Hé hallo, ik draag Uggsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En opgescheept zitten met een vrouw met Uggs, Vespa en een liefde voor Lil' Wayne? No thanks.
Amstelveen.
Het gaat meer om het type vrouwen hier, allemaal exacte kopieën van elkaar, het lijkt wel of hier ergens een fabriek zit waar ze worden gekloond.quote:
Dit, ik kan gelijk een heel beeld van je vormen danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het gaat meer het type vrouwen hier, allemaal exacte kopieën van elkaar, het lijkt wel of hier ergens een fabriek zit waar ze worden gekloond.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit, ik kan gelijk een heel beeld van je vormen dan. Maar dat is mijn fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manpurse, so so Gquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:58 schreef Juminelle het volgende:
Of een combinatie van beide![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:58 schreef Sinji het volgende:
En alle Vietnamezen vouwen loempia'sMaar dat mag, want loempia'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Slaap goed!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:05 schreef Sinji het volgende:
^![]()
Ik ga mijn donzige nest in y'all. Ik zie jullie, Choco en Jumi
Greetings and salutations
Gucci pet, Gucci nektasje, bling in zijn oren, spiegelfoto EN gemaakt in de badkamer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:58 schreef Juminelle het volgende:
Of een combinatie van beide![]()
[ afbeelding ]
Goodnight!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:05 schreef Sinji het volgende:
^![]()
Ik ga mijn donzige nest in y'all. Ik zie jullie, Choco en Jumi
Greetings and salutations
liquid sworrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:29 schreef Juminelle het volgende:
Nu we toch allemaal bazentracks posten
Deze man weet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:44 schreef Posucice het volgende:
[..]
liquid sworrrrrrrrrrrrrrrrrrrrds

quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben op het moment helemaal into Dwele
Wat is er mis met hem? De rest van Young Money is wel homo ja. Baby (Birdman) en Brisco enz. daarentegenquote:
Zijn flow, zijn lyrics en last but most definitely not least zijn stemgeluid. Het hele pakketje is bagger naar mijn mening.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is er mis met hem? De rest van Young Money is wel homo ja. Baby (Birdman) en Brisco enz. daarentegen.
Ik snap mensen die haten op Lil Wayne serieus niet, why the hell would you. Die man heeft minstens 1000 nummers, alsof die allemaal bagger/rock/whatever zijn.
Burgeroorlog beginnen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:08 schreef krioro het volgende:
Liefhebbers van twee verschillende soorten hip hop, what are you gonna do? [ afbeelding ]
Hij spit de ziekste punchlines en metaphores, voor mij zijn dat soort lyrics de shit. Intellectuele bullshit haal ik niet uit muziekquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zijn flow, zijn lyrics en last but most definitely not least zijn stemgeluid. Het hele pakketje is bagger naar mijn mening.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:19 schreef Sinji het volgende:
Co-sign
Juminelle in outfit van Rihanna
Muziek hoeft voor mij niet per se maatschappijkritisch te zijn, maar zijn teksten doen het gewoon echt niet voor mij. En zijn beats kunnen dan wel hard zijn, maar daar heeft hij een producer voor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij spit de ziekste punchlines en metaphores, voor mij zijn dat soort lyrics de shit. Intellectuele bullshit haal ik niet uit muziek. Ik wil harde beats en teksten, entertainment, hij brengt dat
. Flow is ook gewoon getalenteerd, muzikaal gezien klopt alles en blabla. Stemgeluid is kenmerkend, is z'n eigen stem + fuckery door tappen & smoken.
WUT?!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:25 schreef Sinji het volgende:
^Classic.
Mos Def heet tegenwoordig Yasiin
Whehe, dat hoor ik nu voor het eerst. Yasiin Bey ja, zie ik nu op facebook en twitter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:25 schreef Sinji het volgende:
^Classic.
Mos Def heet tegenwoordig Yasiin
Ik vind dat juist vers, niet omdat 'ie het zo goed kan (quote:
Givin' up his slave name enzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:30 schreef Sinji het volgende:
http://www.rollingstone.c(...)ame-mos-def-20110907
Hij pretendeert een "multi-getalenteerde" artiest te zijn door een rock album te maken terwijl hij er geen ruk van snapt. Ik heb er niks op tegen dat hij gitaar wilt spelen in zijn nummers maar werk aan je skills vóór je die shit in je clips dropt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind dat juist vers, niet omdat 'ie het zo goed kan (), maar juist omdat 'ie er schijt aan heeft.
Hij doet het puur om te posenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die gelovig zijn hier eigenlijk? Ik ben iig atheïst in hart en nieren.
[..]
Ik vind dat juist vers, niet omdat 'ie het zo goed kan (), maar juist omdat 'ie er schijt aan heeft. Heb 'm wel eens proberen te zien skaten in sommige filmpjes, zegt 'ie ook van dat 'ie het doet omdat hij er zin in heeft. Mensen willen nog betalen om het te zien ook.
Sowieso zijn Lil Wayne en Birdman bazen omdat ze ook kankersteenrijk zijn.
Als ik $100.000 voor een avondvullende show kreeg om wat met een gitaar te jengelen terwijl backstage m'n hele click voor pampus ligt door alle wiet & drank in de tourbus om daarna door te gaan naar de after party in de club waar ze wél echte rap en clubtracks enz. draaien zou ik het wel wetenquote:
Tuurlijk, maar wat heeft dat te maken met de artistieke waarde van Weezy?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik $100.000 voor een avondvullende show kreeg om wat met een gitaar te jengelen terwijl backstage m'n hele click voor pampus ligt door alle wiet & drank in de tourbus om daarna door te gaan naar de after party in de club waar ze wél echte rap en clubtracks enz. draaien zou ik het wel weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |