ik heb nog een motor over pierre, wil em van de winter gaan opknappenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoho, eerst sparen. En dat kan wel even duren lol. Laat staan voordat je een motor hebt, tenzij ik een van jouw 126 motoren kan lenen? Of anders volg ik wel in je Veyron of je GT-R?
Dan kan ik meteen bij de rij-instructeur van me vriendin verder en mooi beetje gematst worden.quote:
Die rebel? dat is me een klein ding, die heeft me vriendin ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb nog een motor over pierre, wil em van de winter gaan opknappen
ja die rebelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die rebel? dat is me een klein ding, die heeft me vriendin ook.
Welk jaar is die van u?quote:
geloof 87 weet niet zeker. Maar atm blijft ie in de vrij nie lopen. Plus de bedrading die naar de kut isquote:
Die hebben we bij deze ook laten vervangen en meteen wat kleine andere dingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
geloof 87 weet niet zeker. Maar atm blijft ie in de vrij nie lopen. Plus de bedrading die naar de kut is
Ja maaaaaaaaaaar tis GTA V OMG OMG OMG OMG OMG !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:26 schreef Rossdale het volgende:
Duurde ook lang genoeg voordat ze eindelijk eens wat officieels bekend gingen maken
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:21 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OM MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD OMG GOD WTFFFFFFFFFFFFFFF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTT GTA V !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.rockstargames.com/
Dat mag je zeggen, maar ik vond hem zoooo tof. Ik was bang dat de game met San Andreas een hele slechte weg in was geslagen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
Vond de laatste GTA anders hard tegenvallen. Mag ik dat zeggen? ja dat mag ik zeggen
Juist 1 van de beterequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
Vond de laatste GTA anders hard tegenvallen. Mag ik dat zeggen? ja dat mag ik zeggen
Geen enkel probleem meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
Het zal eerder San Andreas worden denk ik.
Die letters zijn het zelfde als bij SA en groen = Grove Street Style.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |