SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Please sir. When moon? When Mustang?
Ik haal forza ook nog wel, had al bijna gedaan, maar besloot dat mijn studie voor ging.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:17 schreef Rossdale het volgende:
als hij snel BLIJKT te vervelenKan het me niet voorstellen maar toch
Ik ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
Ik vond dit zo'n kutTT
Totdat ik dat plaatje in de OP zag
Ach, zolang het grappig is is er geen man overboord toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook.Niels moet wel altijd Tams hebben he.
Nee, alleen een vrouw.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ach, zolang het grappig is is er geen man overboord toch?
Easy targetquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook.Niels moet wel altijd Tams hebben he.
Valt mee, ik denk dat het moeilijk gaat worden de muntjes van kk te overtreffen.quote:
Nee hoor. Je bent tenslotte een vrouw.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Valt mee, ik denk dat het moeilijk gaat worden de muntjes van kk te overtreffen.
Jij laat je voor een vent anders aardig snel de kast opjagen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent tenslotte een vrouw.
Ik zit graag op de kast, aangezien ik er ooit uitgeklommen ben, maar die kast ligt me toch na aan het hart.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij laat je voor een vent anders aardig snel de kast opjagen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zit graag op de kast, aangezien ik er ooit uitgeklommen ben, maar die kast ligt me toch na aan het hart.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Rossdale het volgende:
Ach laat ik het goed maken met jullie, want het is stiekem wel een beetje lullig:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft! Een lekkere vent voor Tamara en een lekkere vent voor Maurice
Je zit graag op de kast, zodat je de eerste beste kerel die er uit komt meteen van bovenaf kunt bespringen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zit graag op de kast, aangezien ik er ooit uitgeklommen ben, maar die kast ligt me toch na aan het hart.
Dat sowieso.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je zit graag op de kast, zodat je de eerste beste kerel die er uit komt meteen van bovenaf kunt bespringen?
Opa is op dreefquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je zit graag op de kast, zodat je de eerste beste kerel die er uit komt meteen van bovenaf kunt bespringen?
Lekker warm met een snuggie en Michhas in de kastquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ik wacht nog steeds tot Michhas of Pierre er een keer uit komen.
Ja, totdat jullie tegen de deur aan vallen en eruit vallen, dan heb ik jullie allebei te pakken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lekker warm met een snuggie en Michhas in de kast
Waar was je nou van het weekend?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yeah! Tijd om op huis aan te gaan dus
Je hebt een invite voor de car clubquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:03 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, ik ga even forza spelen, aangezien titty toch niks meer zegt.
Whut?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je hebt een invite voor de car clubkan je even oeh en ah roepen als je Sold, mister en mij ziet
Sorry ik heb de hele dag gewerkt en zit te eten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:03 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, ik ga even forza spelen, aangezien titty toch niks meer zegt.
En net wanneer hij weg is opeens praten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry ik heb de hele dag gewerkt en zit te eten.
2 laptops, 2 telefoons en tassen kopen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:40 schreef Pixell het volgende:
krijg net een telefoontje van me zusje:
Auto leeggeroofd (alle ruiten in) 2 laptops, 2 telefoons en tassen weg.
Bij een crematoriumgenaaid
Als je een mooi prijsje maakt, zal ik het ff overleggenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 laptops, 2 telefoons en tassen kopen?
Je bent een kloon ofnie?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als je een mooi prijsje maakt, zal ik het ff overleggen
Ik durf de confrontatie niet aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En net wanneer hij weg is opeens praten.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
I'm sexy and i know it.
[ afbeelding ]
quote:
Ja ga hem zo ff op de pc testenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef SoldMayor het volgende:
BF3 stream:
http://www.own3d.tv/live/145507/cheami
haha geen file gehad, wel heeel erg geergerd aan niet door rijdende mensen van utrecht tot arnhemquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
Thuis, lekker in de rij gestaan bij Utrecht met 15 km file omdat een paar stumpers niet kunnen rijden
Javelin is baas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:20 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is MW2 toch stiekum een bagger vette game.![]()
Net groundwar gedaan echt er vlogen harriers, choppers, bommenwerpers, predators alles tegelijk niet normaal. En zelf natuurlijk bommen gooien. En dan gewoon 51-49 spelen.![]()
En op Estate nog een javelin afgeschoten.... 5 kills in een keer.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:20 schreef SoldMayor het volgende:
Net groundwar gedaan echt er vlogen harriers, choppers, bommenwerpers, predators alles tegelijk niet normaal. En zelf natuurlijk bommen gooien. En dan gewoon 51-49 spelen.![]()
wanneer?quote:
Zijn de beelden op internet te vinden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef dreamzk het volgende:
Krijg net te horen dat een gast van mn studentenvereniging uit huis is gezet omdat hij zn mobiel in de douche liet liggen en daarmee de vrouwelijke logeetjes (lees one-nightstands en vriendinnen) filmde terwijl ze douchten
Hmmmquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef dreamzk het volgende:
Krijg net te horen dat een gast van mn studentenvereniging uit huis is gezet omdat hij zn mobiel in de douche liet liggen en daarmee de vrouwelijke logeetjes (lees one-nightstands en vriendinnen) filmde terwijl ze douchten
Smoothquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef dreamzk het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zijn de beelden op internet te vinden?
Hier is er zojuist bij de zaak een geroyeerd omdat hij iemand in z'n gezicht heeft geslagen met een glas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef dreamzk het volgende:
Als je tegen normale mensen speelt is de game briljant speel je tegen een team vol met sperma emmers dan is het ook echt kutquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:20 schreef SoldMayor het volgende:
Oke het is een beetje slordig maar waarschijnlijk had het toch al niets meer uit gehaald, en de gene die valt kan niet eens de grond onder hem zien, door de gene die er voor loopt en in een keer voor zich uit sprint.quote:
als er voertuigen met 250+ rond rijden haal je wel iemand snel wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke het is een beetje slordig maar waarschijnlijk had het toch al niets meer uit gehaald, en de gene die valt kan niet eens de grond onder hem zien, door de gene die er voor loopt en in een keer voor zich uit sprint.
Sowieso snap ik niet waarom ze hem verplaatsen, is dat niet de nummer 1 regel als iemand gewond is?
Alles was al van de baan gehaald Bozje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als er voertuigen met 250+ rond rijden haal je wel iemand snel weg
ohja dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alles was al van de baan gehaald Bozje.
Wat weet jij eigenlijk wel bozzje?quote:
dat ik super lekker ben, en dat ik me werk niet leuk vindtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat weet jij eigenlijk wel bozzje?
Moet je iets anders gaan doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat ik super lekker ben, en dat ik me werk niet leuk vindt
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef PierreTT het volgende:
Nou, kogel is door de kerk, ga ook sparen voor mijn motorrijbewijs
Speelde al 2 jaar met het idee, toch maar eens doen. Is nooit verspild geld lijkt mequote:
Ik ben ook nog steeds van plan, en had weer wat centen gespaard, maar ga nu eerst een mountainbike halen.... lessen kan toch vanaf maart/april pas weer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef PierreTT het volgende:
Nou, kogel is door de kerk, ga ook sparen voor mijn motorrijbewijs
Wat voor één? Ben ook op zoekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds van plan, en had weer wat centen gespaard, maar ga nu eerst een mountainbike halen.... lessen kan toch vanaf maart/april pas weer.
Hoho, eerst sparen. En dat kan wel even duren lol. Laat staan voordat je een motor hebt, tenzij ik een van jouw 126 motoren kan lenen? Of anders volg ik wel in je Veyron of je GT-R?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Potver, hoor ik daar een MW2-SC Motor Tour 2012 ?
Weet nog niet exact, zoek beetje rond. Had al bijna canondale bad boy gekocht, alleen dat is niet wat ik zoek. Maar die is wel heel nice!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat voor één? Ben ook op zoekMijn Koga Miyata is kapot.
Repareren is geen optie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat voor één? Ben ook op zoekMijn Koga Miyata is kapot.
Nope, ik doe wel lekker als het mooi weer isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:42 schreef Bozz187 het volgende:
Pierre NICE!!!
Teun juist nu gaan lessen!, leer je met veel meer weg omstandigheden rijden
okequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope, ik doe wel lekker als het mooi weer isen de rijschool heeft straks winterstop.
ik heb nog een motor over pierre, wil em van de winter gaan opknappenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoho, eerst sparen. En dat kan wel even duren lol. Laat staan voordat je een motor hebt, tenzij ik een van jouw 126 motoren kan lenen? Of anders volg ik wel in je Veyron of je GT-R?
Dan kan ik meteen bij de rij-instructeur van me vriendin verder en mooi beetje gematst worden.quote:
Die rebel? dat is me een klein ding, die heeft me vriendin ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb nog een motor over pierre, wil em van de winter gaan opknappen
ja die rebelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die rebel? dat is me een klein ding, die heeft me vriendin ook.
Welk jaar is die van u?quote:
geloof 87 weet niet zeker. Maar atm blijft ie in de vrij nie lopen. Plus de bedrading die naar de kut isquote:
Die hebben we bij deze ook laten vervangen en meteen wat kleine andere dingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
geloof 87 weet niet zeker. Maar atm blijft ie in de vrij nie lopen. Plus de bedrading die naar de kut is
Ja maaaaaaaaaaar tis GTA V OMG OMG OMG OMG OMG !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:26 schreef Rossdale het volgende:
Duurde ook lang genoeg voordat ze eindelijk eens wat officieels bekend gingen maken
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:21 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OM MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD OMG GOD WTFFFFFFFFFFFFFFF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTT GTA V !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.rockstargames.com/
Dat mag je zeggen, maar ik vond hem zoooo tof. Ik was bang dat de game met San Andreas een hele slechte weg in was geslagen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
Vond de laatste GTA anders hard tegenvallen. Mag ik dat zeggen? ja dat mag ik zeggen
Juist 1 van de beterequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
Vond de laatste GTA anders hard tegenvallen. Mag ik dat zeggen? ja dat mag ik zeggen
Geen enkel probleem meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
Het zal eerder San Andreas worden denk ik.
Die letters zijn het zelfde als bij SA en groen = Grove Street Style.
xbox loopquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Bombshell, GTA V wordt exclusief ontwikkeld voor de Wii U, Xbox Loop en PlayStation 4
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Bombshell, GTA V wordt exclusief ontwikkeld voor de Wii U, Xbox Loop en PlayStation 4
Letters from Iwo Jima.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Jongens, noem eens wat goede films!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien, maar deze staat bij mij ook op de downloadlijst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Kreeg er de kriebels van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:05 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien, maar deze staat bij mij ook op de downloadlijst.
Als ik het geld heb, dan ga ik sowieso eerst voor een motorrijbewijs. Wat moet je nou met een of andere auto?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Mietje, ik heb in de winter zitten lessen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds van plan, en had weer wat centen gespaard, maar ga nu eerst een mountainbike halen.... lessen kan toch vanaf maart/april pas weer.
Een rijschool met een winterstopquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope, ik doe wel lekker als het mooi weer isen de rijschool heeft straks winterstop.
haha als ik 's ochtens naar utrecht ga stop ik altijd ff bij AC veenendaal, ff peukje en handen op het blok ja. Had met rijlessen wel 1x met -4 gereden steenkoud en de handvat verwarming deed het niet dat was wel heel kutquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mietje, ik heb in de winter zitten lessen!![]()
Kan prima, bij de stoplichten even handen opwarmen aan het blok
Ik weet niet of ze allemaal geen les geven, maar de instructeur die mij gaat doen wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Een rijschool met een winterstopdaar zou ik niet eens gaan lessen.
Cube heeft ook erg mooie fietsen! In de zomer nog bijna één gekocht..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat ik eerst deze aanschaf en dan maar verder spaar voor de motorfiets!
[ afbeelding ]
Klopt, maar aangezien mijn broer bij een canondale dealer werkt heb ik hier een leuker prijsje voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Cube heeft ook erg mooie fietsen! In de zomer nog bijna één gekocht..
http://www.cube.eu/nl/hard/ltd/ltd-pro-black-anodized/ (al is dit volgens mij een nieuwer model dan ik die heb gezien)
Dat mat zwarte heeft wel wat
Dan zei ik niksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien mijn broer bij een canondale dealer werkt heb ik hier een leuker prijsje voor
Als je klaar bent wel even die vlekken wegvegen he.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:16 schreef Xblister het volgende:
Bf3 ziet er zoo gruuwlijk ziek uit op de pc![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes sir..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je klaar bent wel even die vlekken wegvegen he.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
Volgende week voor een tv en xbox kijken.Moet gewoon een cheap tv hebben, hoeft niet groot te zijn, heb maar klein tv kastje op mijn kamer. Iemand tips?
Kan je niet gewoon een lekkere vent met een Xbox zoeken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
Volgende week voor een tv en xbox kijken.Moet gewoon een cheap tv hebben, hoeft niet groot te zijn, heb maar klein tv kastje op mijn kamer. Iemand tips?
Ja die heb ik al gevonden maar Boz heeft nooit tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een lekkere vent met een Xbox zoeken?Stuk goedkoper
Dude... Dit klinkt echt fucking gay..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een lekkere vent met een Xbox zoeken?Stuk goedkoper
Heel erg gay voor een meid jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude... Dit klinkt echt fucking gay..
'Een lekkere vent'? Come on man
Nee, gewoon chagrijnigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heel erg gay voor een meid ja
Chagrijnig omdat ik ondanks je 5 invites geen MW2 met je wil spelen ofzo?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heel erg gay voor een meid ja
Chagrijnig omdat ik ondanks je 5 invites geen MW2 met je wil spelen ofzo?
koop een leuk tft schermpjequote:
Boeiend, GTA V komt er aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:16 schreef Xblister het volgende:
Bf3 ziet er zoo gruuwlijk ziek uit op de pc![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoop voor een nieuwe xbox..quote:
Via wehkamp?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
Yeuh, BF3 verzonden!
Alleen staat in het mailtje binnen drie werkdagen bezorgd...
Waarom?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:25 schreef Frankii het volgende:
Zal ik vrij nemen van werk voor vrijdag?
Donderdag ben ik al vrij, maar ik moet eigenlijk leren voor BELANGRIJK tentamen.quote:
Die High Dragon bedoel je? Bij die Mine Massacre missie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:09 schreef Rossdale het volgende:
Damn Michhas, net die Holy Dragon neergemaaid, maar dat heeft me echt vrijwel al mijn potions etc gekostWat een beest
Als je vandaag niks hebt gehad dan weet je het antwoord wel hèquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Via wehkamp?
Ik hoop dat gamesync ook snel is!
Yup, zag dat intertoys ook goedkoper was maar had geen zin meer om aan te passen. Mycom was ook goedkoper, morgen bezorgd hoorde ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Via wehkamp?
Ik hoop dat gamesync ook snel is!
Waarom hoop je dan dat gamesync snel is?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:33 schreef KneusTeun het volgende:
Hoezo als ze morgen op de post doen is het er donderdag gewoon.
Nee, ik hoop dat gamesync wel op tijd op de bus doet, want als wehkamp het vandaag al doet kan je morgen de game al hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom hoop je dan dat gamesync snel is?!
Kut pre order .quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat gamesync wel op tijd op de bus doet, want als wehkamp het vandaag al doet kan je morgen de game al hebben.
Maar ik denk dat omdat sharpie in Friesland woont het een dagje extra nodig heeft
Zijn idd al veel mensen die van wehkamp een verzend bevestiging hebben gehad, en dan staat er bij : 3 dagenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat gamesync wel op tijd op de bus doet, want als wehkamp het vandaag al doet kan je morgen de game al hebben.
Maar ik denk dat omdat sharpie in Friesland woont het een dagje extra nodig heeft
Indekken, anders gaat iedereen bitchen als ze zeggen 1 dag en spel komt iets later.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn idd al veel mensen die van wehkamp een verzend bevestiging hebben gehad, en dan staat er bij : 3 dagen
Afzetten?! Als je hem in de winkel koopt, betaal je waarschijnlijk meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
Maar waarom worden de LE ook gewoon in de winkels verkocht, voor niks laten afzetten bij wehkamp.
Volgens mij wel toch?! Maar moet je ff de mensen vragen die hem wel kopen, want ik koop hem nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Zitten er nou vier extra maps bij de LE Edition?
Die komen er later bij als DLC volgens mij, en dan kun je ze gratis downloaden als je pre-ordered.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Zitten er nou vier extra maps bij de LE Edition?
Maak er 2014 van en ik doe mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Issie zo vet ja?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:35 schreef Kutstudent het volgende:
trouwens falende huisbazen die internet niet betalen waardoor ik nu minstens 3 dagen zonder zit, net als battlefield uitkomt.om ziek van te worden. gebruik nu m'n telefoon als wifi hotspot voor m'n laptop.
Ohja: DA:2 is moederneukend vet, en er komt gewoon echt geen einde aan lijkt het wel. Godverdomme man.
En mister een fijn mesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een goede verbinding had ik vanavond.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja door je kk aldi verbinding.
Die pistol kill deed ik omdat je me vies killde met die spray.quote:
Tsss! Ga slapen man plakje kaasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die pistol kill deed ik omdat je me vies killde met die spray.
Kom hier dan, dan kom ik met mn mocro groep.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tsss! Ga slapen man plakje kaas
Die zijn al onderweg naar Eindhoven, wat jij praat gek duivelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kom hier dan, dan kom ik met mn mocro groep.
Tazz a sabhi, met je nl in je naam jij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die zijn al onderweg naar Eindhoven, wat jij praat gek duivel
Dit plus hoiquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja door je kk aldi verbinding.
Gewoon direct via de optische poortquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:27 schreef Frankii het volgende:
Ross hoe heb jij jouw Z-5500 aangesloten? Mijn broertje kan em tweedehands krijgen maar hij vraagt zich af of dat makkelijk is aan te sluiten.
Uuuh ja die inderdaad, wat een beestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die High Dragon bedoel je? Bij die Mine Massacre missie?
Die vond ik zo bruut
Ik ben er bijna mee klaar, dan kun je hem wel van mij lenen/overnemen (als je niet weer de disc slooptquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Issie zo vet ja?
Misschien een leuk tussendoortje aan het eind van dit jaar.
Uiteraard, anders kunnen de games natuurlijk nooit op de releasedag binnen zijnquote:
Het zou niet voor het eerst zijn dat een webshop de releasedag niet haalt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
logisch idd, anders heb je hem morgen niet binnen
quote:Beste Niels De Backer,
Bedankt voor uw bestelling op GameSync.
Uw bestelling met nummer: 6419 is vandaag verzonden.
Ja mijne staat ongeveer net zo lang dacht ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Overall denk ik, mijn pre-order staat ook al een week of 2/3 namelijk
tja dat is het nadeel van pre-orderquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn dat een webshop de releasedag niet haalt.
Groot gelijk oprotten die kut buitenlandersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef Tauchmeister het volgende:
"Mauro moet terug naar Angola"
VVD![]()
![]()
Ik vind wel apart dat zoveel mensen op wilders stemmen omdat ze "die buitenlanders" niet meer willen, maar als er zoiets als dit gebeurd hoor je niks van die mensen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef Tauchmeister het volgende:
VVD![]()
![]()
Denk je nou echt dat de mensen alleen op Wilders stemmen vanwege 'die buitenlanders'?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind wel apart dat zoveel mensen op wilders stemmen omdat ze "die buitenlanders" niet meer willen, maar als er zoiets als dit gebeurd hoor je niks van die mensen.
Dan is heel Nederland in rep en roer! Ik heb een schijthekel aan de wilders stemmers, maar vind ze zo ook wel behoorlijk zwak en triest.
Nou vraag de gemiddelde PVV stemmer waarom diegene daar op gestemd heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de mensen alleen op Wilders stemmen vanwege 'die buitenlanders'?
Denk eens na man, de PVV had een goed partijprogramma, naar mijn mening de beste, bij de afgelopen verkiezingen. Dat hele buitenlandersverhaal is daarbij een bijkomstigheid voor mij, daar geef ik echt niks om.
De PVV is een van de weinige partijen die nog bij hun standpunten blijft.
Rotzooitje in Den Haag. Heb nu 1 keer gestemd, en dat ga ik volgende verkiezingen dus niet meer doen, de politiek in Nederland is een fucking lachertje.
Gert Leers is van de CDA poepiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef Tauchmeister het volgende:
VVD![]()
![]()
Klopt, en daarom stem ik niet meer. Deed ik hiervoor ook niet, beviel me prima.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:09 schreef Rossdale het volgende:
De PVV is volgens mij de partij die de meeste standpunten heeft laten vallen, ben je nu al hun tweede grote promotiepunt vergeten? Geen verhoging van de AOW leeftijd!!! Dat punt was een paar uur na de verkiezingen al geen probleem meer voor de PVV
PVV draait om problemen met buitenlanders en daarnaast moesten ze nog een partijprogramma in elkaar draaien omdat dat nou eenmaal vereist is. Daarin hebben ze gewoon alle populaire punten gezet of het nu haalbaar was of niet. Het is onzinnig om op zo'n type partij te stemmen als je het met andere punten eens bent.
[..]
Gert Leers is van de CDA poepie
Doe ik ook niet, nooit gedaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Als mensen niet stemmen dan vind ik dat prima, maar dan moeten ze ook niet gaan zeuren op het beleid wat gevoerd wordt
Daarom stem ik blancoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Als mensen niet stemmen dan vind ik dat prima, maar dan moeten ze ook niet gaan zeuren op het beleid wat gevoerd wordt
stem dan nietquote:
Omdat als je niet stemt de stem naar de grootste partij gaat, dus stem je indirect nog voor een partij, als je blanco stemt vervalt je stem gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar zie ik zelf het nut niet echt van in
Nee dat is het nummer van je savegamequote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:19 schreef Kutstudent het volgende:
Yo Niels en Michiel, dat cijfer achter je safegame is toch niet op hoeveel procent je zit ofwel? Want anders zit ik al op 70% en no way dat dat kan na 15 uur spelen. Ben nog steeds in Kirkwall en nog niet eens op patrol geweest.
Ondertussen wel gay sex met een elf gehad waardoor het broertje nog wat bozer werd.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:19 schreef Kutstudent het volgende:
Yo Niels en Michiel, dat cijfer achter je safegame is toch niet op hoeveel procent je zit ofwel? Want anders zit ik al op 70% en no way dat dat kan na 15 uur spelen. Ben nog steeds in Kirkwall en nog niet eens op patrol geweest.
Ondertussen wel gay sex met een elf gehad waardoor het broertje nog wat bozer werd.
Ik vond het nogal apart, maar ik zei maar gewoon ja, want dan werd dat broertje nog bozer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee dat is het nummer van je savegame
Met Fenris? Fenris is een fucking baas
Nee wat dan zou ik al op 360% zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:19 schreef Kutstudent het volgende:
Komt door autosaves inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:51 schreef Kutstudent het volgende:
Kan dat dan door die autosaves komen? Want soms is ie ineens 10 saves verder ofzo.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
Oh en jegens die kutdiscussie hier van eerder.
D66 FTW.
Gast doe eens niet zo eng ik stem ook D66quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
Oh en jegens die kutdiscussie hier van eerder.
D66 FTW.
Zullen we je vanaf nu gewoon priscilla noemen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef tliciouz het volgende:
Als dit topic zo dicht is willen jullie dan beloven dat die kampersnaam van mij nooit meer in de TT komt
Alles wat eindigt met een A zijn kampers namen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zullen we je vanaf nu gewoon priscilla noemen?
Shaniqua dan? Dat eindigt op UA.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alles wat eindigt met een A zijn kampers namen.![]()
Ik ga hem nog niet halen. Heb deze week alweer 90 euro aan spellen uitgegeven en met forza en DA:2 ben ik wel zoet tot MW3 uitkomt.quote:
Uhm neeequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold zal hem zo ook wel hebben, die jongen is al heel de week bezig over die game
@tauch, GM verkoopt idd
en ondertussen gewoon naar de winkel gaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhm neee![]()
Ben BF3 al vergeten sinds GTA V.
Lekker wachten tot 2013quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhm neee![]()
Ben BF3 al vergeten sinds GTA V.
Nee, mischien had je gisteren moeten luisteren wat ik zei.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en ondertussen gewoon naar de winkel gaan
Ja dat je hem bij de Dixons koopt? Embargo is er net vanaf dus daaromquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee, mischien had je gisteren moeten luisteren wat ik zei.
Net iemand van GM aan de lijn gehad, wordt inderdaad overal verkocht. Dadelijk maar even ophalenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat je hem bij de Dixons koopt? Embargo is er net vanaf dus daarom
Wat heet mee bezig houden?! Omdat ik zeg dat ie al te koop is?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:48 schreef SoldMayor het volgende:
En nicklas waarom hou je je zo met BF3 bezig?
Je gaat hem toch niet kopen want de beta was niet goed.![]()
![]()
![]()
![]()
huil huil
![]()
Heb je weer geld gehad om naar de kapper te gaan?!quote:
Je bent wel lekker aan het janken vandaag.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je weer geld gehad om naar de kapper te gaan?!
Je bent de laatste wel weer erg faalend bezig he.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat heet mee bezig houden?! Omdat ik zeg dat ie al te koop is?!
Alleen maar om te helpen hoor jankzak en nee ik haal BF3 niet, bagger beta.
En ja ik zeg bagger beta
Want?! Je ging de vorige keer daar toch ook stoer over lopen doen?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bent wel lekker aan het janken vandaag.
Ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want?! Je ging de vorige keer daar toch ook stoer over lopen doen?!
Of ben je nu gewoon boos dat je al je geld hebt opgezopen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:01 schreef Rossdale het volgende:
Ophoeren met van die massa whatsapp gesprekken tijdens werktijd godverdomme!!!
Dude, het is maar een gamequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:04 schreef Frankii het volgende:
Ik mag hem ook nu ophalen. Maar ben druk aant leren voor een tentamen.
Als ik het tentamen vrijdag niet haal mag ik geen stage lopen, en moet ik het laatste jaar 42 weken achter elkaar stage lopen.
Stage lopen betekend geen huiswerk, geen huiswerk betekend meer vrije tijd, meer vrije tijd betekend meer gametijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:04 schreef Frankii het volgende:
Ik mag hem ook nu ophalen. Maar ben druk aant leren voor een tentamen.
Als ik het tentamen vrijdag niet haal mag ik geen stage lopen, en moet ik het laatste jaar 42 weken achter elkaar stage lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |