Drakenswag yo:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha echt? Ik had ook hetzelfde soort shirts in die periode, maar wel met swag alsnog. Met vlammen. Of eentje witte met een tijger. Of blauw met palmbomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin nu te twijfelen of ik misschien een gen mis om dat soort muziek hard te vindenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:56 schreef Posucice het volgende:
[..]
Godverdomme, dit is gewoon een hip-hop topic geworden![]()
Ga je niet in Nederland vinden denk ik. Er is trouwens zo'n gast uit Rotterdam die allerlei caps/snapbacks mee naar Nederland neemt vanuit de USA. Misschien doet hij iets op aanvraag ofzo. Ik zal die site zoeken voor je.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Whehe, ik kwam laatst een foto tegen van een vriend van me, hij had inderdaad in groep 8 zo een shirt.
Even iets heel anders, wie deze voor mij in Nederland kan vinden zal ik voor eeuwig aanbidden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het spijt me zeer. Het stond je heel mooiquote:
Gewoon doorzettenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik begin nu te twijfelen of ik misschien een gen mis om dat soort muziek hard te vinden.
Welke maat eigenlijk? Is een fitted neem ik aanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Whehe, ik kwam laatst een foto tegen van een vriend van me, hij had inderdaad in groep 8 zo een shirt.
Even iets heel anders, wie deze voor mij in Nederland kan vinden zal ik voor eeuwig aanbidden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7 3/8quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Welke maat eigenlijk? Is een fitted neem ik aan
Gewoon wekelijks de top 100 hiphop checken en er zit vast wel iets bij wat je dope vindt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik begin nu te twijfelen of ik misschien een gen mis om dat soort muziek hard te vinden.
Trey Songz op 2!? Watquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:03 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Gewoon wekelijks de top 100 hiphop checken en er zit vast wel iets bij wat je dope vindt.
Top 100 van de nieuwste tracks per dag eigenlijk en R&B hoort daar dus ook bijquote:
Dan nog zou Trey Songz niet eens in de top 100 thuishoren imoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:08 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Top 100 van de nieuwste tracks per dag eigenlijk en R&B hoort daar dus ook bij
Graag!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ga je niet in Nederland vinden denk ik. Er is trouwens zo'n gast uit Rotterdam die allerlei caps/snapbacks mee naar Nederland neemt vanuit de USA. Misschien doet hij iets op aanvraag ofzo. Ik zal die site zoeken voor je.
Thanksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Andere kleur
7 3/8
Houdt Ebay in de gaten. In NL zul je ze niet krijgen
Moest ineens denken aan m'n shoe-game toentertijdquote:
Die laatste, populair bij antilianenclickquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moest ineens denken aan m'n shoe-game toentertijd. 10 Jaar geleden gewoon
.
[ afbeelding ]
Deze was baas. Omin propz voor gehad.
[ afbeelding ]
En deze ongeveer, alleen zonder strepen en nog een tikkie mooier qua vorm.
Ik zit dus meer hier: http://www.datpiff.com/ Gratis nieuwste mixtapes uit USAquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:03 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Gewoon wekelijks de top 100 hiphop checken en er zit vast wel iets bij wat je dope vindt.
Mijne waren veel meer swagged out dan die, kan alleen geen pic vinden. Echt één van m'n mooiste ooitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die laatste, populair bij antilianenclick
Klopt, ze kunnen beter Hip-Hop en R&B gescheiden houden maar dat gebeurt heel weinig tegenwoordigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dan nog zou Trey Songz niet eens in de top 100 thuishoren imo
Aaaah ik wil ook! Zal er zaterdag nog wat over zijn denk jequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef Sinji het volgende:
Er is trouwens een Patta-sale in Amsterdam, geen idee of jullie die winkel kennen..
Anyway, morgen een tripje naar A'dam. Als je een aziaat ziet met een hoed, holla!
Mijn laatste Airmaxje die ik in 2008 droeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moest ineens denken aan m'n shoe-game toentertijd. 10 Jaar geleden gewoon
.
[ afbeelding ]
Deze was baas. Omin propz voor gehad.
[ afbeelding ]
En deze ongeveer, alleen zonder strepen en nog een tikkie mooier qua vorm.
Die standaard die iedereen tegenwoordig heeft met 100 kleurenschema's zijn fucking saai, maar deze nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Mijn laatste Airmaxje die ik in 2008 droeg.
[ afbeelding ]
Dun think so..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Aaaah ik wil ook! Zal er zaterdag nog wat over zijn denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |