Ik vind het vergezocht, je geeft ze dus iets van keuze - wat voor, naar ik hoop, maar een kleine groep brabanders van toepassing is - om sociale werkplekken te creeeren. 4 ton is ook een heleboel uitkeringen, dus ik ben benieuwd hoeveel dit oplevert.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zullen nog steeds moeten kiezen uit het aanbod van de voedselbank die nu wat anders wordt ingericht. Daar zullen geen sigaretten en alcohol tussen zitten. Wat snoep mogelijk wel, maar dat hoef je kinderen ook niet geheel te ontzeggen volgens mij zeker als producenten het toch over hebben.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk natuurlijk
Ja maar, als er niet meer Koosjes in Nederland wonen, zouden al die zielige dokters heumaal niets te doen hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Broken window fallacy, maar dan met kindjes en armpjes.
Je haalt 2 sociale supermarkten door elkaar. De ene draait om werkervaringsplekken en dergelijke de ander is een nieuwe naam voor de lokale voedselbank.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het vergezocht, je geeft ze dus iets van keuze - wat voor, naar ik hoop, maar een kleine groep brabanders van toepassing is - om sociale werkplekken te creeeren. 4 ton is ook een heleboel uitkeringen, dus ik ben benieuwd hoeveel dit oplevert.
Oh, dus het is niet eens gecombineerd?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je haalt 2 sociale supermarkten door elkaar. De ene draait om werkervaringsplekken en dergelijke de ander is een nieuwe naam voor de lokale voedselbank.
Precies.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dus het is niet eens gecombineerd?
Die 4 ton subsidie van de provincie Noord-Brabant, is alleen voor de vermeende self-esteem-building van wat WSPN-klantjes, die dan in cognito met albert heijn tasjes gaan lopen terwijl ze eigenlijk van de sociale supermarkt komen?
Wie wat waar?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Martelaar.
Edit: hij lijkt zo wel op jezus.
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die 4 ton subsidie van de provincie Noord-Brabant, is alleen voor de vermeende self-esteem-building van wat WSPN-klantjes, die dan in cognito met albert heijn tasjes gaan lopen terwijl ze eigenlijk van de sociale supermarkt komen?
Neuh, wat moet je in een onbetekenend dorp in Brabant met een voedselbank?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mutassim Ghadaffi, kort voordat hij werd vermoord door Libische rebellen, samen met z'n pa opgepakt in Sirte.quote:
Die 4 ton was alleen voor wat melkertbanenquote:
Provincies hebben geld overquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die 4 ton was alleen voor wat melkertbanen?
Wat moet je in Helmond met een voedselbankquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, wat moet je in een onbetekenend dorp in Brabant met een voedselbank?
Dit van Betyar gaat puur over de werkverschaffing/ sociale functie.
quote:
Helmond heeft toch wel een redelijke omvang? En Gia woont er dacht ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat moet je in Helmond met een voedselbank?
400 inwoners, big deal.
Ja het is bij die bestuurslaag echt bizar. Zo spoedig mogelijk afschaffenquote:
Wel een mooie laatste avondmaal, water en een peuk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mutassim Ghadaffi, kort voordat hij werd vermoord door Libische rebellen, samen met z'n pa opgepakt in Sirte.
Een PVV'er saboteert jouw afstuderen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:12 schreef De_Nuance het volgende:
Begin ik net aan mijn OZplan gaat het brandalarm af
90.000 inwoners.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Helmond heeft toch wel een redelijke omvang? En Gia woont er dacht ik
Duidelijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een PVV'er saboteert jouw afstuderen.
Klopt en hier hebben ze ook al een voedselbankquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
90.000 inwoners.
Drie keer meppel dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |