Hé hallo, ik draag Uggsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En opgescheept zitten met een vrouw met Uggs, Vespa en een liefde voor Lil' Wayne? No thanks.
Amstelveen.
Het gaat meer om het type vrouwen hier, allemaal exacte kopieën van elkaar, het lijkt wel of hier ergens een fabriek zit waar ze worden gekloond.quote:
Dit, ik kan gelijk een heel beeld van je vormen danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het gaat meer het type vrouwen hier, allemaal exacte kopieën van elkaar, het lijkt wel of hier ergens een fabriek zit waar ze worden gekloond.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit, ik kan gelijk een heel beeld van je vormen dan. Maar dat is mijn fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manpurse, so so Gquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:58 schreef Juminelle het volgende:
Of een combinatie van beide![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:58 schreef Sinji het volgende:
En alle Vietnamezen vouwen loempia'sMaar dat mag, want loempia'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Slaap goed!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:05 schreef Sinji het volgende:
^![]()
Ik ga mijn donzige nest in y'all. Ik zie jullie, Choco en Jumi
Greetings and salutations
Gucci pet, Gucci nektasje, bling in zijn oren, spiegelfoto EN gemaakt in de badkamer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:58 schreef Juminelle het volgende:
Of een combinatie van beide![]()
[ afbeelding ]
Goodnight!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:05 schreef Sinji het volgende:
^![]()
Ik ga mijn donzige nest in y'all. Ik zie jullie, Choco en Jumi
Greetings and salutations
liquid sworrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:29 schreef Juminelle het volgende:
Nu we toch allemaal bazentracks posten
Deze man weet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:44 schreef Posucice het volgende:
[..]
liquid sworrrrrrrrrrrrrrrrrrrrds

quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben op het moment helemaal into Dwele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |