurt heel weinig tegenwoordigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dan nog zou Trey Songz niet eens in de top 100 thuishoren imo
Aaaah ik wil ook! Zal er zaterdag nog wat over zijn denk jequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef Sinji het volgende:
Er is trouwens een Patta-sale in Amsterdam, geen idee of jullie die winkel kennen..
Anyway, morgen een tripje naar A'dam. Als je een aziaat ziet met een hoed, holla!
Mijn laatste Airmaxje die ik in 2008 droeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moest ineens denken aan m'n shoe-game toentertijd. 10 Jaar geleden gewoon
.
[ afbeelding ]
Deze was baas. Omin propz voor gehad.
[ afbeelding ]
En deze ongeveer, alleen zonder strepen en nog een tikkie mooier qua vorm.
Die standaard die iedereen tegenwoordig heeft met 100 kleurenschema's zijn fucking saai, maar deze nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Mijn laatste Airmaxje die ik in 2008 droeg.
[ afbeelding ]
Dun think so..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Aaaah ik wil ook! Zal er zaterdag nog wat over zijn denk je?
Niet eens van Dunks?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hou ook al jaren niet meer van Nikes hoor, geef mij maar Lacoste/Fila enz.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:32 schreef Sinji het volgende:
Dunks zijn ok, mits swag. Ik ben die OG en Jordan manDie JordansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben jij van planquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:29 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, iemand enig idee waar ik die Rihanna-outfit kan halen??
Gruwelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Mijn laatste Airmaxje die ik in 2008 droeg.
[ afbeelding ]
Dat al helemaal nietquote:
Roleplaying. Jij Rihanna, Ik Kanyequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die Jordans
[..]
Wat ben jij van plan?
Ik had juist visual thoughts van jou als drag queenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Roleplaying. Jij Rihanna, Ik Kanye
I could even pull that offquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had juist visual thoughts van jou als drag queen
Tijd voor een OP revamp.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:43 schreef Sinji het volgende:
Dunk gevonden. 2005 release:VersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Een hele kunnen we niet aanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:50 schreef Phantomesse het volgende:
Hoooooooiiiiiii dit topic heeft 1 halve Maori nodig.
Whehe nee, de OP revamp eer is voor iemand anders.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Juminelle het volgende:
Gaat de Fernandes fotoshoot van de mannelijke FOK!ers nog door?
Oehhh. Ik pleit eigenlijk voor een Fernandesvrouwen privé shoot.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Juminelle het volgende:
Gaat de Fernandes fotoshoot van de mannelijke FOK!ers nog door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |