Een PVV'er saboteert jouw afstuderen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:12 schreef De_Nuance het volgende:
Begin ik net aan mijn OZplan gaat het brandalarm af
90.000 inwoners.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Helmond heeft toch wel een redelijke omvang? En Gia woont er dacht ik
Duidelijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een PVV'er saboteert jouw afstuderen.
Klopt en hier hebben ze ook al een voedselbankquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
90.000 inwoners.
Drie keer meppel dus
Idd, klote klimaat hier.quote:
Is het dan zo’n pauperdorp of moet je echt een voedselbank hebben voor 45 gezinnetjes?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt en hier hebben ze ook al een voedselbank
Ze hebben 1 miljoen nodig om de supermarkt en wat kleine voorzieningen neer te kunnen zetten in het dorpshuis. Op een dorp van 2200 inwoners. Waarvan meer dan de helft buiten het dorp werkt en supermarkten tegenkomt op weg naar huis en of werk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die 4 ton was alleen voor wat melkertbanen?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef De_Nuance het volgende:
Fok it dan maar, ik ga wat leuks doen
Jericoacoara geniet mijn voorkeur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je het warm wilt hebben verhuis je maar naar het midden-oosten.
Idd, mijn B100-regenjas heeft zo'n heerlijk dikke voering waardoor je je bij -25 graden nog de pleuris zweet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:19 schreef GSbrder het volgende:
IJskoud![]()
Ik vind het wel lekker om met een dikke wintercoat en snood naar buiten te gaan.
Niks moet maar je hebt altijd mensen die graag zoiets op willen zetten. Plus dat vanuit hier de distributie voor Noord-Oost Nederland geregeld wordt dacht ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het dan zo’n pauperdorp of moet je echt een voedselbank hebben voor 45 gezinnetjes?
En mijn drankje hoeft niet gekoeld te worden, gewoon neerzetten in een onverwarmde ruimte - lees; mijn kamer - en het is heerlijk op temperatuur, in plaats van die kleffig lauwe zomerse zooi.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, mijn B100-regenjas heeft zo'n heerlijk dikke voering waardoor je je bij -25 graden nog de pleuris zweet.
Parteehquote:
85 klanten, of 85 gezinnen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niks moet maar je hebt altijd mensen die graag zoiets op willen zetten. Plus dat vanuit hier de distributie voor Noord-Oost Nederland geregeld wordt dacht ik.
Met wat zoeken zie ik dat zelfs een echte plattelandsgemeente hier wordt bediend door die voedselbank, dat zal om nog minder gezinnen gaan. Steenwijk een redelijk vergelijkbaar, wat kleiner, stadje verderop heeft trouwens al 85 klanten dus hier zullen het er nog wel wat meer zijn.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En mijn drankje hoeft niet gekoeld te worden, gewoon neerzetten in een onverwarmde ruimte - lees; mijn kamer - en het is heerlijk op temperatuur, in plaats van die kleffig lauwe zomerse zooi.
Uiteraard. Of als stoere mannenheld je jas afstaan aan de dame in casu, die helemaal wegzwijmeld bij de lichte zweem van mijn parfum op de boord en de hare ermee vermengd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]![]()
En omdat het zo koud is lekker onder de dekens tegen de beminde aankruipen, of omgekeerd natuurlijk.
Adressen, dus gezinnen of alleenstaanden weet ik hetquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
85 klanten, of 85 gezinnen?
2,1 persoon per gezin, bij de arme gevallen waarschijnlijk wat meer, dus dat scheelt
Zo mag ik het horen.quote:
Wij begrijpen elkaar, en dan op zo'n heerlijk koude winterdag een arm om de schouder heen slaan aldoende de beminde warm te houden, i.p.v. tijdens een kleffe zomerdag tegen elkaar aan zitten te zweten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Of als stoere mannenheld je jas afstaan aan de dame in casu, die helemaal wegzwijmeld bij de lichte zweem van mijn parfum op de boord en de hare ermee vermengd.
Dolletjes
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]![]()
En omdat het zo koud is lekker onder de dekens tegen de beminde aankruipen, of omgekeerd natuurlijk.
Stelletje wijven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Of als stoere mannenheld je jas afstaan aan de dame in casu, die helemaal wegzwijmeld bij de lichte zweem van mijn parfum op de boord en de hare ermee vermengd.
Dolletjes
Koop dan een laptop idd.quote:
Maar ik heb een tshirt en een hetfstjasje aan , beetje mijn eigen schuldquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:19 schreef GSbrder het volgende:
IJskoud![]()
Ik vind het wel lekker om met een dikke wintercoat en snood naar buiten te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |