SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Nu tijd om te gaan koken en vooral eten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Dat hele album is ook keihard.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:44 schreef Juminelle het volgende:
Ik zou 's nachts wel hard wegrennen voor die gast met die baard tho.
Mooi overhemd ook.quote:
What dey name is shawty?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:50 schreef Maisnon het volgende:
"This sets black culture back at least 150 years"
"For two black dudes decorating, that's the whitest fucking house I've ever seen"
Wanneer een neger allemaal witte dingen bezit betekent het dat hij rijk is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:50 schreef Maisnon het volgende:
"For two black dudes decorating, that's the whitest fucking house I've ever seen"
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Aan begin van middelbare school droeg ik van die manga-shirts![]()
Whehe, ik kwam laatst een foto tegen van een vriend van me, hij had inderdaad in groep 8 zo een shirt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hahaha echt? Ik had ook hetzelfde soort shirts in die periode, maar wel met swag alsnog. Met vlammen. Of eentje witte met een tijger. Of blauw met palmbomenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zou niet weten waar je ze kan vinden. Maar dope pettenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Whehe, ik kwam laatst een foto tegen van een vriend van me, hij had inderdaad in groep 8 zo een shirt.
Even iets heel anders, wie deze voor mij in Nederland kan vinden zal ik voor eeuwig aanbidden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme, dit is gewoon een hip-hop topic gewordenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:14 schreef krioro het volgende:
Goede pokoes hier. [ afbeelding ]
[..]
Dilla op de beat, alles.
Bestel ze uit Amerika dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Whehe, ik kwam laatst een foto tegen van een vriend van me, hij had inderdaad in groep 8 zo een shirt.
Even iets heel anders, wie deze voor mij in Nederland kan vinden zal ik voor eeuwig aanbidden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |