Veel geluisterd diequote:
quote:
Artistieke waarde? Ik zie/zag 't gewoon als proberen een nieuwe markt aan te boren/empire uitbreiden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat heeft dat te maken met de artistieke waarde van Weezy?
Geloof, mwoah, ik doe iig niet aan religie. Luister wel naar redelijk wat moslim-MCs.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die gelovig zijn hier eigenlijk? Ik ben iig atheïst in hart en nieren.

True.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:40 schreef Maisnon het volgende:
Maar dat youtube linkjes spammen kan nog wel pagina's doorgaansnel put a cork in it
Ik wist het van geen van allen. Ook niet dat Loon nog leefde verder, ken ik alleen van dat Diddy nummer I Need A Girl.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Busta Rhymes, Snoop Dogg en Loon schijnen ook moslim MC's te zijn. Wist het alleen van die laatste. Wauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
I need a girl pt. 2 was veel beterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:49 schreef krioro het volgende:
Ik wist het van geen van allen. Ook niet dat Loon nog leefde verder, ken ik alleen van dat Diddy nummer I Need A Girl.
quote:winti
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:51 schreef Juminelle het volgende:
Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Tjendol. Is eigenlijk gewoon hetzelfde als dawet (als je dat kentquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:55 schreef krioro het volgende:
! Nation Of Islam was toch meer Black Supremacy? Of misschien bepaalde takken.
En oh ja dWc, die met Toni ken ik ook, en pt. 2 was toffer idd.
[..]
Wat is het?
Het leek op melk met groene jelly beansquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tjendol. Is eigenlijk gewoon hetzelfde als dawet (als je dat kent).
Ah, ja daar heb ik van gehoord maar heb het zelf nog nooit gehad. Dawet welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tjendol. Is eigenlijk gewoon hetzelfde als dawet (als je dat kent).
Kokosquote:
Kokosthee? Waarom ken ik dat nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moest gister denken aan kokosthee dat ik wel 's dronk vroeger, volgens mij van Xenos dacht ik. Héérlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |