Nee!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
True dat.
Word dat eigenlijk nog uitgezonden?
Die neger is Donald Glover!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En wie is dat dan? En wie is nou die dude uit de OP? Y'all random!
Lijkt op een mix tussen Humerto Tan en Walequote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die neger is Donald Glover!
Ik had spaghetti.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
The hell, ene deel vliegt voorbij deze loopt stroef. What do we need? Chicken? Orange soda?
Ik eet vandaag erwtensoep btw, sowieso met Hema rookworst. Misschien moeten de Fernandes-chicks een photoshoot fixen voor in de nieuw te fixen OP
.
SPOILER: ziet er niet heel aantrekkelijk uit :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goed idee voor de OP ja!Grote fles Fernandes bedoel je natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:56 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom de chicks hm? Van mij mogen de Fernandesheren wel een fotoshoot doen, met alleen een blikje Fernandes ervoor--->
.
full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt op een mix tussen Humerto Tan en Wale.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:30 schreef krioro het volgende:
Mijne ook niet bepaald, maar was het wel degelijkSPOILER: ziet er niet heel aantrekkelijk uit :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gevuld met aardappel en wortel
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou het niet zeggen hèquote:Grote fles Fernandes bedoel je natuurlijk.!
Whehe, goeiequote:.
Held!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:30 schreef krioro het volgende:
Grote fles Fernandes bedoel je natuurlijk.
Jep.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijne ook niet bepaald, maar was het wel degelijk. Gevuld met aardappel en wortel
.
SnertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Community kende ik niet, ziet er wel grappig uit.Eens gaan kieken.
full stops and exclamation marks
Wodka mixt met alles prima.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef Sinji het volgende:
Iemand hier tips met wat voor sterke drank je het beste Fernandes mee kan mixen?
De man van de schoenen has arrived.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef Sinji het volgende:
Iemand hier tips met wat voor sterke drank je het beste Fernandes mee kan mixen?
Hoe weet ge daquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
De man van de schoenen has arrived.
ff testenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wodka mixt met alles prima.
Oei, wat nu?quote:
Wanneer post jij dan iets krullebol?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik lurk in het topic in LIF over wat je nu aan hebt enzulks.
Ik heb oooooooit wel eens iets gepost daar. Maar ik post tegenwoordig helemaal niet zoveel meer op FOK!. Misschien ooit nog wel eens een foto.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wanneer post jij dan iets krullebol?
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Jij bent keihard, serieus
.
Als m'n Bentley in Forza 4.
[ afbeelding ]
Klaar je 'm 1-mans ja?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]Bazenauto wel.
Hier gaat m'n dieet
Chick, deel die shit!quote:
Die bucket wel, voor zover ik 'm op krijg. De restjes doneer ik aan julliequote:
Gat in de markt: Fernandes Wodka ijslollys.quote:
Is voor m'n hondquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Trouwens, als niemand die wrap ernaast claimt wil ik die wel.
Laatmaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die bucket wel, voor zover ik 'm op krijg. De restjes doneer ik aan jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Laatma
Cookie doughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Was Ryan Renolds!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En wie is dat dan? En wie is nou die dude uit de OP? Y'all random!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:30 schreef krioro het volgende:
Grote fles Fernandes bedoel je natuurlijk.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I got a large house, a dog house in my backyard
And even my dog house got a backyard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |