Rdam produceert naast superleuke mensen zoals ik ook veel wangedrochten helaas jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de AH bij mijn werk in R'dam. Een paar 2-tonners ertussen die ongeneerd bukken waarbij je een paar meter onderbroek kan zien als vakkenvulsters.
Maargoed, R'dam.
Vroegah moest je bij de Aldi nog alle producten uit je hoofd weten en nummertjes invoeren. Nu scannen ze.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze worden betaald om mooi te zitten wezen en niet te kunnen rekenen zodat ze me te weinig wisselgeld teruggeven.
Oh heerlijk. Dus die bestormen dagelijks het gangpad met energiedrank.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben nu sinds pas ook een bord met huisregels omdat het bij diverse scholen is en heel jong Marokko er dus is om 12:00.
Daar sta ik nooit bij in de rij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
Soms mogen heel verwijfde jongens ook kassa draaien, dat is best grappig
Ons pap heeft er wel eens iets over verteld, voornamelijk ging het over het falen van het samensmelten van de formules, de ins en outs ken ik niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dramatisch verhaal:
Het bedrijf heeft eigenlijk nooit goed gedraaid. Dit werk alleen maar erger door de mislukte operatie rond de Konmar-formule. Ook de prijzenoorlog tussen de supermarktconcerns hielp niet mee. Er werden steeds meer onderdelen opgeheven of verkocht om in leven te blijven. Uiteindelijke bloedde het bedrijf langzaam dood en bleven alleen Super de Boersupermarkten over.[2]
Dat laatste hadden ze hier ook maar hebben ze weer ingeruild voor de normale kassa door alle problemen die erbij kwamen kijken. Kennelijk leverde het teveel kopzorgen op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar sta ik nooit bij in de rij.
Zelfscannen is trouwens ook een vondst.
Hm zelfscannen is echt niks hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar sta ik nooit bij in de rij.
Zelfscannen is trouwens ook een vondst.
Nee, er staat echt een bord dat met regels, zoals dat je spullen niet op een andere plek mag neerleggen, niet schreeuwen, niet rennen, netjes in de rij blijven staan bij de kassa, en zo nog een zwik van dat soort regels.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef De_Nuance het volgende:
Samenscholingeverbod in de supermarkt. Of max zoveel scholieren tegelijk. Hilarisch ja
Een supermarkt is idd. wel een om-de-hoek-baantje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef Disana het volgende:
De AH waar ik nu twee weken naartoe moet heeft best veel jongens en mannen achter de kassa zitten. Misschien heeft het met het type buurt te maken.
Voor een lokale grootgrutter hier een leven zonder gevangenisstraf waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hm zelfscannen is echt niks hoor.
Wat is het leven zonder kassamutsen?
In de weekenden? Rust. Heerlijke rust.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
O ik ken er genoeg die de door mij genoemde methode toepassen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, er staat echt een bord dat met regels, zoals dat je spullen niet op een andere plek mag neerleggen, niet schreeuwen, niet rennen, netjes in de rij blijven staan bij de kassa, en zo nog een zwik van dat soort regels.
Is daar van der Plas bezig?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:19 schreef Disana het volgende:
De AH waar ik noodgedwongen twee weken naar toe moet is verschrikkelijk. Maar mijn Jumbo ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
dus ik heb geen keus
Zelfscanner bij de Hoogvliet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
haha ja daar heeft de AH hier er ook wel een paar vanquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
Soms mogen heel verwijfde jongens ook kassa draaien, dat is best grappig
Wil ik ook wel doen, maar gaan dicht als ik thuiskom. Ik compenseer dat weer met elke zaterdag op de markt van alles te kopen. Dat soort verkoop wil ik blijven steunen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:30 schreef De_Nuance het volgende:
Onze grootouders gingen gewoon naar de groenteboer en slager.
We moeten het sociale aspect niet helemaal verbannen natuurlijk.
Dat, en het is niet zo'n geweldige buurt. Maar ja, het dichtst bij nu de Jumbo verbouwd wordt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een supermarkt is idd. wel een om-de-hoek-baantje.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:30 schreef De_Nuance het volgende:
Onze grootouders grootmoeders gingen gewoon naar de groenteboer en slager.
We moeten het sociale aspect niet helemaal verbannen natuurlijk.
Haha, nee de vloer moet eruit en daar gaan ze meer dan twee weken over doen. Te volgen op Facebookquote:
Die verkopen alleen tomaten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:32 schreef betyar het volgende:
Hier willen ze ook een sociale supermarkt hebben in het dorp.
Ook leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:33 schreef De_Nuance het volgende:
Hoewel.. mijn grootouders hadden volgens mij wat vee en ergens een paar akkers
Vee hebben ze inderdaad niet meer. En de akkers staan een beetje leeg te staan. Heb ze wel gezien. Ziet er tof uit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook leuk.
Jammer dat ze het nu niet meer hebben, kon je er nog wat aan verdienen.
Er zijn nog bergen van die kleine winkels, alleen niet meer in de (binnen-)stad, daarvoor moet je in kleinere plaatsjes zijn waar zelfs de AH niet wil komen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:33 schreef De_Nuance het volgende:
Hoewel.. mijn grootouders hadden volgens mij wat vee en ergens een paar akkers
Maar de nostalgie van bijvoorbeeld de bakker is wel leuk. In Leiden heb je echt zo'n bakkertje wat perongeluk in 2011 terecht gekomen lijkt te zijn.
Ruikt ook heerlijk als je er langs loopt en gelegen aan een rustige gracht.
Een van mijn opa's was veehouder. Vroeger veel tijd in de buitenlucht op zijn boerderij doorgebracht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vee hebben ze inderdaad niet meer. En de akkers staan een beetje leeg te staan. Heb ze wel gezien. Ziet er tof uit.
Miljonairs betalen er 1000 euro voor een brood.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:37 schreef GSbrder het volgende:
SP supermarkt, is dat naar draagkracht?
Atlijd leuk tijdens verkiezingstijd als van de dwazen van alle partijen overal weer staan crap weg te geven. De groene appels van het CDA, de sponsjes van de SP, de rozen van de PvdA, etc. etc.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij ons kwam er ook een SP proleet met een sponsje langs.
De bedrijfsleider verdient 5x meer dan het gewone winkelpersoneel, maar moet de extra inkomsten weer afdragen aan de bedrijfskas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:37 schreef GSbrder het volgende:
SP supermarkt, is dat naar draagkracht?
De boodschappentassen van de VVD om de koopzondag te promotenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Atlijd leuk tijdens verkiezingstijd als van de dwazen van alle partijen overal weer staan crap weg te geven. De groene appels van het CDA, de sponsjes van de SP, de rozen van de PvdA, etc. etc.
Die moeten nu in de loods blijven liggen van de SGP.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
De boodschappentassen van de VVD om de koopzondag te promoten
Dat zijn wel de leukere dingenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een van mijn opa's was veehouder. Vroeger veel tijd in de buitenlucht op zijn boerderij doorgebracht.
Chill, ik waarschijnlijk een paar centen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Miljonairs betalen er 1000 euro voor een brood.
Als je arm bent krijg je alleen maar soep.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chill, ik waarschijnlijk een paar centen.
Of zouden ze dat niet geloven als je in pak komt?
Is dat niet gewoon een andere naam voor een voedselbank?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:41 schreef betyar het volgende:
Voor de sociale supermarkt hier trekt de gemeente 400.000 euro subsidie uit.![]()
Haha, ik ben een keer uitgenodigd om te solliciteren bij een bedrijfje wat met IT en muziek deed. Ik dacht, cool, even babbelen. Na wat doorvragen kwam ik erachter dat ze een nogal wat communistische loonstructuur er op nahielden. Iedereen, ook de baas verdiende exact hetzelfde.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
De bedrijfsleider verdient 5x meer dan het gewone winkelpersoneel, maar moet de extra inkomsten weer afdragen aan de bedrijfskas.
Geen flatscreens?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je arm bent krijg je alleen maar soep.
Eerder voor de sociale werkplaatsquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een andere naam voor een voedselbank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |