Wien's vrouw zei dat ook vannacht.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Ik dacht gestolde melk, weer wat geleerd.
Natuurlijk wel, maar natuurlijk is dat dan eigenlijk gerijpte kaas dus ik zat er altijd naast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:46 schreef De_Nuance het volgende:
Je dacht toch niet echt dat borsten uit gestolde melk bestonden VS?
Truequote:Op maandag 24 oktober 2011 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar natuurlijk is dat dan eigenlijk gerijpte kaas dus ik zat er altijd naast.
Nee, gerijpte brieranden bevinden zich aan weerszijden van het toompje. Smeerpijpquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar natuurlijk is dat dan eigenlijk gerijpte kaas dus ik zat er altijd naast.
quote:
Gelukkig heb ik net m'n eten op en ben ik even immuun voor dit soort opmerkingen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, gerijpte brieranden bevinden zich aan weerszijden van het toompje. Smeerpijp
De gorgonzola op mijn pizza was inderdaad al op toen ik dit uit mijn vingers wist te toveren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net m'n eten op en ben ik even immuun voor dit soort opmerkingen.
Hm, het is in ieder geval altijd goed te zien dat uwe heerschap strak in pak boodschappen doet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De gorgonzola op mijn pizza was inderdaad al op toen ik dit uit mijn vingers wist te toveren.
Een vreselijk camerahoek, dat dan weer wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, het is in ieder geval altijd goed te zien dat uwe heerschap strak in pak boodschappen doet.
quote:
Mijn eten, wat doe je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, gerijpte brieranden bevinden zich aan weerszijden van het toompje. Smeerpijp
Sorryquote:
Als je in pak rondloopt in de Lidl.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:55 schreef GSbrder het volgende:
Waar kan je geen misplaatst gevoel van superioriteit krijgen?
Diarree.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:55 schreef GSbrder het volgende:
Waar kan je geen misplaatst gevoel van superioriteit krijgen?
Zoals ik had toen ik in de City werkte en 's zomers in korte broek en t-shirt ging lunchen tussen de suits?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan kan iedereen een misplaatst gevoel van superioriteit krijgen.
Denken ze dat je de filiaalmanager bent.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je in pak rondloopt in de Lidl.
Pauper.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoals ik had toen ik in de City werkte en 's zomers in korte broek en t-shirt ging lunchen tussen de suits?
Maar de lidl is vaak gewoon een poepwinkel, net als de aldi, alleen al om die reden ga ik er niet heenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:56 schreef De_Nuance het volgende:
Lidl kwaliteit is vaak beter dan AH huismerk, en veeeeeeel beter dan Euroshopper.
Qua prijs ligt het tussenbeide.
Een misplaatst gevoel van superioriteit, omdat je een korte broek droegquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoals ik had toen ik in de City werkte en 's zomers in korte broek en t-shirt ging lunchen tussen de suits?
Ach, ik ga doorgaans naar de dichtstbijzijnde supermarkt. Wat neerkomt op AH of Cmille.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:00 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind eigenlijk alle supermarkten behalve de Albert Heijn stom.
Jumbo, AH en Dirk van den Broek zijn m'n favorietenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:00 schreef GSbrder het volgende:
Het zijn altijd weer dezelfden, toch du_ke?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
Koos, erik en VS zag een flinke dosis slowchat van jullie in PVDA & SP: Topinkomens nog zwaarder belasten , zouden jullie willen proberen dat wat meer in dit topic te houden?
Alvast bedankt!
Ja ik ga meestal ook naar de AH en anders naar de Dirk, eigenlijk ook een winkel van niks maar ze hebben er wat dingen die de AH niet heeft en hij ligt ook mooi op de route naar huis.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:00 schreef GSbrder het volgende:
Vaak welquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:03 schreef waht het volgende:
[..]
Het zijn altijd weer dezelfden, toch du_ke?
Half Nederlandquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:04 schreef De_Nuance het volgende:
Was ook een van mijn eerste baantjes.
Sinds dat schandaal?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:04 schreef GSbrder het volgende:
Maar Ahold is dan ook het enige detailhandel concern waar ik aandelen van heb.
Dus dan draag ik graag bij aan de omzet
Ik kwam uit bij de C1000 voor de bijbaan, die was dichterbijquote:
Scooter,quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:02 schreef Picchia het volgende:
DAMNID SCOOTER. KON JE ER NIET VANAF BLIJVEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |