Ik propte haar laatst in mijn jas, haar hoofdje bij mijn nek er uit stekende. Ik moest mijzelf in de supermarkt verdedigen met een stok.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik propte haar laatst in mijn jas, haar hoofdje bij mijn nek er uit stekende. Ik moest mijzelf in de supermarkt verdedigen met een stok.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik propte haar laatst in mijn jas, haar hoofdje bij mijn nek er uit stekende. Ik moest mijzelf in de supermarkt verdedigen met een stok.
Jij weetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Yes mam, deze baas en bazin.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:23 schreef Juminelle het volgende:
Een slimme manier om chicks te fixen inderdaad.
Ik wil dezeRuilen zodra je er eentje hebt? Dan voel ik me een stuk mannelijker wanneer ik mijn honden uit laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ruilen zodra je er eentje hebt? Dan voel ik me een stuk mannelijker wanneer ik mijn honden uit laat.
Creepy dit. Dit luisterde ik gewoon toen ik dit lasquote:
Gwen Stefaniquote:
Ojoo, hoe ken je dat nummer? Mad propsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:29 schreef Juminelle het volgende:
Nu we toch allemaal bazentracks posten
GZA is altijdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ojoo, hoe ken je dat nummer? Mad props
I raise with Mass Appeal
Nooit van gehoord. Gast heeft goeie flow tho! En hele toffe dubstep beatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:34 schreef Juminelle het volgende:
Oh en ik presenteer jullie mijn nieuwe liefde:
940 views![]()
Waarvan 939 van mij![]()
Ja klopt! Kromestarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Gast heeft goeie flow tho! En hele toffe dubstep beat
Waarom wonen hier niet meer vrouwen met jouw muzieksmaak?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
GZA is altijd![]()
Die track is ook tof trouwens. Guru
Of jij valt op de verkeerde chicks.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom wonen hier niet meer vrouwen met jouw muzieksmaak?
Dat wordt verhuizen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Ze bestaan hier simpelweg niet.
En opgescheept zitten met een vrouw met Uggs, Vespa en een liefde voor Lil' Wayne? No thanks.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of je standards verlagen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |