Ahumquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef Axia het volgende:
Zo...vandaag roti gegeten met kousenband/aardappel en pompoen. Zelfgemaakt natuurlijk
Ik begrijp je even niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
AhumWie vroeg wat? Ik niet in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Voor ons is het ook best lastig, wij houden van vlees! Mijn man is nu al aan het genieten van de vleesworst die hij morgen kan gaan halenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:37 schreef krioro het volgende:
Tsja, niet iedereen kan zo goed op de hoogte zijn van de Divali-gebruiken als ik hè.
Vegetarisch zou echt moeilijk voor me zijn, al was het maar voor een paar dagen.
Desalniettemin klinkt het goed Axia.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga jullie harten doen smelten.
En wel zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is die van jou?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
En wel zo.Ahhhhhh....ondanks dat ik geen hondenliefhebber ben, is het wel een schatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes mam, deze baas en bazin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
En wel zo.Wat een bazen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijne:![]()
En wel zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schattig!!!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Yes mam, deze baas en bazin.Aah, die kleineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Die is mooi!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat een bazen!![]()
Mijne:
[ afbeelding ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Baas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat een bazen!![]()
Mijne:
[ afbeelding ]
Die kleine is één zieke ladykiller.quote:
Ik ben ook geen hondenliefhebber, maar soms zijn ze wel leuk ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef Axia het volgende:
[..]
Ahhhhhh....ondanks dat ik geen hondenliefhebber ben, is het wel een schatje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die kleine is één zieke ladykiller.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben ook geen hondenliefhebber, maar soms zijn ze wel leuk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
That's it, ik wil een puppy![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*not mine
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:57 schreef Sinji het volgende:
Grootste kleine baas ooit:Nu wil ik nog een hondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*not mineWat een schatjes.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Games, muziek, fashion.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Veelzijdige SC dit. Drinken, eten, dieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |