SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Kreeg een pm van hemquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, hoe weten mensen nou wanneer iemand een ban heeft? Las net dat firefly alweer een ban heeft van anderen, maar waar lezen zij dat dan?
Oh nouja moet zeggen dat ik niet echt moeite met hem had.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ach, wat jammer nou van die ban
not
Okay, over tot de orde van de dag dan maar
Kloon?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:15 schreef Crutch het volgende:
Vanwaar die kloon als we toch al weten wie je bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, duidelijk. Ben ik ook weer op de hoogte.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, dat gaat om haar ouders. Zodat ze haar berichten niet meer lezen.
Wie is een kloon?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:15 schreef Crutch het volgende:
Vanwaar die kloon als we toch al weten wie je bent?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:19 schreef Sinji het volgende:
Hey, magnetron. Je komt over als een prima kerel. Maar kleine tip, interpreteer sommige posts niet zo zwaar. Zoals in het vorige deel te zien was leek het alsof je gepikeerd was. Nergens voor nodig![]()
PIES!Lang verhaal over veilig achter de computer de bink uithangen en zo, ik laat 't maar daarbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een kloon is als je een 2e account aanmaakt en doet alsof het een ander is. Zoietsquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wie is een kloon?
Ik ben in de war....
Je gaat even koken en alles is pfffft
Volgens mij zijn dwangneuroses en tic's erg vergelijkbaar
Tic's in de psychologie hoeven namelijk helemaal geen 'kleine' dingen te zijn of dingen die je vrijwillig doet
Het verschil zit hem geloof ik alleen maar in dat een dwangneurose meer een handeling is (iets checken, anders neer zetten) en een tic is een beweging (dus vingers knippen, met je hoofd schudden) of iets roepen vanuit het niets
tic's zijn dus iets ongecontroleerder (komen als het ware opzetten) en dwangneuroses voel je aankomen (aargh moet die la dicht doen anders voel ik me zo aaargh)
Je kunt allebei op verschillende niveau's hebben zeg maar
Iedereen heeft wel een dingetje (sleutels checken etc) maar het word pas een probleem als het je belemmert in dingen doen (dus boodschappen doen duurt 4 uur omdat je 99 keer terug moet want dat moet nou eenmaal etc)
Heb je het over mij? Want anders kun je mijn fobo checkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lang verhaal over veilig achter de computer de bink uithangen en zo, ik laat 't maar daarbij
Het ergste is dat ze het nog niet eens deed ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je iemand commandeert om je beterschap te wensen dan zou ik niet veel waarde hechten als ze het doen![]()
Maar beterschap jonguh
Nee hoor, meer over fly en flupkequote:Op maandag 24 oktober 2011 18:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je het over mij? Want anders kun je mijn fobo checken
Ja weet ik, maar ik wist niet wie de kloon wasquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een kloon is als je een 2e account aanmaakt en doet alsof het een ander is. Zoiets
Dacht ik ook, maar ben heulemaal terug gaan lezen enzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik wist niet wie de kloon was
Dacht dat die gebande dude hier was als kloon of zo
Dat dacht ik eerst ook. Maar eerst dacht ik dat flupke en fly dezelfde waren vanwege hun sterk gelijkende gedragquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik wist niet wie de kloon was
Dacht dat die gebande dude hier was als kloon of zo
Zijn ze niet hoor, tenminste aan PM's te zien die ik gehad heb van beide.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Maar eerst dacht ik dat flupke en fly dezelfde waren vanwege hun sterk gelijkende gedrag
Denk je dan niet te ver?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
Ik ben nu bezig mezelf te analyseren.
Aangezien ik weer dipjes heb.
Het vergelijken ten opzichte van vroeger.
En waarom ik op bepaalde momenten een dip krijg.
Ik moet er gewoon over nadenken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Denk je dan niet te ver?
Ik weet wel hoe ik me voel en wat ik denk dat ik nog moet doen of moet laten, zonder er een hele analyse aan vooraf te laten gaan.
Nee ik ben niet ontmaagd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:36 schreef Crutch het volgende:
Ben je geen maagd meer heloef?
Wat heb ik nu weer gemist?
Nee gelukkig heb ik dat achterwege kunnen laten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, je maakt er geen issue meer van.
Ja dat heb ik dus ook, seks is helemaal niet meer mijn eerste doel nu.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee gelukkig heb ik dat achterwege kunnen laten.
Ik heb wat dat betreft geen haast meer wat kree hier boven beschrijft.
De seks zelf kan me eigenlijk gestolen worden.
Kijk mijn realiteitszin zegt: een vriendin leuk als je hem hebt maar geen ramp als je hem niet hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, seks is helemaal niet meer mijn eerste doel nu.
(leuk als het ervan komt hoor, maar plek 2 op het moment voor mij)
Ik begrijp hoe je je voelt, nouja je hebt je leeftijd nog mee in tegenstelling tot mij
Ik mis dat ook echt enormquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:38 schreef kree het volgende:
Ken het gevoel wel, een arm om je heen, iemand die je steunt en met je meedenkt.
Ik mis dat ook wel eigenlijk
Dat herken ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik ben gewoon bang voor winkels denk ik
Waarom ben ik nou weer vreemd?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan doe je 't online ofzo? Je moeder je kleding nog laten kopen op je 18e is heel erg vreemd.
Dat herken ik; als ik iets heb wat lekker zit en er redelijk uitziet zou ik het liefste 5 stuks kopen zodat ik de hele week dezelfde kleren aan kanquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een droevig eenkennig persoon. Ik wil er helemaal niet anders uitzien dan ik al jaren doe. Ik koop ook elk jaar nieuwe schoenen van een model dat zoveel mogelijk op het vorige lijkt. Dat zou ik waarschijnlijk ook doen als ik zelf kleding zou kopen, gewoon zoveel mogelijk van hetzelfde kopen. Ik heb daar ook niet zoveel controle over, ik kan er gewoon slecht tegen om mezelf ineens met iets anders aan te zien.
Opnieuw:quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb persoonlijk grote moeite met mensen die nooit iets veranderen en ik ben niet de enige.
Ja maar ik ga op gevoel af dan toch in de eerste plaats.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk mijn realiteitszin zegt: een vriendin leuk als je hem hebt maar geen ramp als je hem niet hebt.
Mijn gevoel zegt: ik ben eenzaam ik wil een vriendin
Heerlijk hoe emoties en rationaliteit totaal niet samen werken.
In zou nooit al te impulsief zijn en puur kiezen voor gevoel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar ik ga op gevoel af dan toch in de eerste plaats.
Realiteit is iets wat je ziet doordat andere blijkbaar wel iemand kunnen vinden.
Zelfvertrouwen heb ik nu enigszins.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Sinji het volgende:
Het schort jullie aan een enkel ding denk ik. Zelfvertrouwen. Zoveel materie aanwezig die je daarbij kan helpen. Aanrader is een boek genaamd: Denk je sterk van Fred Sterk. (Heb een keer hoorcollege van hem gehad, slimme kerel)
Wat hij zegtquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heb ik nu enigszins.
Maar inderdaad nog niet voldoende om daadwerkelijk aan een meisje te laten zien dat ik haar leuk vind.
Bij mij komt het voort uit een soort van panische angst voor afwijzing.quote:
Ik ben pas 21quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent nog weer ouder ook nog. Ga eens snel je eigen kleding uitkiezen jij.
Hee!quote:
Op zich moet je natuurllijk zelf weten of je op iemand reageert maar waarom dat vreemd was was in dat topic al tig keer uitgelegdquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent nog weer ouder ook nog. Ga eens snel je eigen kleding uitkiezen jij.
Je moet dingen echt zelf gaan doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben pas 21Sowieso wil ik dat helemaal niet; ik haat winkels en ik haat kleren kopen
Zat ik ook al eens over te denken, kleding via internet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet dingen echt zelf gaan doen.
Desnoods via internet, hoef je niet eens naar een winkel.
Mja, ik regel zelf verder alles wel zelf; sterker nog, ik doe de belastingaangifte van mijn ouders. Kleding kopen is gewoon absoluut niet mijn ding. Allereerst omdat ik kledingwinkels verschrikkelijk vind, ten tweede omdat ik de meeste kleding verschrikkelijk vind.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar ik ben nog steeds bang te worden afgewezen. Ook al is dat ondertussen al een aantal keer gebeurd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij komt het voort uit een soort van panische angst voor afwijzing.
De enige manier om er van af te komen is door daadwerkelijk afgewezen te worden.
70% van wat ik koop komt van internetquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen en ik heb niet echt een uitleg gezien, op jouw zweverige verhaal over zelfontdekking na danquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Op zich moet je natuurllijk zelf weten of je op iemand reageert maar waarom dat vreemd was was in dat topic al tig keer uitgelegd
Het is dus een vraag waarmee hij alleen bevestigd wil dat hij vreemd is of de aandacht van de uitleg wil
Hier op in gaan bevestigd zijn gedraag en geeft hem reden om het zelfde gedrag te blijven vertonen
Dit ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen en ik heb niet echt een uitleg gezien, op jouw zweverige verhaal over zelfontdekking na dan![]()
Je bent niet goed in het doorzien van mijn motieven, ik wil eigenlijk juist horen dat het normaal (niet vreemd) en prima is.
Ik had er ook een hekel aan, nu totaal niet meer. Eigenlijk ook sinds ik zelf mijn kleding koop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben pas 21Sowieso wil ik dat helemaal niet; ik haat winkels en ik haat kleren kopen
[..]
Hee!
Ik heb nooit gezegd dat het (puur) om identiteit gaat maar om zelfstandigheidquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik zie gewoon niet zo in wat kleding zou toevoegen aan mijn identiteit, maar als ik hier aangeef dat kleding me niet zo boeit en ik er gewoon hetzelfde uit wil blijven zien, wordt dat niet geaccepteerd als normaal, maar meteen als uiterste van onzelfstandigheid bestempeld, terwijl ik de meeste dingen gewoon zelf doe.
Daar heb ik eigenlijk haast nooit last van. En zo wel, dan zeg ik dat ik gewoon even rondkijk. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
Zat ik ook al eens over te denken, kleding via internet.
Ik heb de schurft aan die winkels waar er gelijk zo'n verkoper op je afkomt om je dure shit aan te smeren
Sowieso haat ik winkelen
Ik heb daar ook een hekel aan maar zelf moet ik 't ook doen bij klanten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
Zat ik ook al eens over te denken, kleding via internet.
Ik heb de schurft aan die winkels waar er gelijk zo'n verkoper op je afkomt om je dure shit aan te smeren
Sowieso haat ik winkelen
Misschien zie je dat niet omdat je geen eigen smaak ontwikkeld hebt en dus vrijwel nooit je eigen kleren koopt. Of je het wil of niet, je draagt toch een bepaald beeld uit met je kleding. Ook als je moeder die uitzoekt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik zie gewoon niet zo in wat kleding zou toevoegen aan mijn identiteit, maar als ik hier aangeef dat kleding me niet zo boeit en ik er gewoon hetzelfde uit wil blijven zien, wordt dat niet geaccepteerd als normaal, maar meteen als uiterste van onzelfstandigheid bestempeld, terwijl ik de meeste dingen gewoon zelf doe.
Naakt rondlopen is ook zoiets....quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
|Ik heb ook een hekel aan kleding kopen. Vind het meer een verplichting en zonde van m'n geld ergens
Kleding hebben vind ik niet erg trouwens ahemquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naakt rondlopen is ook zoiets....
Omdat je het een verplichting noemt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kleding hebben vind ik niet erg trouwens ahem
Ik bedoelde het meer als verplichting omdat ik anders geen nieuwe kleding binnen krijg en mn oude kleding op gegeven moment toch ECHT aan vervanging toe isquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je het een verplichting noemt.
Ik ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Sinji het volgende:
Houdt niemand hier van de schoonheid van kleding?![]()
Ik vind een goed geklede meid zeer belangrijk eigenlijk..
Jawel, ik. Ik vind het een zware afknapper dat er vrouwen zijn die niets aan kleding (sowieso uiterlijk) doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Sinji het volgende:
Huh? Wat voor kledingstijl val jij dan op? Ik bedoel; je viel op Gerrie, die ziet er zeker niet bijzonder uit qua kledingstijl, eerder hoe ieder meisje eruit ziet in Nederland. Standaard.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook.
Daarom valt 75% van de Nederlandse meisjes al eigenlijk af.
Tuurlijk, vieze kleding vind ik niksquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Sinji het volgende:
Whehequote:Op maandag 24 oktober 2011 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tuurlijk, vieze kleding vind ik niks
Vroeger niet dus, maar toen was ik wat zwaarder en vond ik toch niks me goed staan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Sinji het volgende:
Ik koop wel eens online, maar nooit kledingquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:21 schreef kedge het volgende:
Ik ga 10x liever winkelen in de stad voor kleding, dan op het internet met het gezeik van kwaliteit en kleding wat niet past en geretourneerd moet worden.
Aan het einde net zoveel tijd en moeite.
Er is geen specifieke kledingstijl maar eerder dingen die ze niet moet hebben als het ware.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Huh? Wat voor kledingstijl val jij dan op? Ik bedoel; je viel op Gerrie, die ziet er zeker niet bijzonder uit qua kledingstijl, eerder hoe ieder meisje eruit ziet in Nederland. Standaard.
Of je windowshopt voor je beeldvorming en besteld het goedkoopst via internetquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:21 schreef kedge het volgende:
Ik ga 10x liever winkelen in de stad voor kleding, dan op het internet met het gezeik van kwaliteit en kleding wat niet past en geretourneerd moet worden.
Of schoenen kopen online en gokken of de maat goed is![]()
Aan het einde net zoveel tijd en moeite.
Moet je gewoon doorheen kijken, heel Nederland vrouwelijk volk loopt d'r helaas mee (vooral uggs en adidas). Mijn zusje van veertien ook. Gelukkig heb ik haar van de glinsterende Nickelson jas met bontkraag kunnen weerhouden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is geen specifieke kledingstijl maar eerder dingen die ze niet moet hebben als het ware.
Uggs
Adidas trainingspak
Bontkraagjesja (Nickelson)
Bewijst alleen maar dat je totaal geen smaak hebt.
Das wel heel veel gedoe om bijna niks zegquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Of je windowshopt voor je beeldvorming en besteld het goedkoopst via internet
Ik neem meiden mee, das wel leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das wel heel veel gedoe om bijna niks zeg
Heel goed. Ik ben trots op je.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Moet je gewoon doorheen kijken, heel Nederland vrouwelijk volk loopt d'r helaas mee (vooral uggs en adidas). Mijn zusje van veertien ook. Gelukkig heb ik haar van de glinsterende Nickelson jas met bontkraag kunnen weerhouden.![]()
Je neemt ze mee uit die winkels?quote:
Nee, ik vraag meiden 'kledingadvies' en vraag ze mee naar de stad. Stiekum een date, maar dat weten ze niet muahahahaquote:
Kijk, das wel een slimmequote:Op maandag 24 oktober 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, ik vraag meiden 'kledingadvies' en vraag ze mee naar de stad. Stiekum een date, maar dat weten ze niet muahahaha
Zal je verbazen hoe losjes meisjes kunnen worden als ze winkelen. En voor mij is het gratis advies, niet duur en gezelligquote:
Ik ben wel eens meegenomen om te winkelen door een meisje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, ik vraag meiden 'kledingadvies' en vraag ze mee naar de stad. Stiekum een date, maar dat weten ze niet muahahaha
Echt wtf?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Wie had het laatst over een match op Paiq die alleen oneliners beantwoord?Als je geen gesprek kan voeren waarom zit je dan daar? Niet dat ik daar goed in ben. Overigens heeft ze mij direct na het zien van mijn foto geblokkeerd. Lekker boeiend
Althans dat denk ik. Ik maak een opmerking over haar antwoorden maar geen reactie. WTFquote:
Serieus, ga van dat Paiq wegquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Wie had het laatst over een match op Paiq die alleen oneliners beantwoord?Als je geen gesprek kan voeren waarom zit je dan daar? Niet dat ik daar goed in ben. Overigens heeft ze mij direct na het zien van mijn foto geblokkeerd. Lekker boeiend
En dan? Helemaal geen kans op contact met vrouwenquote:
Tip van de dag, echt waar.quote:
dat doe je zelf hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan? Helemaal geen kans op contact met vrouwen
Geen interesse meer? Druk met een ander?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Althans dat denk ik. Ik maak een opmerking over haar antwoorden maar geen reactie. WTF![]()
Ik heb er zelf ook moeite mee maar dit
En dan? Dan opeens vind ik wel vrouwen.quote:
Ja ik zou toch proberen het in andere circuits te zoeken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan? Dan opeens vind ik wel vrouwen.
Je ontmoet vrouwen niet enkel via Paiqquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb jij voor hobbies eigenlijk Tijn, die niet plaatsvinden in je woonkamer?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wel, hij vroeg me om feedback per DM. Was wel een beetje nodig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:37 schreef mrk.n het volgende:
Paiq, volgens mij had niemand die conversaties van mlig gelezen met vrouwen van paiq. Ik heb me doodgelachen.
Heb je alles al gelezen? Ik een paar. Over de hele dag kijken naar de regen en door het midden van dicht tegen elkaar staande paaltjes fietsen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wel, hij vroeg me om feedback per DM. Was wel een beetje nodig.
Ik vond het wel leuke gesprekken. Op msn vind ik echt leuk om dat soort gesprekken met hem te voeren eigenlijk. Bovendien denk ik dat vrouwen die die gesprekken niet kunnen waarderen of begrijpen ook niet echt bij hem passen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wel, hij vroeg me om feedback per DM. Was wel een beetje nodig.
En ik vraag hoe ik dan met contact kom met vrouwen krijg ik zo'n antwoordquote:
Dat is waar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen interesse meer? Druk met een ander?
Ik vind het niet heel raar klinken, maar ik ken Paiq verder niet.
Dat is misschien wel waar. Maar ik zit eigenlijk alleen hier en verder bijna nergens op Fok!quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zou toch proberen het in andere circuits te zoeken.
Want zelfs aan FOK! ga je eerder een relatie overhouden dan aan dat Paiq.
En daarom zit hij in dit topic.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Heb je alles al gelezen? Ik een paar. Over de hele dag kijken naar de regen en door het midden van dicht tegen elkaar staande paaltjes fietsen.![]()
Doe dat eens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar. Maar ik zit eigenlijk alleen hier en verder bijna nergens op Fok!
Maar via die weg maak ik wel meer kans.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je ontmoet vrouwen niet enkel via Paiq
Muziek, concerten enzo. Daar kom ik regelmatig mensen tegen maar ik durf geen contact te leggenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb jij voor hobbies eigenlijk Tijn, die niet plaatsvinden in je woonkamer?
Dan zou ik daar ook proberen contact te leggen en niet al je hoop vestigen op Paiq.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
Muziek, concerten enzo. Daar kom ik regelmatig mensen tegen maar ik durf geen contact te leggen
Sorry tijn, bedoelde het niet lullig. Bedoelde meer dat je er zelf voor kiest om enkel Paiq als een optie te zien. Er zijn ontzettend veel kanalenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik vraag hoe ik dan met contact kom met vrouwen krijg ik zo'n antwoord
[..]
Dat is waar.Maar van die foto ach dat blijft. Daar kan ik niet meer mee zitten.
[..]
Dat is misschien wel waar. Maar ik zit eigenlijk alleen hier en verder bijna nergens op Fok!
Ik was voor zo'n 30 minuten z'n dating-coach op MSN en ik werd er knettergek van. Het is niet te doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:43 schreef formerjellybean het volgende:
ja aan een kant je kan een boel zeggen maar MLIG probeert het tenminste wel, ok hij is wat anders dan anderen maar hij probeert het wel.
Nja, veel kleding zit niet lekker en/of vind ik niet staan en/of vind ik veel te duur. Maar dat ik een hekel heb aan winkelen is de voornaamste reden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had er ook een hekel aan, nu totaal niet meer. Eigenlijk ook sinds ik zelf mijn kleding koop.
Vind je kleding je nooit leuk staan of iets dat je een hekel hebt aan kopen?
Nja, moeten is een groot woord, ik heb vorig jaar nog zelf schoenen gekocht omdat mijn oude stuk gingen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:07 schreef mrk.n het volgende:
''Pas'' 21? Je bent al 21 (ik vind dat een beetje oud) en je moeder moet je kleding nog kopen, dat vind ik al helemaal erg.
Hoe bedoel je dat precies? Het is niet zo dat ik nooit buiten kom ofzo hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:41 schreef formerjellybean het volgende:
Benzin je isoleert je wel heel veel leer eens ook buiten te richten en niet steeds het internet. Je moet echt een beetje oppassen dat je niet in een isolement komt
Dan vergis jij je flink in MLIG.... die heeft mij op de meet echt verbaast hoe sociaal hij kan zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar aan een kant vervelend dat je het niet durft , maar kijk eens naar MLIG die is ook bang heeft ook niet de meest sociale skills maar hij probeert het wel.
Dat was ik dus. Vraag me af of het dezelfde isquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, maar boodschappen haal ik omdat ik anders geen vreten heb. Kleding haal ik pas als ik niks te dragen heb, en kleding gaat toch wel wat langer mee dan de inhoud van m'n koelkastquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
Een hekel aan winkelen is echt een flutreden. Ik heb er ook een hekel aan om boodschappen te doen, maar het zal maar moeten.
Ik denk dat dat even wat gaat duren , als die angst er zo ingebakken is gaat dat er niet gauw uit , maar dat die juist naar meets gaat laat toch wel zien dat die niet door zijn angsten laat leiden en dus is er wel vooruitgang voor hem.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik was voor zo'n 30 minuten z'n dating-coach op MSN en ik werd er knettergek van. Het is niet te doen.
''Zeg dit maar.''
''Kan ik ook dit zeggen, of dit, of dat. Nee wacht dit is beter, dat kan ik toch wel zeggen?''
''Nee, zeg DIT.''
''Ja maar dit is toch ook goed, of dit, of dat, of allebei"
Dat hij naar meets gaat is wel heel goed. Hij heeft er dus succes mee gehad, maar die panische trekjes moeten echt weg.
Eens, wilde ik ook net zeggen. Met kleding kan je gemakkelijk meer dan een jaar doen, met eten niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar boodschappen haal ik omdat ik anders geen vreten heb. Kleding haal ik pas als ik niks te dragen heb, en kleding gaat toch wel wat langer mee dan de inhoud van m'n koelkast
Maar jij bent zelf apart.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuke gesprekken. Op msn vind ik echt leuk om dat soort gesprekken met hem te voeren eigenlijk. Bovendien denk ik dat vrouwen die die gesprekken niet kunnen waarderen of begrijpen ook niet echt bij hem passen.
Dan kan je het toch juist wel opbrengen om zelf de kleding te kopen? Als het niet eens regelmatig hoeft te gebeuren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Eens, wilde ik ook net zeggen. Met kleding kan je gemakkelijk meer dan een jaar doen, met eten niet.
Klopt, je kunt echt leuk met hem praten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan vergis jij je flink in MLIG.... die heeft mij op de meet echt verbaast hoe sociaal hij kan zijn.
Sommige dingen wel (zoals naar de meet gaan), andere dingen niet (zoals naar zijn studie gaan of stopzetten).quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar aan een kant vervelend dat je het niet durft , maar kijk eens naar MLIG die is ook bang heeft ook niet de meest sociale skills maar hij probeert het wel.
Het is zo belangrijk dat je mensen hebt die je kunnen kalmeren/opbeuren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, je kunt echt leuk met hem praten.
En hij heeft me gisteren goed geholpen toen ik even helemaal in de stress zat, daar ben ik hem wel dankbaar voor
Met kleding doe ik eigenlijk niet makkelijk meer dan een jaar. Dan is het helemaal afgedragen door slijtage of vaak wassen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Eens, wilde ik ook net zeggen. Met kleding kan je gemakkelijk meer dan een jaar doen, met eten niet.
Jij bent leuk en sociaal, etcquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe dat eens.
Ik kreeg gisteren zo maar een reactie in mijn Fobo van een leuk meisje van 17.
Moet jou ook lukken.
En dat lukt mij dus al jaren niet. Mijn hele leven eigenlijk al.quote:Op
WTF ben ik?
maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou ik daar ook proberen contact te leggen en niet al je hoop vestigen op Paiq.
Dat is niet echt een keuze. Ik probeer paiq vooral als iets leuks te zien en daar moet het ook bij blijven eigenlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sorry tijn, bedoelde het niet lullig. Bedoelde meer dat je er zelf voor kiest om enkel Paiq als een optie te zien. Er zijn ontzettend veel kanalen
Hoe heette ze?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat was ik dus. Vraag me af of het dezelfde is
Nja, ik draag daarom veel kleren die al een paar jaar oud zijn. Maar af en toe koopt mijn moeder weer iets en dan voeg ik dat weer toe voor de komende paar jaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan kan je het toch juist wel opbrengen om zelf de kleding te kopen? Als het niet eens regelmatig hoeft te gebeuren.
Klopt ja, schoenen kun je meestal toch niet meer dan anderhalf jaar mee doen en zijn als snelst versleten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik haal af en toe wel kleding, maar dan meer met 't idee dat ik 't niet langer kan uitstellen. Meestal met schoenen of zo. t shirts en zo heb ik altijd wel zat
Weer een latertje geworden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, je kunt echt leuk met hem praten.
En hij heeft me gisteren goed geholpen toen ik even helemaal in de stress zat, daar ben ik hem wel dankbaar voor
Waarom ben ik leuk en jij niet?quote:
Kleren die een paar jaar oud zijn. Bah.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik draag daarom veel kleren die al een paar jaar oud zijn. Maar af en toe koopt mijn moeder weer iets en dan voeg ik dat weer toe voor de komende paar jaar![]()
Ik haat kleding kopen meer dan de tandarts en een spijkerbed samen.
[..]
Klopt ja, schoenen kun je meestal toch niet meer dan anderhalf jaar mee doen en zijn als snelst versleten.
Dat snap ik niet zo goed. Een date is toch veel enger met iemand van paiq? Lijkt mij dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
En dat lukt mij dus al jaren niet. Mijn hele leven eigenlijk al.
Op een paar dingen na is alles niet ouder dan 1 of 2 jaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kleren die een paar jaar oud zijn. Bah.
Ben ik het mee eens, als die er niet zijn dan werkt alle ellende als een zwart gat waar je steeds verder inzuigt; Die mensen trekken je daar weer uit. Helaas zijn die mensen heel erg zeldzaam.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is zo belangrijk dat je mensen hebt die je kunnen kalmeren/opbeuren.
Ik ben 21. Dat wist je toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef formerjellybean het volgende:
Benzin raar vraagje maar hoe oud ben je ??? Ik vind het nogal vreemd dat je nog steeds je moeder kleding aan het kopen is voor je
Maar waarom dan? Kan je specifiek aangeven wat er zo erg aan is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef benzin het volgende:
Ik haat kleding kopen meer dan de tandarts en een spijkerbed samen.
Zeldzaam?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, als die er niet zijn dan werkt alle ellende als een zwart gat waar je steeds verder inzuigt; Die mensen trekken je daar weer uit. Helaas zijn die mensen heel erg zeldzaam.
Jawel. Er zijn verder ook geen excuusjes voor, vind ik. Koop het voortaan zelf maar, weer een kleine stap in de goede richting.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben 21. Dat wist je toch?
En zo raar is dat toch niet?
Jawel, dat is behoorlijk raar. En onnodig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is doodnormaal.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel. Er zijn verder ook geen excuusjes voor, vind ik. Koop het voortaan zelf maar, weer een kleine stap in de goede richting.
Ga desnoods met je moeder, maar laat je moeder niet voor jou beslissen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh oh.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel ja, werd weer half acht 's ochtends
A laat hem nou, als hij dat zelf prima vind, wie zijn wij om hem te vertellen wat hij wel en niet moet doen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef kedge het volgende:
[..]
Ga desnoods met je moeder, maar laat je moeder niet voor jou beslissen.
Waarom? Je ziet toch de bullshit die ik hier af en toe zegquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom ben ik leuk en jij niet?
Waarom ben ik sociaal en jij niet?
Ik heb ook maar de hele vakantie forever alone thuis gezeten.
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel ja, werd weer half acht 's ochtends
En hoe krijg je dan een date? Hoezo enger?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat snap ik niet zo goed. Een date is toch veel enger met iemand van paiq? Lijkt mij dan.
Ik vind van niet.quote:
Hij vindt het niet prima, hij wil niet raar zijn. Maar dat is het dus wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
A laat hem nou, als hij dat zelf prima vind, wie zijn wij om hem te vertellen wat hij wel en niet moet doen?
Ow, had de indruk dat hij 't wel best vond. lamaar danquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij vindt het niet prima, hij wil niet raar zijn. Maar dat is het dus wel.
En in één middagje is het verholpen.
Ik denk dat de aard van het topic toch een beetje is dat mensen hier toch verteld wordt hoe ze iets zouden moeten doen toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
A laat hem nou, als hij dat zelf prima vind, wie zijn wij om hem te vertellen wat hij wel en niet moet doen?
Nicole2 dus een ander. Was ze stevig?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sasha of zoiets, meen ik. En deze dan?
Veel eerder al. Vanaf 16 ofzo. Kleren kopen dan andere dingen nog nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja , eigenlijk wel. Als je 21 bent ben je volwassen en dan zou je toch ook dat soort dingen moeten kunnen regelen zelf
Maar je hoeft toch niet alles te doen met een romantische intentie? Gewoon wat contacten opdoen of je social skills oefenen is ook al wat. Of doe je dat wel en heb ik je verkeerd begrepen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
En hoe krijg je dan een date? Hoezo enger?
Praten is leuker dan de hele nacht gaan slapenquote:
Vind ik ook, maar toch was ik gister om half 10 al naar bed. ben een beetje ziek geloof ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Praten is leuker dan de hele nacht gaan slapen
Ik weet niet, ik heb er talent voor mensen te lang te laten blijven denk ik.
Ik haat de winkels, ik haat kleding, ik haat kleding passenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Kan je specifiek aangeven wat er zo erg aan is?
Ik had zo iemandquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeldzaam?
Valt mee.
Zelfs ik heb er een waar ik op kan bouwen.
En zo ubersociaal ben ik ook weer niet.
Ik vind dat een heel erg grote stap eigenlijk, er zijn veel dingen die ik liever doe dan dat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel. Er zijn verder ook geen excuusjes voor, vind ik. Koop het voortaan zelf maar, weer een kleine stap in de goede richting.
Het is jammer dat het sarcastisch bedoeld is, want je bent de eerste die zegt wat ik wil horen.quote:
Het is niet zo dat ik dat niet kan, meer dat ik dat liever niet doe. Zoals ik zei, ik doe de belastingaangifte van mijn ouders, zoiets is meer mijn ding.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja , eigenlijk wel. Als je 21 bent ben je volwassen en dan zou je toch ook dat soort dingen moeten kunnen regelen zelf
Ik vind het prima tot jullie gingen roepen dat het niet normaal is, want ik wil inderdaad niet graag raar zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij vindt het niet prima, hij wil niet raar zijn. Maar dat is het dus wel.
En in één middagje is het verholpen.
Waarom?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik haat de winkels, ik haat kleding, ik haat kleding passen
Behoorlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nicole2 dus een ander. Was ze stevig?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben het met jelly eens. Je moet leren zelfstandig te zijn en zelf dingen te regelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik inderdaad gezegd. Maar elke vorm van sociale interactie vind ik moeilijk. Ik maak een nieuw contact maar telkens verwaterd het weer. Het lukt gewoon niet. Ik word er moedeloos van.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet alles te doen met een romantische intentie? Gewoon wat contacten opdoen of je social skills oefenen is ook al wat. Of doe je dat wel en heb ik je verkeerd begrepen?Bovendien zei je laatst geen vrienden te hebben. Dat is misschien ook iets waar je aan zou kunnen werken, dat verbreed je horizon en maakt je aantrekkelijker voor vrouwen. Je hebt dan tevens meer om over te praten.
Ik wil ook een keer komen pratenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Praten is leuker dan de hele nacht gaan slapen
Ik weet niet, ik heb er talent voor mensen te lang te laten blijven denk ik.
Ja en als andere dat nu ook eens vinden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind van welen mijn mening telt
Hoezo groot probleem?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:05 schreef benzin het volgende:
Aan de andere kant doe ik alles liever dan dat, dus nu zit ik met een groot probleem
Nee, dat is sowieso niet waar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Je ziet toch de bullshit die ik hier af en toe zeg![]()
En sociaal ikOh?
Toch ben jij aantrekkelijker in alle opzichten dan mij.
Hoofddorp? Dan het is waarschijnlijk dezelfdequote:
Oh en waarom dan niet?quote:
Nee, het is een ander. Maar goed, dan heeft Paiq er dus minstens twee van die...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoofddorp? Dan het is waarschijnlijk dezelfde
Ja gloeiende gloeiende he. Ik heb er ook een schijthekel aan, maar het is toch niet meer dan logisch dat je het zelf doet? Is gewoon een kwestie van zelfstandigheid.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik haat de winkels, ik haat kleding, ik haat kleding passen
[..]
Ik had zo iemandTegenwoordig doe ik het grotendeels alleen, hoewel er gelukkig wel een paar mensen zijn die echt lief luisteren en me een beetje steunen.
[..]
Ik vind dat een heel erg grote stap eigenlijk, er zijn veel dingen die ik liever doe dan dat.
[..]
Het is jammer dat het sarcastisch bedoeld is, want je bent de eerste die zegt wat ik wil horen.
[..]
Het is niet zo dat ik dat niet kan, meer dat ik dat liever niet doe. Zoals ik zei, ik doe de belastingaangifte van mijn ouders, zoiets is meer mijn ding.
[..]
Ik vind het prima tot jullie gingen roepen dat het niet normaal is, want ik wil inderdaad niet graag raar zijn.
Aan de andere kant doe ik alles liever dan dat, dus nu zit ik met een groot probleem
Omdat ik het zeg. Ik heb hier wel gezien dat je humor hebt (of dat irl ook zo is kan ik niet zeggen) en je onderneemt al meer dan de meeste users hier doen. Zegt al iets over jou.quote:
Mooie omschrijvingquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef Sinji het volgende:
Geen Vrienden > Vrienden >> Platonische vriendinnen >>> vriendin
Ineens een vriendin hebben zonder sociaal vangnet wordt erg moeilijk...
Tijn is echt een schat van een jongen, en hij heeft wel humor inderdaad. Irl is hij een beetje onwennig, maar verder niets mis meequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg. Ik heb hier wel gezien dat je humor hebt (of dat irl ook zo is kan ik niet zeggen) en je onderneemt al meer dan de meeste users hier doen. Zegt al iets over jou.
hahaquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, het is een ander. Maar goed, dan heeft Paiq er dus minstens twee van die...
Maar wat levert mij dat op? Niets eigenlijk. Ik heb eigenlijk geen vrienden en nauwelijks sociale contacten buiten mijn ouders omquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg. Ik heb hier wel gezien dat je humor hebt (of dat irl ook zo is kan ik niet zeggen) en je onderneemt al meer dan de meeste users hier doen. Zegt al iets over jou.
He wat hoor ik over mijn dorp?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoofddorp? Dan het is waarschijnlijk dezelfde
Ik shop niet met mijn moeder, mijn moeder shopt als ik thuis ben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Met je moeder shoppen is lichtelijk.. Vreemd te noemen. Alhoewel, ik zou willen dat ik zo'n band had. Maar goed, Benzin is niet de enige die niet alleen shopt. En om nou te zeggen dat hij een moederskindje is..Dat valt 100% mee
Dat is gewoon allemaal een martelingquote:
Mja, dan moet je dus inderdaad passen, moeilijk doen. Ik weet in de eerste plaats helemaal niet wat voor kleding ik wil/moet hebben. Dat afrekenen is het probleem niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo groot probleem?
Ga op een drukke middag (zaterdag) shoppen en niemand let op je. Of juist als het rustig is als je zo min mogelijk mensen tegen wilt komen. Je kijkt in de rekken, je zoekt iets wat je niet afgrijselijk vindt, kijkt of het past, begroet het kassameisje en rekent af. Klaar, je hebt je eigen kleding gekocht.
Dan neem je zelf niet genoeg initiatief of je ziet elkaar niet vaak genoeg. Op een sport bijvoorbeeld zie je elkaar sowieso wekelijks. Nou weet ik niet of je een sportief iemand bent, maar een andere wekelijkse activiteit zou ook kunnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gezegd. Maar elke vorm van sociale interactie vind ik moeilijk. Ik maak een nieuw contact maar telkens verwaterd het weer. Het lukt gewoon niet. Ik word er moedeloos van.
Ik ben altijd op zoek naar mensen die 's nachts tijd hebben om mij aan te horenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gezegd. Maar elke vorm van sociale interactie vind ik moeilijk. Ik maak een nieuw contact maar telkens verwaterd het weer. Het lukt gewoon niet. Ik word er moedeloos van.
[..]
Ik wil ook een keer komen pratenlijkt mij gezellig
[..]
Ja en als andere dat nu ook eens vinden.
In mijn geval moest ik op enkele dus wel het antwoord schuldig blijvenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahawaarschijnlijk wel ja. Zaten trouwens nog best een paar leuke tussen. Die oneliners
Instelling, instelling praat anderen niet de hemel in en jezelf omlaag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Je ziet toch de bullshit die ik hier af en toe zeg![]()
En sociaal ikOh?
Toch ben jij aantrekkelijker in alle opzichten dan mij.
Nee, dat is te simpel. Leg uit, waarom is het passen van kleding een marteling? En een winkel binnengaan, waar ben je op zo'n moment bang voor? Dat je het niet leuk vindt kan, maar dat je er een hekel aan hebt en zelfs een grote stap vindt om te ondernemen moet toch een oorzaak hebben.quote:
Als je weet welke maat je hebt dan is passen geen enkel probleem.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef benzin het volgende:
Mja, dan moet je dus inderdaad passen, moeilijk doen. Ik weet in de eerste plaats helemaal niet wat voor kleding ik wil/moet hebben. Dat afrekenen is het probleem niet.
Dat daar rare vrouwen wonenquote:
Het probleem is dat mensen niet de moeite nemen om verder te kijken dan de eerst indruk. En die is bij mij meestal niet zo goed. Mijn uitstraling, houding en gedrag zijn meestal niet echt goed zeker niet als ik mijzelf niet op mijn gemak voel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tijn is echt een schat van een jongen, en hij heeft wel humor inderdaad. Irl is hij een beetje onwennig, maar verder niets mis mee
Waar het precies aan ligt weet ik niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan neem je zelf niet genoeg initiatief of je ziet elkaar niet vaak genoeg. Op een sport bijvoorbeeld zie je elkaar sowieso wekelijks. Nou weet ik niet of je een sportief iemand bent, maar een andere wekelijkse activiteit zou ook kunnen.
Dat is goed ik kom wel een keertje die kant opquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben altijd op zoek naar mensen die 's nachts tijd hebben om mij aan te horen
Waarom? Gewoon een beetje om erom heen lullen. Een beetje lef mag wel hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
In mijn geval moest ik op enkele dus wel het antwoord schuldig blijven
Ik vind dat een heel gedoe, heel veel werk. Sta er vervolgens compleet onwennig bij en weet dan niet eens wat ik ervan vindt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is te simpel. Leg uit, waarom is het passen van kleding een marteling? En een winkel binnengaan, waar ben je op zo'n moment bang voor? Dat je het niet leuk vindt kan, maar dat je er een hekel aan hebt en zelfs een grote stap vindt om te ondernemen moet toch een oorzaak hebben.
Waarom zou daar een oorzaak voor moeten zijn? Hij houdt gewoon niet van winkelen, klaar toch. Ik houd ook niet van fietsen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is te simpel. Leg uit, waarom is het passen van kleding een marteling? En een winkel binnengaan, waar ben je op zo'n moment bang voor? Dat je het niet leuk vindt kan, maar dat je er een hekel aan hebt en zelfs een grote stap vindt om te ondernemen moet toch een oorzaak hebben.
Als iemand die zelfs last van overgewicht heeft kan ik het me niet voorstellen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef HiddenResponse het volgende:
Benzin heb je overgewicht dat je een hekel aan het passen en winkelen hebt ? ( Sorry als deze vraag te direct is )
Ik wou dat ik mijn instelling kon veranderen. Het lukt wel voor een deel maar nog niet genoegquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Instelling, instelling praat anderen niet de hemel in en jezelf omlaag.
Kleding aan- en uittrekken kan best vervelend aanvoelen, tenminste, mijn huid is daar best wel gevoelig voor, en als ik me al niet comfortabel voel is kleding passen echt een marteling.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen lichtgewicht en ik zit aan de rand, maar heb geen overgewicht. Vind het vooral gewoon veel werk en een hoop gedoe en je trekt steeds iets aan voor niets. Als het past dan weet ik niet wat ik ervan vinden moet. Kleren passen is het meest zinloze proces ooit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef HiddenResponse het volgende:
Benzin heb je overgewicht dat je een hekel aan het passen en winkelen hebt ? ( Sorry als deze vraag te direct is )
Als dat het is moet je een keer iemand meevragen en die gewoon vragen even zijn/haar strategie uit te leggen, desnoods je ma. Dus niet stomweg je elke keer iets voorhouden, maar gewoon even hardop laten denken. Kan jij het volgende keer ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat een heel gedoe, heel veel werk. Sta er vervolgens compleet onwennig bij en weet dan niet eens wat ik ervan vindt.
Maar het grootste probleem is dat kledingwinkels teveel keuze hebben; ik weet sowieso in de eerste plaats compleet niet wat ik moet hebben. Het is alsof je iemand in een ballenbak gooit en zegt "kies maar een bal uit".
Het kan best wel snel gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mijn instelling kon veranderen. Het lukt wel voor een deel maar nog niet genoeg
Mooi niet dat ik vragen over triootjes ga beantwoorden als ik nog niet eens een duo heb meegemaaktquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom? Gewoon een beetje om erom heen lullen. Een beetje lef mag wel hoor
Een vroegere vriendin van me had ook overgewicht en wou daarom nooit winkelen en al helemaal niks passen in de winkel. Die liet haar moeder ook alles kopen. Ze schaamde zich er echt voor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Als iemand die zelfs last van overgewicht heeft kan ik het me niet voorstellen.
Natuurlijk wel. Of je hebt die fantasie wel of niet. Dus lijkt je het wat dan ja dat wil ik wel. Of niet als je het niet wilt. Dan hoef je nog niet eens te zeggen of je wel of geen ervaring hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mooi niet dat ik vragen over triootjes ga beantwoorden als ik nog niet eens een duo heb meegemaakt
Ik heb geloof ik iets meer bagage dan jij. Dus bij is dat wat ingewikkelderquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan best wel snel gaan.
Althans bij mij is het binnen korte tijd veranderd.
Vraag een van de medewerkers om je even te helpen. Je hebt snel door of je echt wat aan de adviezen hebt of niet. Doe ik ook wel eens, of met iemand anders samen. En het is niet eens zo lang geleden dat ik met mijn moeder kleding geen kopen, maar dat was iets, met dat het praktisch wasquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen lichtgewicht en ik zit aan de rand, maar heb geen overgewicht. Vind het vooral gewoon veel werk en een hoop gedoe en je trekt steeds iets aan voor niets. Als het past dan weet ik niet wat ik ervan vinden moet. Kleren passen is het meest zinloze proces ooit.
Daarnaast al die drukte en gedoe in kledingwinkels. Bah.
Koffie en lollys dus?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pff, ik ben wel wat aangekomen nadat ik ben gestopt met roken vorige week. Moet toch wel snel effe ingrijpen hier
Ga dan maar geen seks hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pff, ik ben wel wat aangekomen nadat ik ben gestopt met roken vorige week. Moet toch wel snel effe ingrijpen hier
Nee, heb beetje veel bier gedronken op vakantie, maar ben wel van de peuken afgebleven, das al wat waard, nietquote:
Ik schaamde me vroeger want dan zei mijn moeder altijd van "Heb je weer een maat groter?"quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Een vroegere vriendin van me had ook overgewicht en wou daarom nooit winkelen en al helemaal niks passen in de winkel. Die liet haar moeder ook alles kopen. Ze schaamde zich er echt voor.
Hoezo? Van seks val je toch juist af?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga dan maar geen seks hebbenhaha
Is gewoon een silly usernamequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vooral magnetron koffie (wat is dat eigenlijk)
Na seks steken veel mensen een peuk opquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo? Van seks val je toch juist af?
Kreeg je eerst een gele huid van het roken, nu van een kapotte leverquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, heb beetje veel bier gedronken op vakantie, maar ben wel van de peuken afgebleven, das al wat waard, niet
Dat snap ik wel, ik vond het ook altijd afschuwelijk. Maar hoe oud was zij? Want nu zou ik het mijn moeder echt niet meer laten doen. Die komt sowieso terug met kleding die 2 maten te groot is, want dat zit dan zo lekker ruim.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Een vroegere vriendin van me had ook overgewicht en wou daarom nooit winkelen en al helemaal niks passen in de winkel. Die liet haar moeder ook alles kopen. Ze schaamde zich er echt voor.
De keren dat ik seks had, rookte ik niet meerquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Na seks steken veel mensen een peuk op
Valt wel mee hoor, maar ik was al niet zo licht -_-quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kreeg je eerst een gele huid van het roken, nu van een kapotte lever
hahaquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De keren dat ik seks had, rookte ik niet meer
De laatste keer dat ik met moeder mee was moest ik zelf betalen. Dan volgende keer maar weer alleenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik vond het ook altijd afschuwelijk. Maar hoe oud was zij? Want nu zou ik het mijn moeder echt niet meer laten doen. Die komt sowieso terug met kleding die 2 maten te groot is, want dat zit dan zo lekker ruim.![]()
Overigens, van die mensen waarvoor hun moeder kleding koopt, betaald die dan ook de kleding? Dan ben ik stiekem wel jaloers.
Ik bedoelde dan ook neuken ahem. Ik was pas iets van 2 jaar terug weer gaan rokenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaseks met jezelf telt niet he
Echt he. Behalve als ik juist zo'n dag heb dat alles wat ik pas meteen goed zit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik haat passen wel, voel me snel te dik
Ik kies het allemaal uit en zij betaald de rekening.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik vond het ook altijd afschuwelijk. Maar hoe oud was zij? Want nu zou ik het mijn moeder echt niet meer laten doen. Die komt sowieso terug met kleding die 2 maten te groot is, want dat zit dan zo lekker ruim.![]()
Overigens, van die mensen waarvoor hun moeder kleding koopt, betaald die dan ook de kleding? Dan ben ik stiekem wel jaloers.
Dat hoop ik ook telkens. Maar ze is koppig de laatste tijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met moeder mee was moest ik zelf betalen. Naja dan volgende keer maar weer alleenIk hoopte dat ze zou betalen
:P
Nja, ik ben best redelijk verzorgd ondanks dat ik dan niet zelf mijn kleren koop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef Sinji het volgende:
Benzin, hoe ziet jouw ideal vriendin eruit? Qua uiterlijk en verzorgdheid?
Ja, maar aan de andere kant betaal ik mijn ouders maandelijks een vrij groot bedrag voor inwoning zegmaar, dus ik denk dat het goedkoper zou zijn om kleding en enkele andere dingen zelf te betalen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik het niet zo raar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant betaal ik mijn ouders maandelijks een vrij groot bedrag voor inwoning zegmaar, dus ik denk dat het goedkoper zou zijn om kleding en enkele andere dingen zelf te betalen.
Ik rookte meer 2 shaggies per uur. Niet echt heerlijk, vond het meer een verplichting. Ook niet best voor m'n conditie trouwens, wou er dus mee stoppenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
En ik rook trouwens 2x in de week een sigaretje, heerlijk!
Zo ging het hier 2 jaar terug ook nog. Hoewel dan was de helft meestal wat ik tof vond en de andere helft van zij dan gewoon leuk dus kreeg ik erbij om achterin mijn kast te leggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kies het allemaal uit en zij betaald de rekening.
Ik vind het zonde om mijn eigen kleding te betalen. Ik doe het dan ook nooit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met moeder mee was moest ik zelf betalen. Dan volgende keer maar weer alleenIk hoopte dat ze zou betalen
![]()
![]()
HEEY! Je was gestopt toch? Nu ben je zo'n laffe gelegenheidsrokerquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Die van mij gaat niet eens meer mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo ging het hier 2 jaar terug ook nog. Hoewel dan was de helft meestal wat ik tof vond en de andere helft van zij dan gewoon leuk dus kreeg ik erbij om achterin mijn kast te leggen.
GEEFMIJJOUWMOEDER!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van mij gaat niet eens meer mee.
Die geeft me gewoon haar pinpas.
Kan ik daar uit opmaken dat je 2 keer per week seks hebtquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Mooiquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook neuken ahem. Ik was pas iets van 2 jaar terug weer gaan roken
Ik ben geen maagd meer hoor tijn
Er wordt ook zelden wat leuks gemaaktquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:
Voor de meiden is het ook een stuk moeilijker om te winkelen als je wat overgewicht hebt.. misvormd ideaalbeeld (al dan niet vanwege tv/reclame) enzulks.
Je kan haar nog altijd krijgen als schoonmoeder *winkwink*quote:
Myr en Heloef ga eens daten ipv hier lopen te kleffenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan haar nog altijd krijgen als schoonmoeder *winkwink*
Verleidelijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan haar nog altijd krijgen als schoonmoeder *winkwink*
Heb je dan niet bepaalde stofjes en dergelijke die wel fijn voelen op je huid?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kleding aan- en uittrekken kan best vervelend aanvoelen, tenminste, mijn huid is daar best wel gevoelig voor, en als ik me al niet comfortabel voel is kleding passen echt een marteling.
Ook is het soms best druk in winkels. Maar dan is online winkelen inderdaad een uitkomst.
Wel escaleren he!!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:35 schreef Supersoep het volgende:
Probeer haar te zoenen de volgende keer, Heloef. Als ze je dan afwijst is het namelijk een enorme bitch, na al dat flirten. Dat kan ze dus niet maken. Succes gegarandeerd.
Het lukte MLiG ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:35 schreef Supersoep het volgende:
Probeer haar te zoenen de volgende keer, Heloef. Als ze je dan afwijst is het namelijk een enorme bitch, na al dat flirten. Dat kan ze dus niet maken. Succes gegarandeerd.
Zinloos? Lijkt mij niet bepaald onbelangrijk om erachter te komen of het goed zit en goed staat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen lichtgewicht en ik zit aan de rand, maar heb geen overgewicht. Vind het vooral gewoon veel werk en een hoop gedoe en je trekt steeds iets aan voor niets. Als het past dan weet ik niet wat ik ervan vinden moet. Kleren passen is het meest zinloze proces ooit.
Daarnaast al die drukte en gedoe in kledingwinkels. Bah.
Deed mijn vader ook totdat ik in Londen ¤2500 (jaja, schaam ik me nu ook wel voorquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van mij gaat niet eens meer mee.
Die geeft me gewoon haar pinpas.
Ik krijg gewoon een limiet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Deed mijn vader ook totdat ik in Londen ¤2500 (jaja, schaam ik me nu ook wel voor) uitgaf in één weekend. Nu vinden mijn ouders dat ik met geld om moet leren gaan/dat alles niet zo vanzelfsprekend is en moet ik waarschijnlijk mijn eigen wo studie in September + afrijden betalen.
`quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:37 schreef Newbie114 het volgende:
Ik vind winkels wel leuk eigmaar dan niet in mn eentje want dat is niet leuk.
Ja zoenen en meteen bij der kut pakken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:35 schreef Supersoep het volgende:
Gast, dat is de helft van het geld wat ik normaal in een jaar kwijt ben aan collegegeld, boeken en huur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Deed mijn vader ook totdat ik in Londen ¤2500 (jaja, schaam ik me nu ook wel voor) uitgaf in één weekend. Nu vinden mijn ouders dat ik met geld om moet leren gaan/dat alles niet zo vanzelfsprekend is en moet ik waarschijnlijk mijn eigen wo studie in September + afrijden betalen.
Ik rookte bijna een pakje per dag tot voor kort. Nu eens in de week, wel lekker. Meestal begin/einde van de weekquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik rookte meer 2 shaggies per uur. Niet echt heerlijk, vond het meer een verplichting. Ook niet best voor m'n conditie trouwens, wou er dus mee stoppen
Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat een heel gedoe, heel veel werk. Sta er vervolgens compleet onwennig bij en weet dan niet eens wat ik ervan vindt.
Maar het grootste probleem is dat kledingwinkels teveel keuze hebben; ik weet sowieso in de eerste plaats compleet niet wat ik moet hebben. Het is alsof je iemand in een ballenbak gooit en zegt "kies maar een bal uit".
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zoenen en meteen bij der kut pakken.
Gewoon harde escalatie en alles.
Is collegegeld en boeken zo duurquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gast, dat is de helft van het geld wat ik normaal in een jaar kwijt ben aan collegegeld, boeken en huur.
1700 collegegeld. 500 euro boeken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is collegegeld en boeken zo duurdat wordt echt een woning verkopen!
Wees blij dat in zo'n luxe positie ben. Sommige krijgen helemaal niets van hun ouders omdat ze het gewoon niet hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nou eenmaal makkelijker een shopmaatje, of niet? (als man moet je het toch snel van je vriendin hebben..)quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
`
Ik shop nooit alleen eigenlijk. Alleen toen ik mijn jas vrijdag haalde. Maar toen had ik gewoon geen geduld en had ik echt een jas nodig.
Ik wel best een van je huizen kopen als ik er een leuke baan in de omgeving bij krijgquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mja als het goed is wordt mijn opleiding volgend jaar voor 50% vergoed. Dit jaar doe ik de cursus, die kost me 500,- incl boeken. Dat is nog te behappenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
1700 collegegeld. 500 euro boeken.
Alleen is niet leuk. Als ik met mijn moeder ga heb ik een onbeperkte geldpotquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
`
Ik shop nooit alleen eigenlijk. Alleen toen ik mijn jas vrijdag haalde. Maar toen had ik gewoon geen geduld en had ik echt een jas nodig.
Ja, er is bijna altijd wel iemand die mee wilt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nou eenmaal makkelijker een shopmaatje, of niet? (als man moet je het toch snel van je vriendin hebben..)
Dan wel die in Almerequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wel best een van je huizen kopen als ik er een leuke baan in de omgeving bij krijg
Je bent 3 msn gesprekken en 1 whatsapp gesprekken begonnen met de zin: hoi neuken?quote:
Eerste kwartiel 250 euro aan boeken. Collegegeld voor het hele jaar is iets van 1500 dacht ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit dus. Van sommige studies weet ik dat boeken in het eerste jaar dichter tegen de 2000 dan tegen de 1000 aanzitquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wees blij dat in zo'n luxe positie ben. Sommige krijgen helemaal niets van hun ouders omdat ze het gewoon niet hebben
Ohja. hihihiih.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent 3 msn gesprekken en 1 whatsapp gesprekken begonnen met de zin: hoi neuken?
Het stadium subtiliteit zijn wij allang voor bij.
en die baan? Of moet ik dat zelf regelen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan wel die in AlmereAmsterdam
Ik heb heimwee
Ik ga met mijn beste vriendin shoppen, en soms met mijn vriend. Die heeft echt een leuke smaak (voor zichzelf)quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nou eenmaal makkelijker een shopmaatje, of niet? (als man moet je het toch snel van je vriendin hebben..)
Moet er niet aan denken. Ik shop het liefste alleen, lekker eigen tempo geen gezeur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen idee ik heb nog gestudeerdquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit dus. Van sommige studies weet ik dat boeken in het eerste jaar dichter tegen de 2000 dan tegen de 1000 aanzit
quote:
Ik zit niet in de xtc sector dus heb geen connecties voor jequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
en die baan? Of moet ik dat zelf regelen?
Dat is mij bijbaantjequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zit niet in de xtc sector dus heb geen connecties voor je
Ze vindt het veel te leuk om dat voor me te doen om daarmee te stoppen. Sterker nog, ze bemoeit zich met alles en eigenlijk zou ik van veel dingen willen dat ze mij daarin met rust laat. Die kleding vind ik dan wel weer erg fijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt.Juist als je het blijft vermijden wordt de drempel hoger. Wat dat betreft had ik als ik jouw moeder was het al lang niet meer voor je gedaan.
Maar ik weet niet hoe het staat en vak ook nog niet eens of ik het echt lekker vind zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zinloos? Lijkt mij niet bepaald onbelangrijk om erachter te komen of het goed zit en goed staat.En passen moet je sowieso, ook thuis. Drukte is optioneel, je kan op rustige momenten gaan. Dan blijft er eigenlijk geen goeie reden over om het niet zelf te doen, behalve dan dat het lekker makkelijk is dat je moeder het doet.
Ik eigenlijk maar 1 iemand.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, er is bijna altijd wel iemand die mee wilt.
Ik heb een iemand die wel mee wil winkelen.quote:
Heb je wel gelijk in. Als ik in mijn eentje ga (meestal) dan heb ik niet echt een goed oog of iets echt goed zit en dan vraag ik een medewerker en dan vraag ik welke van de zoveel het beste zitquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Ik shop het liefste alleen, lekker eigen tempo geen gezeur.
Gewoon rondkijken met vriendinnen vind ik wel leuk.
Ik wil ook wel mee!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een iemand die wel mee wil winkelen.
Alleen ik heb geen zin in de mening van anderen als ik winkel dus ik neem niemand mee.
Ik weet 't, dat bedrag is een inkomen van iemand met een redelijk goede baan volgens mij, wel is het zo dat ik niet anders gewend ben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit dus. Van sommige studies weet ik dat boeken in het eerste jaar dichter tegen de 2000 dan tegen de 1000 aanzit
Hahaha. En jij hielp niet even?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mee!
Ik ging een keer met een autist winkelen en die ging nooit winkelen. En toen ging die een veel te dure broek kopen terwijl ze thuis in de bijstand zaten en dat was ook zijn eerste keer pinnen. Maar hij durfde geen nee te zeggen tegen de winkelmevrouw,
Ik zei nog "Laten we verder kijken in andere winkels". Maar neehoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet 't, dat bedrag is een inkomen van iemand met een redelijk goede baan volgens mij, wel is het zo dat ik niet anders gewend ben.
[..]
Hahaha. En jij hielp niet even?
Oh maar jij mag de volgende keer wel mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mee!
Ik ging een keer met een autist winkelen en die ging nooit winkelen. En toen ging die een veel te dure broek kopen terwijl ze thuis in de bijstand zaten en dat was ook zijn eerste keer pinnen. Maar hij durfde geen nee te zeggen tegen de winkelmevrouw,
Maar kom op, het zijn jou kleren. Het bepaalt een groot deel van je imago en het moet toch gedaan worden. Je bepaalt (hopelijk) toch ook je eigen kapsel?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:57 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Hee!
Je gaat als een eckte mooiboi naar huis man.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar jij mag de volgende keer wel mee.![]()
Maar verwacht niet dat ik ook maar iets van je advies zal opvolgen.
Directer zijn hequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zei nog "Laten we verder kijken in andere winkels". Maar neehoor.
Nooit schatje, nooit en te nimmer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat als een eckte mooiboi naar huis man.
Als je twee dingen even mooi vindt, neem dan gewoon de goedkoopstequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |