Wel slim, je gaat er dan ook vaker heen uit nostalgie. En familie/bekenden gaan er ook vaker heen want die geef je dan een kortingskaart.quote:
Ik heb staan zwoegen met kruiwagens bij een bomenkweker als vakantiebaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:04 schreef De_Nuance het volgende:
Was ook een van mijn eerste baantjes.
Maar dat is wel echt werkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb staan zwoegen met kruiwagens bij een bomenkweker als vakantiebaan.
Terecht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:08 schreef De_Nuance het volgende:
Laurus hebben ze wel goed kapotgemaakt toentertijd
Bomen uitsteken, hopsa op de kruiwagen en een meter of 100 verderop weer in de grond poten.quote:
AH is ook niet allen vakkenvullen hoor. Vaak ook laden en lossen, nog best zwaar met die volle containers.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb staan zwoegen met kruiwagens bij een bomenkweker als vakantiebaan.
Edah was anders ook best tofquote:
Zal het even achter de schermen bespreken en behandelen in overleg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
Koos, erik en VS zag een flinke dosis slowchat van jullie in PVDA & SP: Topinkomens nog zwaarder belasten , zouden jullie willen proberen dat wat meer in dit topic te houden?
Alvast bedankt!
Heb heel wat afgesjouwd met kratten bier, flessen fris en pakken sap en dergelijkequote:Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
AH is ook niet allen vakkenvullen hoor. Vaak ook laden en lossen, nog best zwaar met die volle containers.
Heb een keer ongeveer 100 euro aan fruitsapjes in glazen flessen kapotgegooid![]()
Als je een wijncontainer omgooide was je wel best wel de lul.
Dan is het goedquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal het even achter de schermen bespreken en behandelen in overleg.
Toen die werd opgericht is mijn vader weggegaan bij Groenwoudt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:08 schreef De_Nuance het volgende:
Laurus hebben ze wel goed kapotgemaakt toentertijd
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:
Advocates zijn leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef GSbrder het volgende:
Cassieres van de AH zijn ook de leukste
Dramatisch verhaal:quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Toen die werd opgericht is mijn vader weggegaan bij Groenwoudt.
[..]
[..]
Ik vond het een best creatieve oplossing anders. Buiten kaders durven denken. No-nonsens. Et cetera.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vaak wel.
Al was jouw bijdrage ook niet van grote toegevoegde waarde
Je sollicitatie om mij te vervangen is al onderweg naar Yvonne?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Nu weer ontopic graag, onzin doe je maar in de SC.
Ik heb magazijnwerk gedaan in een distributiecentrum Als een heftruckchauffeur een pallet met potten vis van hoog in de stelling naar beneden liet kletteren had je ook een mooie bende.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
AH is ook niet allen vakkenvullen hoor. Vaak ook laden en lossen, nog best zwaar met die volle containers.
Heb een keer ongeveer 100 euro aan fruitsapjes in glazen flessen kapotgegooid![]()
Als je een wijncontainer omgooide was je wel best wel de lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |