Wien's vrouw zei dat ook vannacht.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Ik dacht gestolde melk, weer wat geleerd.
Natuurlijk wel, maar natuurlijk is dat dan eigenlijk gerijpte kaas dus ik zat er altijd naast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:46 schreef De_Nuance het volgende:
Je dacht toch niet echt dat borsten uit gestolde melk bestonden VS?
Truequote:Op maandag 24 oktober 2011 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar natuurlijk is dat dan eigenlijk gerijpte kaas dus ik zat er altijd naast.
Nee, gerijpte brieranden bevinden zich aan weerszijden van het toompje. Smeerpijpquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar natuurlijk is dat dan eigenlijk gerijpte kaas dus ik zat er altijd naast.
quote:
Gelukkig heb ik net m'n eten op en ben ik even immuun voor dit soort opmerkingen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, gerijpte brieranden bevinden zich aan weerszijden van het toompje. Smeerpijp
De gorgonzola op mijn pizza was inderdaad al op toen ik dit uit mijn vingers wist te toveren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net m'n eten op en ben ik even immuun voor dit soort opmerkingen.
Hm, het is in ieder geval altijd goed te zien dat uwe heerschap strak in pak boodschappen doet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De gorgonzola op mijn pizza was inderdaad al op toen ik dit uit mijn vingers wist te toveren.
Een vreselijk camerahoek, dat dan weer wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, het is in ieder geval altijd goed te zien dat uwe heerschap strak in pak boodschappen doet.
quote:
Mijn eten, wat doe je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, gerijpte brieranden bevinden zich aan weerszijden van het toompje. Smeerpijp
Sorryquote:
Als je in pak rondloopt in de Lidl.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:55 schreef GSbrder het volgende:
Waar kan je geen misplaatst gevoel van superioriteit krijgen?
Diarree.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:55 schreef GSbrder het volgende:
Waar kan je geen misplaatst gevoel van superioriteit krijgen?
Zoals ik had toen ik in de City werkte en 's zomers in korte broek en t-shirt ging lunchen tussen de suits?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan kan iedereen een misplaatst gevoel van superioriteit krijgen.
Denken ze dat je de filiaalmanager bent.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je in pak rondloopt in de Lidl.
Pauper.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoals ik had toen ik in de City werkte en 's zomers in korte broek en t-shirt ging lunchen tussen de suits?
Maar de lidl is vaak gewoon een poepwinkel, net als de aldi, alleen al om die reden ga ik er niet heenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:56 schreef De_Nuance het volgende:
Lidl kwaliteit is vaak beter dan AH huismerk, en veeeeeeel beter dan Euroshopper.
Qua prijs ligt het tussenbeide.
Een misplaatst gevoel van superioriteit, omdat je een korte broek droegquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoals ik had toen ik in de City werkte en 's zomers in korte broek en t-shirt ging lunchen tussen de suits?
Ach, ik ga doorgaans naar de dichtstbijzijnde supermarkt. Wat neerkomt op AH of Cmille.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:00 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind eigenlijk alle supermarkten behalve de Albert Heijn stom.
Jumbo, AH en Dirk van den Broek zijn m'n favorietenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:00 schreef GSbrder het volgende:
Het zijn altijd weer dezelfden, toch du_ke?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
Koos, erik en VS zag een flinke dosis slowchat van jullie in PVDA & SP: Topinkomens nog zwaarder belasten , zouden jullie willen proberen dat wat meer in dit topic te houden?
Alvast bedankt!
Ja ik ga meestal ook naar de AH en anders naar de Dirk, eigenlijk ook een winkel van niks maar ze hebben er wat dingen die de AH niet heeft en hij ligt ook mooi op de route naar huis.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:00 schreef GSbrder het volgende:
Vaak welquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:03 schreef waht het volgende:
[..]
Het zijn altijd weer dezelfden, toch du_ke?
Half Nederlandquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:04 schreef De_Nuance het volgende:
Was ook een van mijn eerste baantjes.
Sinds dat schandaal?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:04 schreef GSbrder het volgende:
Maar Ahold is dan ook het enige detailhandel concern waar ik aandelen van heb.
Dus dan draag ik graag bij aan de omzet
Ik kwam uit bij de C1000 voor de bijbaan, die was dichterbijquote:
Scooter,quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:02 schreef Picchia het volgende:
DAMNID SCOOTER. KON JE ER NIET VANAF BLIJVEN?
Ca. 2008.quote:
Wel slim, je gaat er dan ook vaker heen uit nostalgie. En familie/bekenden gaan er ook vaker heen want die geef je dan een kortingskaart.quote:
Ik heb staan zwoegen met kruiwagens bij een bomenkweker als vakantiebaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:04 schreef De_Nuance het volgende:
Was ook een van mijn eerste baantjes.
Maar dat is wel echt werkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb staan zwoegen met kruiwagens bij een bomenkweker als vakantiebaan.
Terecht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:08 schreef De_Nuance het volgende:
Laurus hebben ze wel goed kapotgemaakt toentertijd
Bomen uitsteken, hopsa op de kruiwagen en een meter of 100 verderop weer in de grond poten.quote:
AH is ook niet allen vakkenvullen hoor. Vaak ook laden en lossen, nog best zwaar met die volle containers.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb staan zwoegen met kruiwagens bij een bomenkweker als vakantiebaan.
Edah was anders ook best tofquote:
Zal het even achter de schermen bespreken en behandelen in overleg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
Koos, erik en VS zag een flinke dosis slowchat van jullie in PVDA & SP: Topinkomens nog zwaarder belasten , zouden jullie willen proberen dat wat meer in dit topic te houden?
Alvast bedankt!
Heb heel wat afgesjouwd met kratten bier, flessen fris en pakken sap en dergelijkequote:Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
AH is ook niet allen vakkenvullen hoor. Vaak ook laden en lossen, nog best zwaar met die volle containers.
Heb een keer ongeveer 100 euro aan fruitsapjes in glazen flessen kapotgegooid![]()
Als je een wijncontainer omgooide was je wel best wel de lul.
Dan is het goedquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal het even achter de schermen bespreken en behandelen in overleg.
Toen die werd opgericht is mijn vader weggegaan bij Groenwoudt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:08 schreef De_Nuance het volgende:
Laurus hebben ze wel goed kapotgemaakt toentertijd
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:
Advocates zijn leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef GSbrder het volgende:
Cassieres van de AH zijn ook de leukste
Dramatisch verhaal:quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Toen die werd opgericht is mijn vader weggegaan bij Groenwoudt.
[..]
[..]
Ik vond het een best creatieve oplossing anders. Buiten kaders durven denken. No-nonsens. Et cetera.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vaak wel.
Al was jouw bijdrage ook niet van grote toegevoegde waarde
Je sollicitatie om mij te vervangen is al onderweg naar Yvonne?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Nu weer ontopic graag, onzin doe je maar in de SC.
Ik heb magazijnwerk gedaan in een distributiecentrum Als een heftruckchauffeur een pallet met potten vis van hoog in de stelling naar beneden liet kletteren had je ook een mooie bende.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
AH is ook niet allen vakkenvullen hoor. Vaak ook laden en lossen, nog best zwaar met die volle containers.
Heb een keer ongeveer 100 euro aan fruitsapjes in glazen flessen kapotgegooid![]()
Als je een wijncontainer omgooide was je wel best wel de lul.
Inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef GSbrder het volgende:
Cassieres van de AH zijn ook de leukste
Ja maar de sollicitatieprocedure spreekt mij als homo niet echt aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je sollicitatie om mij te vervangen is al onderweg naar Yvonne?
Oeps!quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb magazijnwerk gedaan in een distributiecentrum Als een heftruckchauffeur een pallet met potten vis van hoog in de stelling naar beneden liet kletteren had je ook een mooie bende.
Haar zoon is toch meerderjarig onderhandquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar de sollicitatieprocedure spreekt mij als homo niet echt aan.
Nou, bij de Aldi hier zit er anders wel eentje waar ik een 8000-pak familie superbonuspak aldicondooms mee zou willen openbreken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die van de Lidl en ALDI
Hmm, mazzelaar. Bij mij zijn het types die normaal bij de Betho zouden zittenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, bij de Aldi hier zit er anders wel eentje waar ik een 8000-pak familie superbonuspak aldicondooms mee zou willen openbreken.
The force is weak in this one.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:21 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben wel kapitalistisch vandaag heb zin om allemaal rotzooi te kopen.
Die van mij zijn steevast de afdankertjes van de AH.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, bij de Aldi hier zit er anders wel eentje waar ik een 8000-pak familie superbonuspak aldicondooms mee zou willen openbreken.
Dat heb ik bij de AH bij mijn werk in R'dam. Een paar 2-tonners ertussen die ongeneerd bukken waarbij je een paar meter onderbroek kan zien als vakkenvulsters.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, mazzelaar. Bij mij zijn het types die normaal bij de Betho zouden zitten
Truequote:
Rotzooi?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:21 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben wel kapitalistisch vandaag heb zin om allemaal rotzooi te kopen.
Ach, ze werken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die van mij zijn steevast de afdankertjes van de AH.
Dus 50+ en verlept met een hoofdletter V.
Tja, met die stad verwacht ik niet veel anders.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de AH bij mijn werk in R'dam. Een paar 2-tonners ertussen die ongeneerd bukken waarbij je een paar meter onderbroek kan zien als vakkenvulsters.
Maargoed, R'dam.
Hoi.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:23 schreef Disana het volgende:
Oww ik ben weer onzichtbaar. Vond 't nog wel zo'n mooie foto.
Klopt,helaas ik door hoe het werkt maar val ik er nog steeds voor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rotzooi?
Tot die conclusie hoor jij pas te komen als je de meuk eenmaal gekocht hebt, schavuit!
Ze hebben nu sinds pas ook een bord met huisregels omdat het bij diverse scholen is en heel jong Marokko er dus is om 12:00.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, met die stad verwacht ik niet veel anders.![]()
Ze worden betaald om mooi te zitten wezen en niet te kunnen rekenen zodat ze me te weinig wisselgeld teruggeven.quote:
Rdam produceert naast superleuke mensen zoals ik ook veel wangedrochten helaas jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de AH bij mijn werk in R'dam. Een paar 2-tonners ertussen die ongeneerd bukken waarbij je een paar meter onderbroek kan zien als vakkenvulsters.
Maargoed, R'dam.
Vroegah moest je bij de Aldi nog alle producten uit je hoofd weten en nummertjes invoeren. Nu scannen ze.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze worden betaald om mooi te zitten wezen en niet te kunnen rekenen zodat ze me te weinig wisselgeld teruggeven.
Oh heerlijk. Dus die bestormen dagelijks het gangpad met energiedrank.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben nu sinds pas ook een bord met huisregels omdat het bij diverse scholen is en heel jong Marokko er dus is om 12:00.
Daar sta ik nooit bij in de rij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
Soms mogen heel verwijfde jongens ook kassa draaien, dat is best grappig
Ons pap heeft er wel eens iets over verteld, voornamelijk ging het over het falen van het samensmelten van de formules, de ins en outs ken ik niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dramatisch verhaal:
Het bedrijf heeft eigenlijk nooit goed gedraaid. Dit werk alleen maar erger door de mislukte operatie rond de Konmar-formule. Ook de prijzenoorlog tussen de supermarktconcerns hielp niet mee. Er werden steeds meer onderdelen opgeheven of verkocht om in leven te blijven. Uiteindelijke bloedde het bedrijf langzaam dood en bleven alleen Super de Boersupermarkten over.[2]
Dat laatste hadden ze hier ook maar hebben ze weer ingeruild voor de normale kassa door alle problemen die erbij kwamen kijken. Kennelijk leverde het teveel kopzorgen op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar sta ik nooit bij in de rij.
Zelfscannen is trouwens ook een vondst.
Hm zelfscannen is echt niks hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar sta ik nooit bij in de rij.
Zelfscannen is trouwens ook een vondst.
Nee, er staat echt een bord dat met regels, zoals dat je spullen niet op een andere plek mag neerleggen, niet schreeuwen, niet rennen, netjes in de rij blijven staan bij de kassa, en zo nog een zwik van dat soort regels.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef De_Nuance het volgende:
Samenscholingeverbod in de supermarkt. Of max zoveel scholieren tegelijk. Hilarisch ja
Een supermarkt is idd. wel een om-de-hoek-baantje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef Disana het volgende:
De AH waar ik nu twee weken naartoe moet heeft best veel jongens en mannen achter de kassa zitten. Misschien heeft het met het type buurt te maken.
Voor een lokale grootgrutter hier een leven zonder gevangenisstraf waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hm zelfscannen is echt niks hoor.
Wat is het leven zonder kassamutsen?
In de weekenden? Rust. Heerlijke rust.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
O ik ken er genoeg die de door mij genoemde methode toepassen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, er staat echt een bord dat met regels, zoals dat je spullen niet op een andere plek mag neerleggen, niet schreeuwen, niet rennen, netjes in de rij blijven staan bij de kassa, en zo nog een zwik van dat soort regels.
Is daar van der Plas bezig?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:19 schreef Disana het volgende:
De AH waar ik noodgedwongen twee weken naar toe moet is verschrikkelijk. Maar mijn Jumbo ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
dus ik heb geen keus
Zelfscanner bij de Hoogvliet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
haha ja daar heeft de AH hier er ook wel een paar vanquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
Soms mogen heel verwijfde jongens ook kassa draaien, dat is best grappig
Wil ik ook wel doen, maar gaan dicht als ik thuiskom. Ik compenseer dat weer met elke zaterdag op de markt van alles te kopen. Dat soort verkoop wil ik blijven steunen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:30 schreef De_Nuance het volgende:
Onze grootouders gingen gewoon naar de groenteboer en slager.
We moeten het sociale aspect niet helemaal verbannen natuurlijk.
Dat, en het is niet zo'n geweldige buurt. Maar ja, het dichtst bij nu de Jumbo verbouwd wordt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een supermarkt is idd. wel een om-de-hoek-baantje.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:30 schreef De_Nuance het volgende:
Onze grootouders grootmoeders gingen gewoon naar de groenteboer en slager.
We moeten het sociale aspect niet helemaal verbannen natuurlijk.
Haha, nee de vloer moet eruit en daar gaan ze meer dan twee weken over doen. Te volgen op Facebookquote:
Die verkopen alleen tomaten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:32 schreef betyar het volgende:
Hier willen ze ook een sociale supermarkt hebben in het dorp.
Ook leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:33 schreef De_Nuance het volgende:
Hoewel.. mijn grootouders hadden volgens mij wat vee en ergens een paar akkers
Vee hebben ze inderdaad niet meer. En de akkers staan een beetje leeg te staan. Heb ze wel gezien. Ziet er tof uit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook leuk.
Jammer dat ze het nu niet meer hebben, kon je er nog wat aan verdienen.
Er zijn nog bergen van die kleine winkels, alleen niet meer in de (binnen-)stad, daarvoor moet je in kleinere plaatsjes zijn waar zelfs de AH niet wil komen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:33 schreef De_Nuance het volgende:
Hoewel.. mijn grootouders hadden volgens mij wat vee en ergens een paar akkers
Maar de nostalgie van bijvoorbeeld de bakker is wel leuk. In Leiden heb je echt zo'n bakkertje wat perongeluk in 2011 terecht gekomen lijkt te zijn.
Ruikt ook heerlijk als je er langs loopt en gelegen aan een rustige gracht.
Een van mijn opa's was veehouder. Vroeger veel tijd in de buitenlucht op zijn boerderij doorgebracht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vee hebben ze inderdaad niet meer. En de akkers staan een beetje leeg te staan. Heb ze wel gezien. Ziet er tof uit.
Miljonairs betalen er 1000 euro voor een brood.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:37 schreef GSbrder het volgende:
SP supermarkt, is dat naar draagkracht?
Atlijd leuk tijdens verkiezingstijd als van de dwazen van alle partijen overal weer staan crap weg te geven. De groene appels van het CDA, de sponsjes van de SP, de rozen van de PvdA, etc. etc.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij ons kwam er ook een SP proleet met een sponsje langs.
De bedrijfsleider verdient 5x meer dan het gewone winkelpersoneel, maar moet de extra inkomsten weer afdragen aan de bedrijfskas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:37 schreef GSbrder het volgende:
SP supermarkt, is dat naar draagkracht?
De boodschappentassen van de VVD om de koopzondag te promotenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Atlijd leuk tijdens verkiezingstijd als van de dwazen van alle partijen overal weer staan crap weg te geven. De groene appels van het CDA, de sponsjes van de SP, de rozen van de PvdA, etc. etc.
Die moeten nu in de loods blijven liggen van de SGP.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
De boodschappentassen van de VVD om de koopzondag te promoten
Dat zijn wel de leukere dingenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een van mijn opa's was veehouder. Vroeger veel tijd in de buitenlucht op zijn boerderij doorgebracht.
Chill, ik waarschijnlijk een paar centen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Miljonairs betalen er 1000 euro voor een brood.
Als je arm bent krijg je alleen maar soep.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chill, ik waarschijnlijk een paar centen.
Of zouden ze dat niet geloven als je in pak komt?
Is dat niet gewoon een andere naam voor een voedselbank?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:41 schreef betyar het volgende:
Voor de sociale supermarkt hier trekt de gemeente 400.000 euro subsidie uit.![]()
Haha, ik ben een keer uitgenodigd om te solliciteren bij een bedrijfje wat met IT en muziek deed. Ik dacht, cool, even babbelen. Na wat doorvragen kwam ik erachter dat ze een nogal wat communistische loonstructuur er op nahielden. Iedereen, ook de baas verdiende exact hetzelfde.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
De bedrijfsleider verdient 5x meer dan het gewone winkelpersoneel, maar moet de extra inkomsten weer afdragen aan de bedrijfskas.
Geen flatscreens?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je arm bent krijg je alleen maar soep.
Eerder voor de sociale werkplaatsquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een andere naam voor een voedselbank?
Een sociale supermarkt is toch gewoon een supermarkt waar mongooltjes werken en niet om goedkoop mensen voer te geven?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zulke toko’s vertrouw ik nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, ik ben een keer uitgenodigd om te solliciteren bij een bedrijfje wat met IT en muziek deed. Ik dacht, cool, even babbelen. Na wat doorvragen kwam ik erachter dat ze een nogal wat communistische loonstructuur er op nahielden. Iedereen, ook de baas verdiende exact hetzelfde.
Alleen dan duurder.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een sociale supermarkt is toch gewoon een supermarkt waar mongooltjes werken en niet om goedkoop mensen voer te geven?
Och, valt nog mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:41 schreef betyar het volgende:
Voor de sociale supermarkt hier trekt de gemeente 400.000 euro subsidie uit.![]()
Ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een sociale supermarkt is toch gewoon een supermarkt waar mongooltjes werken en niet om goedkoop mensen voer te geven?
Och, beter dat dan de voedselbank.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef De_Nuance het volgende:
Het is echt wat we dachten dat het was
HELMOND - De Helmondse Voedselbank wordt rond juni vervangen door de nieuwe sociale supermarkt.
Daar kunnen voortaan alleen Helmondse klanten van de Voedselbank winkelen en dus zelf kiezen wat ze nodig hebben. Met een speciale pas krijgt een deel – net als nu – tijdelijk gratis spullen. Maar wie het financieel wat breder heeft, moet een klein bedrag betalen: maximaal tien tot twintig procent van de normale winkelprijzen.
Mwa, opzich is dat niet erg, als het een fatsoenlijk loon is, dan is de verdienste samen een verdienst voor iedereen. Voor een klein bedrijf niet erg en misschien zelfs motiverend werken als je klein blijft en een soort van mini-familie wordt ofzo. Het was echter iets van 3000 gulden (weet het exacte aantal niet meer)quote:
De mensen willen het hier allemaal als puntje bij paaltje komt koopt niemand er iets. Van de 10 bejaarden die op een dag een pak melk op rekening komen halen kun je ook niet leven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, valt nog mee.
Bij een beetje lantaarnpaal met een solidariteitsverhaal komt meer subsidie kijken.
Dat pasjessysteem, hoe werkt dat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef De_Nuance het volgende:
HELMOND - De Helmondse Voedselbank wordt rond juni vervangen door de nieuwe sociale supermarkt.
Daar kunnen voortaan alleen Helmondse klanten van de Voedselbank winkelen en dus zelf kiezen wat ze nodig hebben. Met een speciale pas krijgt een deel – net als nu – tijdelijk gratis spullen. Maar wie het financieel wat breder heeft, moet een klein bedrag betalen: maximaal tien tot twintig procent van de normale winkelprijzen.
Een directeur die 3000 gulden(!) verdient, dat moest wel op het randje van faillissement zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, opzich is dat niet erg, als het een fatsoenlijk loon is, dan is de verdienste samen een verdienst voor iedereen. Voor een klein bedrijf niet erg en misschien zelfs motiverend werken als je klein blijft en een soort van mini-familie wordt ofzo. Het was echter iets van 3000 gulden (weet het exacte aantal niet meer)
Nee. De voedselbank is privaat, een sociale supermarkt vast niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, beter dat dan de voedselbank.
Zo, wat een mooi cadeau van die gemeente zeg. Alles beter dan zo'n voedselbank, lijkt me.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef De_Nuance het volgende:
Neem aan van wel, kan toch ook privaat geregeld worden zoiets?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee. De voedselbank is privaat, een sociale supermarkt vast niet.
Dat is hetzelfde als bij een dispuut, het is op zich niet erg dat je alles moet delen met zijn allen, maar het is zo’n verplichting en zo’n opgave, lijkt me dan. Kom je een keer in een nieuwe outfit op je werk aanzetten, gaan ze zich er meteen mee bemoeien of jij je dat wel niet kan veroorloven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, opzich is dat niet erg, als het een fatsoenlijk loon is, dan is de verdienste samen een verdienst voor iedereen. Voor een klein bedrijf niet erg en misschien zelfs motiverend werken als je klein blijft en een soort van mini-familie wordt ofzo. Het was echter iets van 3000 gulden (weet het exacte aantal niet meer)
Het is wel een tijdje geleden, maar voor toen ook debiel weinig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een directeur die 3000 gulden(!) verdient, dat moest wel op het randje van faillissement zitten.
Waarom is dat zo veel beter dan een voedselbank?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, wat een mooi cadeau van die gemeente zeg. Alles beter dan zo'n voedselbank, lijkt me.
Waarom?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, wat een mooi cadeau van die gemeente zeg. Alles beter dan zo'n voedselbank, lijkt me.
Omdat je dan meer keuze hebt. Van de voedselbank moet je maar aannemen wat ze je te bieden hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom is dat zo veel beter dan een voedselbank?
Dat je wat je kan toch zelf betaalt en de naam geeft de mensen die erheen gaan toch meer zelfrespect denk ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom is dat zo veel beter dan een voedselbank?
Zelfrespect.. Omdat ze van hun uitkering een deel afstaan aan een supermarkt?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat je wat je kan toch zelf betaalt en de naam geeft de mensen die erheen gaan toch meer zelfrespect denk ik.
$1,10 volgens linksboven.quote:
Net zoals nu denk ik. Je gaat naar de voedselbank met je administratie waaruit blijkt dat je niet meer dan bedrag X per maand vrij te besteden hebt per maand (omdat je bewezen in de schuldsanering zit bijvoorbeeld) en geen geld op de bank of andere waardevolle bezitten.quote:
Geen idee. Het klinkt wel leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfrespect.. Omdat ze van hun uitkering een deel afstaan aan een supermarkt?
Really?
Het is allebei.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Drugshond het volgende:
En het is geen gokken.... het is wiskunde.
Hmm... klinkt fraudegevoelig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net zoals nu denk ik. Je gaat naar de voedselbank met je administratie waaruit blijkt dat je niet meer dan bedrag X per maand vrij te besteden hebt per maand (omdat je bewezen in de schuldsanering zit bijvoorbeeld) en geen geld op de bank of andere waardevolle bezitten.
kom je door die selectie dan krijg je dat pasje.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als bij een dispuut, het is op zich niet erg dat je alles moet delen met zijn allen, maar het is zo’n verplichting en zo’n opgave, lijkt me dan. Kom je een keer in een nieuwe outfit op je werk aanzetten, gaan ze zich er meteen mee bemoeien of jij je dat wel niet kan veroorloven.
Dus alleen de naam is anders.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net zoals nu denk ik. Je gaat naar de voedselbank met je administratie waaruit blijkt dat je niet meer dan bedrag X per maand vrij te besteden hebt per maand (omdat je bewezen in de schuldsanering zit bijvoorbeeld) en geen geld op de bank of andere waardevolle bezitten.
kom je door die selectie dan krijg je dat pasje.
4 ton subsidie klinkt minder, maar ach, wie merkt dat nou.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geen idee. Het klinkt wel leuk.
En er zijn echt wel mensen met een lullig baantje die moeilijk rondkomen denk ik.
What happened?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
Heb ik weer, mn nichtje van 1,5 zit dankzij mij bij de eerste hulp.
Wat heb je nu weer gedaan, heb je haar NWS laten lezen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ja en...... lekker sleutelen onder de motorkap.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, ik zat naar het spelersbord te kijken![]()
Overigens, Windows XP
Ik mag niks zeggen over autisten en niets over dispuutjes.quote:
??quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
O hemeltje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
Je dacht dat ze een vis was voor de Orka?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
Een beetje onhandig opgetild blijkbaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan, heb je haar NWS laten lezen?
Is het ook, we hadden een weekend weg en ik heb iedereen gechauffeurd en gefinancierd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:54 schreef De_Nuance het volgende:
Zo'n dispuut klinkt nog best socialistisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je volgens mij vrij veel moeite mee doen en dan krijg je een doos oud vreten. Joepiequote:
You should never breed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een beetje onhandig opgetild blijkbaar.
Je mag anders van alles zeggen over hoeden met veren erop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag niks zeggen over autisten en niets over dispuutjes.
Wat maak jij het me toch lastig
Griekenland bodemloze put, Henk, SP , PVV regenten en subsidie zijn een paar kreten die bij me opkomen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
4 ton subsidie klinkt minder, maar ach, wie merkt dat nou.
Dat lijkt me en je zal niet meer een vooraf samengesteld pakket krijgen maar je mag zelf kiezen.quote:
En dan krijg je hier een Spar supermarkt voor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
4 ton subsidie klinkt minder, maar ach, wie merkt dat nou.
Het resultaat zal tegenvallen ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moet je volgens mij vrij veel moeite mee doen en dan krijg je een doos oud vreten. Joepie
Daarom blijf ik dus ook met m'n tengels van kinderen af, voor je het weet maak je iets kapot.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie niet horen wil moet maar voelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
You should never breed.
Hoe kan je een kind nou optillen dat vervolgens naar de EH moet, wat een tact.
Bij dr armpje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You should never breed.
Hoe kan je een kind nou optillen dat vervolgens naar de EH moet, wat een tact.
Wat is er aan de hand met haar dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Arm ligt eraf.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met haar dan?
Even troosten en doorgaanquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
Kind is niet dood ofzo mannen, heeft gewoon een beetje auw. Zus in paniek blabla.
Je hebt haar gewoon opgetild aan haar arm?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bij dr armpje.
Ik heb nog maar weinig ervaring met het oom-zijn. Sue me!
Mwah, met dezelfde redenering zou je nooit aan vrouwen komen, met hun fragiele gestel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarom blijf ik dus ook met m'n tengels van kinderen af, voor je het weet maak je iets kapot.
Wordt later een leuk familieverhaal als ze wat groter wordtquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bij dr armpje.
Ik heb nog maar weinig ervaring met het oom-zijn. Sue me!
Al eerder gedaan en toen was er weinig aan de hand, maar het ging dit keer niet helemaal soepeltjesquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt haar gewoon opgetild aan haar arm?
Dat heb ik wel een keertje gehad met een Finse, daarvan was ik ook bang dat ik iets te hard zou gaan en dan een lichaamsdeel zou afbreken. Achteraf vertelde een collega mij dat de meest fragiele meisjes juist het hardst genomen willen worden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:56 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, met dezelfde redenering zou je nooit aan vrouwen komen, met hun fragiele gestel.
Dus mensen in de schuldsanering kunnen voor 100 euro per week nu snoep, sigaretten en alcohol kopen in plaats van een gebalanceerde voeding. Dat lijkt me onwenselijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat lijkt me en je zal niet meer een vooraf samengesteld pakket krijgen maar je mag zelf kiezen.
Ik moest lachenquote:
Daarom. En ik ben nog steeds dr held, dus ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wordt later een leuk familieverhaal als ze wat groter wordt
Dat lijkt me toch wat anders dan die sociale supermarkt in Helmond. Bij jullie zal wel door een werkvoorziening gerund worden als supermarkt/ ontmoetingsplek in het dorp. Dat is heel wat anders dan een voedselbank, of het dorp moet wel heel arm zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:55 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan krijg je hier een Spar supermarkt voor.
Ik vind het wel humor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Al eerder gedaan en toen was er weinig aan de hand, maar het ging dit keer niet helemaal soepeltjes
Alleen een koude oorlog met je zus, maar och.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom. En ik ben nog steeds dr held, dus ja.
Ja dat denk je, maar stiekem wil ze niet maar naar die enge oom. "Alsjeblieft mamma mag ik thuisblijven."quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom. En ik ben nog steeds dr held, dus ja.
Ja, ze zei iets verkeerds over de Stentor.quote:
Mn zus was niet boos.....oma daarentegenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor.
Maar goed, wel lullig voor je nichtje en zus natuurlijk.
Kinderen kunnen met 1,5 jaar nog helemaal niet praten man.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef waht het volgende:
[..]
Ja dat denk je, maar stiekem wil ze niet maar naar die enge oom. "Alsjeblieft mamma mag ik thuisblijven."
Succes!quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef De_Nuance het volgende:
Oké nu ga ik mijn OZPLAN afmaken. Doei
Och moeders mag je negeren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mn zus was niet boos.....oma daarentegen
Ze zullen nog steeds moeten kiezen uit het aanbod van de voedselbank die nu wat anders wordt ingericht. Daar zullen geen sigaretten en alcohol tussen zitten. Wat snoep mogelijk wel, maar dat hoef je kinderen ook niet geheel te ontzeggen volgens mij zeker als producenten het toch over hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus mensen in de schuldsanering kunnen voor 100 euro per week nu snoep, sigaretten en alcohol kopen in plaats van een gebalanceerde voeding. Dat lijkt me onwenselijk.
O jawel hoor.....eerste woordje is bier.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kinderen kunnen met 1,5 jaar nog helemaal niet praten man.
Dat is inderdaad de bedoeling.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wat anders dan die sociale supermarkt in Helmond. Bij jullie zal wel door een werkvoorziening gerund worden als supermarkt/ ontmoetingsplek in het dorp. Dat is heel wat anders dan een voedselbank, of het dorp moet wel heel arm zijn
quote:Project 1. Sociale supermarkt
Woningcorporatie Huis & Erf heeft het initiatief genomen voor de realisatie van een sociale
buurtsupermarkt in Gemonde. Het idee is om werkplekken of werkervaringsplekken aan te bieden aan
mensen met een beperking of als re-integratieproject.
De provincie Noord-Brabant heeft ¤ 400.000 subsidie beschikbaar gesteld voor de sociale supermarkt.
De rest van de financiering is een verantwoordelijkheid van Huis & Erf. Huis & Erf geeft aan dat er nog
geen duidelijkheid is over de realisatie van de sociale supermarkt. Het is wenselijk dat in juli 2011
duidelijkheid bestaat over de sociale supermarkt. Het project moet volgens de subsidievoorwaarden
namelijk uiterlijk 1 maart 2013 gerealiseerd zijn.
Op dit moment worden, gelet op de huidige situatie, drie mogelijkheden onderzocht:
• Huis & Erf realiseert sociale supermarkt;
• Gemeente Sint-Michielsgestel realiseert sociale supermarkt;
• Gemeente Sint-Michielsgestel draagt een alternatief project voor aan de provincie NoordBrabant.
Sommige wel al een beetje hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kinderen kunnen met 1,5 jaar nog helemaal niet praten man.
Nee dat is werk verschaffenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al genoeg werk verricht vandaag!
Een stukje schrijven over een Harderwijker die z'n nichtje zwaar heeft weten te mishandelen en zomaar vrijuit ging?quote:
Socialist pur sang die Koos, wat een purist.quote:
Dat is ook niet zo moeilijk natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ze zei iets verkeerds over de Stentor.
Ik vind het vergezocht, je geeft ze dus iets van keuze - wat voor, naar ik hoop, maar een kleine groep brabanders van toepassing is - om sociale werkplekken te creeeren. 4 ton is ook een heleboel uitkeringen, dus ik ben benieuwd hoeveel dit oplevert.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zullen nog steeds moeten kiezen uit het aanbod van de voedselbank die nu wat anders wordt ingericht. Daar zullen geen sigaretten en alcohol tussen zitten. Wat snoep mogelijk wel, maar dat hoef je kinderen ook niet geheel te ontzeggen volgens mij zeker als producenten het toch over hebben.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk natuurlijk
Ja maar, als er niet meer Koosjes in Nederland wonen, zouden al die zielige dokters heumaal niets te doen hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Broken window fallacy, maar dan met kindjes en armpjes.
Je haalt 2 sociale supermarkten door elkaar. De ene draait om werkervaringsplekken en dergelijke de ander is een nieuwe naam voor de lokale voedselbank.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het vergezocht, je geeft ze dus iets van keuze - wat voor, naar ik hoop, maar een kleine groep brabanders van toepassing is - om sociale werkplekken te creeeren. 4 ton is ook een heleboel uitkeringen, dus ik ben benieuwd hoeveel dit oplevert.
Oh, dus het is niet eens gecombineerd?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je haalt 2 sociale supermarkten door elkaar. De ene draait om werkervaringsplekken en dergelijke de ander is een nieuwe naam voor de lokale voedselbank.
Precies.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dus het is niet eens gecombineerd?
Die 4 ton subsidie van de provincie Noord-Brabant, is alleen voor de vermeende self-esteem-building van wat WSPN-klantjes, die dan in cognito met albert heijn tasjes gaan lopen terwijl ze eigenlijk van de sociale supermarkt komen?
Wie wat waar?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Martelaar.
Edit: hij lijkt zo wel op jezus.
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die 4 ton subsidie van de provincie Noord-Brabant, is alleen voor de vermeende self-esteem-building van wat WSPN-klantjes, die dan in cognito met albert heijn tasjes gaan lopen terwijl ze eigenlijk van de sociale supermarkt komen?
Neuh, wat moet je in een onbetekenend dorp in Brabant met een voedselbank?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mutassim Ghadaffi, kort voordat hij werd vermoord door Libische rebellen, samen met z'n pa opgepakt in Sirte.quote:
Die 4 ton was alleen voor wat melkertbanenquote:
Provincies hebben geld overquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die 4 ton was alleen voor wat melkertbanen?
Wat moet je in Helmond met een voedselbankquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, wat moet je in een onbetekenend dorp in Brabant met een voedselbank?
Dit van Betyar gaat puur over de werkverschaffing/ sociale functie.
quote:
Helmond heeft toch wel een redelijke omvang? En Gia woont er dacht ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat moet je in Helmond met een voedselbank?
400 inwoners, big deal.
Ja het is bij die bestuurslaag echt bizar. Zo spoedig mogelijk afschaffenquote:
Wel een mooie laatste avondmaal, water en een peuk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mutassim Ghadaffi, kort voordat hij werd vermoord door Libische rebellen, samen met z'n pa opgepakt in Sirte.
Een PVV'er saboteert jouw afstuderen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:12 schreef De_Nuance het volgende:
Begin ik net aan mijn OZplan gaat het brandalarm af
90.000 inwoners.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Helmond heeft toch wel een redelijke omvang? En Gia woont er dacht ik
Duidelijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een PVV'er saboteert jouw afstuderen.
Klopt en hier hebben ze ook al een voedselbankquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
90.000 inwoners.
Drie keer meppel dus
Idd, klote klimaat hier.quote:
Is het dan zo’n pauperdorp of moet je echt een voedselbank hebben voor 45 gezinnetjes?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt en hier hebben ze ook al een voedselbank
Ze hebben 1 miljoen nodig om de supermarkt en wat kleine voorzieningen neer te kunnen zetten in het dorpshuis. Op een dorp van 2200 inwoners. Waarvan meer dan de helft buiten het dorp werkt en supermarkten tegenkomt op weg naar huis en of werk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die 4 ton was alleen voor wat melkertbanen?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef De_Nuance het volgende:
Fok it dan maar, ik ga wat leuks doen
Jericoacoara geniet mijn voorkeur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je het warm wilt hebben verhuis je maar naar het midden-oosten.
Idd, mijn B100-regenjas heeft zo'n heerlijk dikke voering waardoor je je bij -25 graden nog de pleuris zweet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:19 schreef GSbrder het volgende:
IJskoud![]()
Ik vind het wel lekker om met een dikke wintercoat en snood naar buiten te gaan.
Niks moet maar je hebt altijd mensen die graag zoiets op willen zetten. Plus dat vanuit hier de distributie voor Noord-Oost Nederland geregeld wordt dacht ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het dan zo’n pauperdorp of moet je echt een voedselbank hebben voor 45 gezinnetjes?
En mijn drankje hoeft niet gekoeld te worden, gewoon neerzetten in een onverwarmde ruimte - lees; mijn kamer - en het is heerlijk op temperatuur, in plaats van die kleffig lauwe zomerse zooi.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, mijn B100-regenjas heeft zo'n heerlijk dikke voering waardoor je je bij -25 graden nog de pleuris zweet.
Parteehquote:
85 klanten, of 85 gezinnen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niks moet maar je hebt altijd mensen die graag zoiets op willen zetten. Plus dat vanuit hier de distributie voor Noord-Oost Nederland geregeld wordt dacht ik.
Met wat zoeken zie ik dat zelfs een echte plattelandsgemeente hier wordt bediend door die voedselbank, dat zal om nog minder gezinnen gaan. Steenwijk een redelijk vergelijkbaar, wat kleiner, stadje verderop heeft trouwens al 85 klanten dus hier zullen het er nog wel wat meer zijn.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En mijn drankje hoeft niet gekoeld te worden, gewoon neerzetten in een onverwarmde ruimte - lees; mijn kamer - en het is heerlijk op temperatuur, in plaats van die kleffig lauwe zomerse zooi.
Uiteraard. Of als stoere mannenheld je jas afstaan aan de dame in casu, die helemaal wegzwijmeld bij de lichte zweem van mijn parfum op de boord en de hare ermee vermengd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]![]()
En omdat het zo koud is lekker onder de dekens tegen de beminde aankruipen, of omgekeerd natuurlijk.
Adressen, dus gezinnen of alleenstaanden weet ik hetquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
85 klanten, of 85 gezinnen?
2,1 persoon per gezin, bij de arme gevallen waarschijnlijk wat meer, dus dat scheelt
Zo mag ik het horen.quote:
Wij begrijpen elkaar, en dan op zo'n heerlijk koude winterdag een arm om de schouder heen slaan aldoende de beminde warm te houden, i.p.v. tijdens een kleffe zomerdag tegen elkaar aan zitten te zweten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Of als stoere mannenheld je jas afstaan aan de dame in casu, die helemaal wegzwijmeld bij de lichte zweem van mijn parfum op de boord en de hare ermee vermengd.
Dolletjes
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]![]()
En omdat het zo koud is lekker onder de dekens tegen de beminde aankruipen, of omgekeerd natuurlijk.
Stelletje wijven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Of als stoere mannenheld je jas afstaan aan de dame in casu, die helemaal wegzwijmeld bij de lichte zweem van mijn parfum op de boord en de hare ermee vermengd.
Dolletjes
Koop dan een laptop idd.quote:
Maar ik heb een tshirt en een hetfstjasje aan , beetje mijn eigen schuldquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:19 schreef GSbrder het volgende:
IJskoud![]()
Ik vind het wel lekker om met een dikke wintercoat en snood naar buiten te gaan.
Jij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Kuch *, wie zat vanochtend ook alweer het vrouwtje uit te hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |