Inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef GSbrder het volgende:
Cassieres van de AH zijn ook de leukste
Ja maar de sollicitatieprocedure spreekt mij als homo niet echt aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je sollicitatie om mij te vervangen is al onderweg naar Yvonne?
Oeps!quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb magazijnwerk gedaan in een distributiecentrum Als een heftruckchauffeur een pallet met potten vis van hoog in de stelling naar beneden liet kletteren had je ook een mooie bende.
Haar zoon is toch meerderjarig onderhandquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar de sollicitatieprocedure spreekt mij als homo niet echt aan.
Nou, bij de Aldi hier zit er anders wel eentje waar ik een 8000-pak familie superbonuspak aldicondooms mee zou willen openbreken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die van de Lidl en ALDI
Hmm, mazzelaar. Bij mij zijn het types die normaal bij de Betho zouden zittenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, bij de Aldi hier zit er anders wel eentje waar ik een 8000-pak familie superbonuspak aldicondooms mee zou willen openbreken.
The force is weak in this one.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:21 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben wel kapitalistisch vandaag heb zin om allemaal rotzooi te kopen.
Die van mij zijn steevast de afdankertjes van de AH.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, bij de Aldi hier zit er anders wel eentje waar ik een 8000-pak familie superbonuspak aldicondooms mee zou willen openbreken.
Dat heb ik bij de AH bij mijn werk in R'dam. Een paar 2-tonners ertussen die ongeneerd bukken waarbij je een paar meter onderbroek kan zien als vakkenvulsters.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, mazzelaar. Bij mij zijn het types die normaal bij de Betho zouden zitten
Truequote:
Rotzooi?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:21 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben wel kapitalistisch vandaag heb zin om allemaal rotzooi te kopen.
Ach, ze werken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die van mij zijn steevast de afdankertjes van de AH.
Dus 50+ en verlept met een hoofdletter V.
Tja, met die stad verwacht ik niet veel anders.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de AH bij mijn werk in R'dam. Een paar 2-tonners ertussen die ongeneerd bukken waarbij je een paar meter onderbroek kan zien als vakkenvulsters.
Maargoed, R'dam.
Hoi.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:23 schreef Disana het volgende:
Oww ik ben weer onzichtbaar. Vond 't nog wel zo'n mooie foto.
Klopt,helaas ik door hoe het werkt maar val ik er nog steeds voor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rotzooi?
Tot die conclusie hoor jij pas te komen als je de meuk eenmaal gekocht hebt, schavuit!
Ze hebben nu sinds pas ook een bord met huisregels omdat het bij diverse scholen is en heel jong Marokko er dus is om 12:00.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, met die stad verwacht ik niet veel anders.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |